YLE uutisoi: "Opettaja laulatti virsiä, luki Raamattua ja pudotti arvosanat – vanhemmat päättivät ottaa luokallisen oppilaita pois koulusta koko vuodeksi"
Jutun mukaan opettaja on laulattanut virsiä, lopettanut vanhempien pyynnöstä, mutta aloittanut taas ja uudesta pyynnöstä lopettanut. Kuitenkin itse jutussa ei uskonto nouse esille siten kuin otsikosta voisi luulla. Jos kuka miettii tiedotusvälineiden puolueellisuutta, niin ehkä tässä mennään liikaa uskonnonvastaiseksi.
https://yle.fi/uutiset/3-9669551
YLE uutisoi oudosti opettajasta
11
92
Vastaukset
- kusen.värinen.lehdistö
Jutun kirjoittaja Satu Krautsuk tunnustaa twitter-tilillään olevansa ihan aito klikki-huo... huo... nuori toimittaja.
https://mobile.twitter.com/satu911
https://www.youtube.com/watch?v=4HVOJMCEccU
Eipä silti, ihan mukavia juttuja löytyi Sadulta, lueskelin niitä muutaman. Niissä ei ollut otsikointi ihan tuota wannabe-iltapaskan-paskin-toimittaja-tyyliä - Sekulaarist
Opetussuunnitelman mukaan opetus ei saa olla uskonnollisesti sitouttavaa..
- Kummallisuuksia
Mitenkähän luulette opetussuunnitelman määrittelevän tuota sitouttamista kun puhutaan vaikka matematiikasta, historiasta tai muista aineista! Suomalisilla tuntuu olevan kummallinen tapa väheksyä oman kulttuurimme sisällä olevia asioita.
Tuon opettajan ongelmat olivat paljon muutakin kuin vain otsikossa mainitut - jos juttu totta on. Kaiken kaikkiaan, sen enemmän kunnan kouluviranomaiset kuin koulun rehtorikaan eivät ole aivan parastaan tehneet.
- Anonyymi
Meillä tällä hetkellä koulussa tämä opettaja täys idiootti sanon minä. Nää asiat pätee yhä sen opetuksessa.
Heteronormatiiviset pyhän veden kautta jeesuksen tyköön päässeet vanhemmat olivat onnessaan.
Muut taas ei.- Anonyymi
Avaamasi polku on avoinna monille. Noin raukkana on turha selitellä.
- Anonyymi
Toivottavasti epäopetuksessa ei esiinny "ylilyntejä"... Reagointia tarvttaessa heti.
- Anonyymi
Aivan, ei lapsille. Täällä ne sen sijaan kuuluvat antivaaprin arsenaaliin. valeuutiset.
- Anonyymi
Uskonnon etäopetuksen oppimistehtävistä on tullut palautetta, että ovat liian sitouttavia. Oletusarvona Raamatun kertomus totuudellisuus, mikä ei ole oikein.
- Anonyymi
Nyt ei ole mitään syytä laulattaa virsia laulutunnilla, kun ei ole kevätjuhlaa eikä tietenkään mitään jumalanpalvelusta kirkosssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074