"Käsimerkkejä" vihreiden vaaleissa!!

Haig-siil

Pilven polttajien vaaleissa on nähty hyvinkin harmaalla alueella liikkuvia käsimerkkejä.

ylen pieni toimittaja saattaisi kuvitella niiden olevan jopa kaikuja menneisyydestä.

23

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimahlotonta

      Hurjaksi on äitynyt meno.

    • Iik vihreitä natseja - mää haluun raitiotievaunulla pakoon !

    • skjdskdj

      Kuvissa näkyy selvästi keskisormimeri emma karin voiton jälkeen.

      • nolla-toleranssi

        etteipä vaan toukolaiset sahailleet käsillänsä kurkun kohdilla, kun kylmiä katseita vaihdeltiin emmalaisten kanssa?


    • Yläviistoon.kielletty

      Puita halaavat tekevät aina arveluttavia käsien liikkeitä. Voi kertoa piilonatsismista.

      • yllätyksiä-esille

        Niin ja jos oikein paheksutaan Hitleriläisyyttä, mitä kaikkea silloin siellä omassa "komerossa" piilotellaan?


    • realismi____

      Aalto olisi paras vaihtoehto puheenjohtajaksi?

      • savvoo.vuan

        Savolaisia lissää politiikan "eliittiin" - Suomi laiva ei ole vielä uponnut.


      • sopimus-tehty

        Ja jos Aaltoa ei valita puheenjohtajaksi, hän loikkaa pois vihreistä ja perustaa eduskuntaryhmän Uusi Aalto.


    • ghjhgggh

      Hetken minä jo luulin että Ville Niinistö näytti yleisölle persettään, mutta sehän olikin sen naama.

    • psyykkinensairaus

      Yllä näemme livenä tyypillistä Halla-aholaisten käyttäytymistä.

      • jhgjhgjhhggh

        Vituttaako?


      • miksitekisi
        jhgjhgjhhggh kirjoitti:

        Vituttaako?

        Ei yhtään. Myötähäpeä ja sääli on päällimmäiset ajatukset.


      • hgjhgjhgjhghg
        miksitekisi kirjoitti:

        Ei yhtään. Myötähäpeä ja sääli on päällimmäiset ajatukset.

        Minulla on aina samat tuntemukset kun näen jonkun vihreän.


    • ..ERÄSKIN partainen mies, ihan selvästi piti vasenta etusormea ja peukaloa reikänä ja tökki sinne oikealla etusormellaan ja virnuili puheenjohtajalle!
      ERÄSKIN vihreä rouva NÄYTTI KESKISORMEA! kesken kaiken! (kuka muistaa enää Sinnemäkeä joka virnuili kutsuvasti Presidentti Niinistölle ja näytti KESKISORMEA
      EDUSKUNNASSA! fuckin a hell!)
      ONKO ARVOT VIHREILLÄ OIKEIN ja LÄNSIMAISEEN SIVITYKSELLE KELPAAVAT!

      PESEVÄTKÖ VIHREÄT KÄTENSÄ VESSASSA KÄYNNIN JÄLKEEN!

      Puolue hajaanukseen ja erotettava eduskunnasta jne..kuri kontrolliin...

      • YLIVALTIOSIHTEERI

        Minä muistan erään tamperelaisen "vittu haisee hyvälle" -lesbon joka oksensi kannabispäissään finlandiatalossa kameroiden edessä.


    • PÖSH.PÖSH.HÖRH.HÖRH

      Näkyikö kannabispössysavun seassa muuta kuin apinoita?

    • Helpollapääsee

      Sipilä ei joudu niiden puoluekokouksen tähden kaartelemaan koneineen taivaalla.

    • tämäkinpitinähdä

      Salatuilla Koijärviveteraanien facebooksivustolla leviää valokuvia uhkaavannäköisestä äärivihreäjoukosta nyrkit pystyssä. Tarkemmin katsoen näkyy nyrkissä olevan käden keskisormen ja nimettömän välistä esiin työnnetty peukalonpää!
      Onko se tarkoitettu Emma Karille? Siis peukkua rajallisesti?
      Asian johdosta järkyttynyt ja itkuisena esiintynyt, toistaiseksi nimettömänä pysyttelevä toimittaja lupaa että kaikki julkaistaan maanatai-ilaan A-studiossa.

    • Sopusointuja

      Ensi yönä niillä on varmaan hirmu orgiat, jossa piippu savuaa ja muistellaan kuuskytluvunlopun rakkauden kesää?

      • kaislikoissasuhisee

        Piiput ja pakoputket savuaa läpi yöttömän yön.


    • ei_saa_selvää

      Missä tässä aiheessa nyt puhutaan, vihreeteetupavallankaappaus?

    • ÖööOnUuu

      Opittu viksuilta politiikoilta syvällistä aiheiden vatulointi dialokiaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe