tarvitsen apua!

joku235

Olen 17v. Lukio opiskelija ja olen aloittanut lehdenjako työn lukion ohella ja haluaisin tietää että valehteleeko hän että ei vaikuta 150€/kk palkka häneen koska hänellä on minimi palkka ja minulla on kaksi veljeä niin hän anoo tällä hetkellä asumis tukea ja väittää että minun palkkani ei vaikuta siihen mitenkään mutta tunnen hänet siitä että tehdäkseen meistä iloisia hän joskus valehtelee.

11

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dklsdkljfjklsd

      En ymmärtänyt viestin sisältöä, pointtia tai kysymystä ollenkaan.

    • mineosatayhdy-ssana

      Asiassa on kaksi - Tamia lainatakseni - oleellista prinsiippiä:
      - Opiskelu lukiossa tulee enemmän kuin tarpeeseen, ellei kyseessä ole vahva luki-häiriö.
      - Ellei luki-häiriöstä ole kyse, lukioon pääsy on ollut ihmeeseen verrattava tapahtuma.

      • Tiedän että yrität olla hauska kirjoittamalla tämän hienon tekstin jossa arvostelet älykkyyttäni ja yrität yhdistää minuun ensimmäisen lukemiseen/kirjoittamiseen liityvän ongelman joka sinulle tulee mieleen (tällä kertaa lukihäiriö*) ja ehkä olisin voinut ottaa sinut tosissasi jos olisit kunnolla diagnosoinut minulle lukihäiriön mutta se että käytätä yleistä ongelmaa joka on todella häirinnyt monen ihmisen opiskelua ei valitettavasti naurata minua yhtään. Mutta hei ehkä minun pitäisi mennä testattavaksi ja ehkä minulla onkin lukihäiriö :) PS: on jotenkin hauskan ironista jos katsoo käyttäjä nimeäsi ja huomaa että lukihäiriö on yhdyssana.


    • Tähhhh

      Kuka on hän? Äitisi? Isäsi? Kysyt siis, että menettääkö hän, kuka sitten onkaan, asumistukensa sinun tienestiesi vuoksi, niinkö?

      • Jostain syystä toisen ja- kohdan jälkeen olin kirjoittanut "äitini väittää ettei minun palkkani vaikuta talon tuloihin hirveän paljon ja siksi ei vaikuta asumistukeen niin" ja en tiedä miksi se ei lue siinä ehkä huomaamatta otin sen pois mutta jokatapauksessa ymmärsit kysymyksen hyvin vaikkas huonosti olinkin sen selittänyt.


      • Jostain syystä toisen ja- kohdan jälkeen olin kirjoittanut "äitini väittää ettei minun palkkani vaikuta talon tuloihin hirveän paljon ja siksi ei vaikuta asumistukeen niin" ja en tiedä miksi se ei lue siinä ehkä huomaamatta otin sen pois mutta jokatapauksessa ymmärsit kysymyksen hyvin vaikkas huonosti olinkin sen selittänyt.


      • Jostain syystä toisen ja- kohdan jälkeen olin kirjoittanut "äitini väittää ettei minun palkkani vaikuta talon tuloihin hirveän paljon ja siksi ei vaikuta asumistukeen niin" ja en tiedä miksi se ei lue siinä ehkä huomaamatta otin sen pois mutta jokatapauksessa ymmärsit kysymyksen hyvin vaikkas huonosti olinkin sen selittänyt.


      • Jostain syystä toisen ja- kohdan jälkeen olin kirjoittanut "äitini väittää ettei minun palkkani vaikuta talon tuloihin hirveän paljon ja siksi ei vaikuta asumistukeen niin" ja en tiedä miksi se ei lue siinä ehkä huomaamatta otin sen pois mutta jokatapauksessa ymmärsit kysymyksen hyvin vaikkas huonosti olinkin sen selittänyt.


      • Jostain syystä toisen ja- kohdan jälkeen olin kirjoittanut "äitini väittää ettei minun palkkani vaikuta talon tuloihin hirveän paljon ja siksi ei vaikuta asumistukeen niin" ja en tiedä miksi se ei lue siinä ehkä huomaamatta otin sen pois mutta jokatapauksessa ymmärsit kysymyksen hyvin vaikkas huonosti olinkin sen selittänyt.


      • Ja nyt se lähetti saman tekstin noin monta kertaa...minä en osaa käyttää tätä sivua yhtään (kuten aina olen todella huono teknologian kanssa)


    • Tähhhh

      Tulosi eivät vaikuta äitisi hakemaan asumistukeen, koska olet alaikäinen, mutta sitten kun täytät 18, sinunkin tulosi kyllä huomioidaan kun olette ns. samaa ruokakuntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe