Pilven polttajien vaaleissa on nähty hyvinkin harmaalla alueella liikkuvia käsimerkkejä.
ylen pieni toimittaja saattaisi kuvitella niiden olevan jopa kaikuja menneisyydestä.
"Käsimerkkejä" vihreiden vaaleissa!!
23
285
Vastaukset
- Voimahlotonta
Hurjaksi on äitynyt meno.
Iik vihreitä natseja - mää haluun raitiotievaunulla pakoon !
- skjdskdj
Kuvissa näkyy selvästi keskisormimeri emma karin voiton jälkeen.
- nolla-toleranssi
etteipä vaan toukolaiset sahailleet käsillänsä kurkun kohdilla, kun kylmiä katseita vaihdeltiin emmalaisten kanssa?
- Yläviistoon.kielletty
Puita halaavat tekevät aina arveluttavia käsien liikkeitä. Voi kertoa piilonatsismista.
- yllätyksiä-esille
Niin ja jos oikein paheksutaan Hitleriläisyyttä, mitä kaikkea silloin siellä omassa "komerossa" piilotellaan?
- realismi____
Aalto olisi paras vaihtoehto puheenjohtajaksi?
- savvoo.vuan
Savolaisia lissää politiikan "eliittiin" - Suomi laiva ei ole vielä uponnut.
- sopimus-tehty
Ja jos Aaltoa ei valita puheenjohtajaksi, hän loikkaa pois vihreistä ja perustaa eduskuntaryhmän Uusi Aalto.
- ghjhgggh
Hetken minä jo luulin että Ville Niinistö näytti yleisölle persettään, mutta sehän olikin sen naama.
- psyykkinensairaus
Yllä näemme livenä tyypillistä Halla-aholaisten käyttäytymistä.
- jhgjhgjhhggh
Vituttaako?
- miksitekisi
jhgjhgjhhggh kirjoitti:
Vituttaako?
Ei yhtään. Myötähäpeä ja sääli on päällimmäiset ajatukset.
- hgjhgjhgjhghg
miksitekisi kirjoitti:
Ei yhtään. Myötähäpeä ja sääli on päällimmäiset ajatukset.
Minulla on aina samat tuntemukset kun näen jonkun vihreän.
..ERÄSKIN partainen mies, ihan selvästi piti vasenta etusormea ja peukaloa reikänä ja tökki sinne oikealla etusormellaan ja virnuili puheenjohtajalle!
ERÄSKIN vihreä rouva NÄYTTI KESKISORMEA! kesken kaiken! (kuka muistaa enää Sinnemäkeä joka virnuili kutsuvasti Presidentti Niinistölle ja näytti KESKISORMEA
EDUSKUNNASSA! fuckin a hell!)
ONKO ARVOT VIHREILLÄ OIKEIN ja LÄNSIMAISEEN SIVITYKSELLE KELPAAVAT!
PESEVÄTKÖ VIHREÄT KÄTENSÄ VESSASSA KÄYNNIN JÄLKEEN!
Puolue hajaanukseen ja erotettava eduskunnasta jne..kuri kontrolliin...- YLIVALTIOSIHTEERI
Minä muistan erään tamperelaisen "vittu haisee hyvälle" -lesbon joka oksensi kannabispäissään finlandiatalossa kameroiden edessä.
- PÖSH.PÖSH.HÖRH.HÖRH
Näkyikö kannabispössysavun seassa muuta kuin apinoita?
- Helpollapääsee
Sipilä ei joudu niiden puoluekokouksen tähden kaartelemaan koneineen taivaalla.
- tämäkinpitinähdä
Salatuilla Koijärviveteraanien facebooksivustolla leviää valokuvia uhkaavannäköisestä äärivihreäjoukosta nyrkit pystyssä. Tarkemmin katsoen näkyy nyrkissä olevan käden keskisormen ja nimettömän välistä esiin työnnetty peukalonpää!
Onko se tarkoitettu Emma Karille? Siis peukkua rajallisesti?
Asian johdosta järkyttynyt ja itkuisena esiintynyt, toistaiseksi nimettömänä pysyttelevä toimittaja lupaa että kaikki julkaistaan maanatai-ilaan A-studiossa. - Sopusointuja
Ensi yönä niillä on varmaan hirmu orgiat, jossa piippu savuaa ja muistellaan kuuskytluvunlopun rakkauden kesää?
- kaislikoissasuhisee
Piiput ja pakoputket savuaa läpi yöttömän yön.
- ei_saa_selvää
Missä tässä aiheessa nyt puhutaan, vihreeteetupavallankaappaus?
- ÖööOnUuu
Opittu viksuilta politiikoilta syvällistä aiheiden vatulointi dialokiaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807