JEDIAKTEMIAN KOTISIVU UUDISTUU

KARSJEDIMESTARI

Meille jedeille tulee oma keskustelu osio linkki tulee aikanaan meidän uudistuvalle kotisivulle sinne tulee olemaan pakollinen rekisteröinti minä en tee sivua vaan sen tekee uusi jedineuvosyon jäsenemme hänestä tulee myös yksi opettaja lisää jedimestarina sinne tulee uusi avatar kuvani .

Toki mä myös täällö ä käyn aina josus mutta täällä on hiljaista kuin metreorriitn osuneela plannetalla mutta ne voi olla toisissa osioissa mutta eo täälölä. Toki myös valtavan positiivista iloista hauskan reimuisaa kevään ja kesän jatkoa kaikille sisarellista/veljellistä rakkautta illoa lämpöä toivotan kaikille t Kars Skywalker Jedimestari ja isäsiin että kannattaa kaikkien käydä tsekkaamansa meidän valtakunnalisen jediakatemian uudistuva kotisivu se tulee viimeistään elokuun lopullsa en tiedä minäkään tarkaa päivämäärää sillä jeineuvoston jösen haluaa pitää seon osin mystidyyden peitoss hyvksun sen täysin me jedit olemme mystisää kaiki me emme tsrkaan mtiedä toisiamme se kuuluu meille emme tsrkaan tiedä kaikeka täysin toisestamme haluamme oitää jotain slaassa. SIlti ei mitään "luurankoja kaapissa" ole .a ja osittain ei sitä voi noin vain sanoa kun kuitenkin tästä uudesta sivusta tulee ulkonäoöltään ihan erilainen kuin nmeidän nykyinen koti sivumme.

Tuskin sentään vielä kesäkuusasa tulee, ja en kyllä odotais meidän uuta kotisivuamme heinäkuun alusa. Mä oon sitö mieltä että milloin mäariosin kotisivun tulevaski jostakin noin anoisinko heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin se oln ainkahaarukka jolloj pitädän todennäköisenä että Meidän uustu kotisivum tulee julki, set uksin tuilee niin nopeasti kuni kesäkuussa tai edes heinäkuun alussa, ja pidän epätodennkoisenä etä sen valmisutuminen menisi elo´kuun lellloppupuolelle siis. Se on täsuin mahdotonta että uuden koti sivumme valmistumienn menisi syyskyyhun, lokakuuhun tai myöhemmäksi. HEinäkuun puolkivälistä viiva khelokuun pioli väli suin kannattaao lla skarppina pidän epätodennäköisenä että elokuun lopussa vasta valmsityuiis.

Videomme uusi tehdään jossain vaihessa kesää kotisivumme ilme tulee entisestään raikastumaan tähtisuimu taustakuvineen , mulla on tällä hetkellä pari deittiä sellanen tuntu että tänä kesänä saattaa se oikeakin ehkä vihdoin löytyä no kyllä on aikakin. on sitä jo yli kymmen vuotta etsittykin .


VOIMA OLKOON KANSSANNE

t. kars ksywealker jedimestari jediakatrmeian ylin opettaja jedi sense ja kouluttaja

8

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth_Cucco

      Toivottavasti uusien sivujen myötä myös arvon mestarin kirjallinen ulosanti hieman paranee. Ei tuollaista sopellusta kukaan jaksa lukea. Pimeä puoli on jo voittanut.

      • KARSJEDIMESTARI

        NO MÄ EN OO SE JOKA OPJN PÄÄ ASUIAKLINEN TEKUIJÄ MÄ SANOIN JO ALUSAAVIESTISSÄ ETTÄ SEN TEKEE YKSI YYUSI HEJDINEUVOSTON JÄSEN.

        SITH DARTH CUCCO ALAVIIVA W LATAHAN POSTIA EMAIL OSOTE LÖYTYY KOTISIVULTA . VOIT KÄÄNTYÄ PIS PIMIEDUYTTÄ VIELÄ. EI OLE LIIAN MYÖHÄISTA-.

        NO 2017 ON VUOSI joloin on myös Sithien ja Jedien välien seklvittely jonka Jedit tulevat voittamaan ja myös SITHIEN JÄRJÄSTÖ ISIS TULEE KUKISTUMAAN NATON VALON LIITON TOIMESTA . SIINÄ AUTTAVAYT MYÖS

        HARMAAT OMALTA OSALTAAN .


        JA LOPPU KATEETTINA SANON: uusista kotisivuista on tulossa todella laadukkaat niitä tekee eräs nörtti Jediritarimme niilä on tarkoitus vakuuttaa myös ne tavalliset maallikot tajuamaan asia jedityiden asian ja sen hienouden.

        t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

        VOIMA OLKOON KANSSASI


      • Darth_Cucco
        KARSJEDIMESTARI kirjoitti:

        NO MÄ EN OO SE JOKA OPJN PÄÄ ASUIAKLINEN TEKUIJÄ MÄ SANOIN JO ALUSAAVIESTISSÄ ETTÄ SEN TEKEE YKSI YYUSI HEJDINEUVOSTON JÄSEN.

        SITH DARTH CUCCO ALAVIIVA W LATAHAN POSTIA EMAIL OSOTE LÖYTYY KOTISIVULTA . VOIT KÄÄNTYÄ PIS PIMIEDUYTTÄ VIELÄ. EI OLE LIIAN MYÖHÄISTA-.

        NO 2017 ON VUOSI joloin on myös Sithien ja Jedien välien seklvittely jonka Jedit tulevat voittamaan ja myös SITHIEN JÄRJÄSTÖ ISIS TULEE KUKISTUMAAN NATON VALON LIITON TOIMESTA . SIINÄ AUTTAVAYT MYÖS

        HARMAAT OMALTA OSALTAAN .


        JA LOPPU KATEETTINA SANON: uusista kotisivuista on tulossa todella laadukkaat niitä tekee eräs nörtti Jediritarimme niilä on tarkoitus vakuuttaa myös ne tavalliset maallikot tajuamaan asia jedityiden asian ja sen hienouden.

        t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

        VOIMA OLKOON KANSSASI

        Aistin, että Voima on sinussa heikko ja lyhyen valosapelisi terä ruosteessa.


      • KARSJEDIMESTARI

        no tän m otan täysin vitsillä. ei tarvii mitään pitkä selostusta irjottaa kun sanon et´tyä voima on mussa aina ollut vahva ja vahvistuu entisestään mitö enemmän saan hengenviittoja valonakasoilta

        eikö mun valosapeli ole lyhyt eokä sen terä voi ruotuo

        t. kars skywalker jedimestari

        VOIMA OLKOON KANSSANNE


    • Darth_Cucco

      Toivottavasti "valonakasoista" löytämäsi hengenviitat suovat jonakin päivänä suurelle ja mahtavalle jedimestarille kyvyn ilmaista itseään hieman selkeämmin.

      Lyhyt ja ruostunut valosapeli on vertauskuva. Joudut meditoimaan päivän tai pari, ja kenties jopa kutsumaan jedineuvoston koolle ymmärtääksesi, mistä. Oivallus auttaa sinua kuitenkin eteenpäin jedin kapealla, mutta kivisellä tiellä. Tiedän, että tehtävä tuntuu haastavalta, mutta en usko, että se osoittautuu kaltaiselle Voiman valtiaalle ikuisesti mahdottomaksi.

      Lopuksi kysymys: Kuka oli Luken raskaasti ylipainoinen setä? No tietysti Tanakin Skywalker.

      Sithit johtavat jo 2 - 0.

      • KARSJEDIMESTARI

        tosta olen kyllä erimieltä suurin osa täällä olevista tyypeistä pitää mua viisaana ja voimallisena Jedimestarina eikä mua pidetä taviksena joka joutus harjoitelmaan medityaatiota tai oivaltamaan mitään olen jo lama tietotasoltani kodmisuudektani no ja aina on ja riittää noita kestopuulle kusijoita te olette vain niitä tavalisia pulliasia joiden ymmärrys ei riitä kovin korkealle tasolle tajuamaan meidän jedien viisauksia.

        t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

        VOIMA OLKOON KANSSANNE


    • Darth_Cucco

      <tosta olen kyllä erimieltä suurin osa täällä olevista tyypeistä pitää mua viisaana ja voimallisena Jedimestarina>

      Epäilemättä pitää. Heikko itsetuntosi on saanut sinut kokoamaan ympärillesi joukon sinua palvovia kaapuniekkoja. Mutta ei hätää, minä voin näyttää sinulle Voiman todellisen olemuksen ja pimeän puolen mahdin.

      <lama tietotasoltani kodmisuudektani no ja aina on ja riittää noita kestopuulle kusijoita te olette vain niitä tavalisia pulliasia joiden ymmärrys ei riitä kovin korkealle tasolle tajuamaan meidän jedien viisauksia.>

      Yritän saada tolkkua kelvottomasta artikulaatiostasi.

      Julistat kaiketikin olevasi muiden yläpuolella, mikäli nyt ymmärsin sopelluksesi oikein. Tuollainen kielenkäyttö ei ole merkki ylemmyydestä, vaan syvästä alemmuudentunteesta ja itsekorostuksen tarpeesta. Olet luisunut kauas jedin tieltä ja ajautunut syvälle pimeyteen. Sinä olet minun, nuori Skywalker.

      <olette vain niitä tavalisia pulliasia joiden ymmärrys ei riitä kovin korkealle tasolle tajuamaan meidän jedien viisauksia.>

      Auttaisi, jos arvon mestari opettelisi ilmaisemaan itseään selkeämmin.

    • Unelma124

      Kars Skywalker jedimestari. Olisin kysynyt sinulta neuvoa.Olen käynyt reiki ykköskurssin. Olen yrittänyt sillä hoitaa itseäni ja kipujani.Jotenkin en saa sitä toiminaan. Olen hengellinen ja herkkä ihminen. Aistin asioita ja näen unia.Miten voisin kehittää parantajan lahjaa ja selvännököisyyttä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      132
      8252
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      99
      4492
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1363
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1135
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1092
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1037
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      934
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      755
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    Aihe