Kaikki pois

Eke11

Olen kuusikymppinen mies. Alapäästä posliini jo jonkin aikaa. Reilun kuukauden ajan kokonaan posliini. Hiukka hankala, kun pitää ajella joka päivä, ettei tule sänkeä, mutta mielestäni vaivan arvoista, sillä karvattomuus kiihottaa kovasti.

86

2847

9Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekoli

      Sama täällä, olen olut jo posliini muutaman vuoden ajan. Olen vähän yli 70 v mutta en anna sen häiritä porukkasaunassa tai uimahallissa. Ajan lähes joka aamu parranajon yhteydessä.

    • Eitykkää

      Yök, ei mitään posliineja miehelle, ei pahalla

    • Ukm06

      Palleista kyllä, muutoin lyhyeksi 3 - 4mm ajeltu. Siisti.

      • Nkopili

        Sama täällä täysposliini ja ikää 67v uimahallissa käyn säännöllisesti.


      • tj74vm
        Nkopili kirjoitti:

        Sama täällä täysposliini ja ikää 67v uimahallissa käyn säännöllisesti.

        onks paljas päinen ja paksu löysänäkin niinku vanhemmilla miehillä yleensä...heh...hmmmm..posliini herkku....


      • Nahaton
        Nkopili kirjoitti:

        Sama täällä täysposliini ja ikää 67v uimahallissa käyn säännöllisesti.

        Tietäisipä vaan,missäpäin käytte halleissa😉 itse ajelen pallit ja tyven...


      • Nikopilli
        Nahaton kirjoitti:

        Tietäisipä vaan,missäpäin käytte halleissa😉 itse ajelen pallit ja tyven...

        Paljas terska ja paksu on. Etläkarjalassa saunotaan.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Paljas terska ja paksu on. Etläkarjalassa saunotaan.

        nikopili..sun paljas terskaista paksua kalua ois kiihoittava maistaa ja tuntea sisällä...alkaa pillu kostumaan...heh...kihhottaako sinua itseäsi nuoremmat naiset..


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        nikopili..sun paljas terskaista paksua kalua ois kiihoittava maistaa ja tuntea sisällä...alkaa pillu kostumaan...heh...kihhottaako sinua itseäsi nuoremmat naiset..

        Kyllä on kiimasta kun on nuori posliinipillu häppärit kosteena.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Kyllä on kiimasta kun on nuori posliinipillu häppärit kosteena.

        ihan posliini en ole...heh...mutta aivan kosteana olen...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        ihan posliini en ole...heh...mutta aivan kosteana olen...

        Saisinko nuolla,millanen karvoitus?


      • Suailman
        tj74vm kirjoitti:

        ihan posliini en ole...heh...mutta aivan kosteana olen...

        Siistitty karvoitus pukee naista. Myös paljas nuppi paksuhko.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Saisinko nuolla,millanen karvoitus?

        tietenkin nuolla saisit...ja pitkään...uuhh...sellainen ohut viiva karvoituksena nyt...heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        tietenkin nuolla saisit...ja pitkään...uuhh...sellainen ohut viiva karvoituksena nyt...heh...

        Nuolisin ja pitkään ja klittaa kilellä ..........


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Nuolisin ja pitkään ja klittaa kilellä ..........

        saisit myös panna pitkään...ihanalla paksulla posliini kalullasi...monesta asennosta..tyydyttäisit mut kunnolla...luulen et olet aika kestävä..vanhemmat miehet monesti on..heh..


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        saisit myös panna pitkään...ihanalla paksulla posliini kalullasi...monesta asennosta..tyydyttäisit mut kunnolla...luulen et olet aika kestävä..vanhemmat miehet monesti on..heh..

        Joo panisin sulle kunnon orkut,ottaisitko suihin ja antaisit kunnon imut? Sais uuden seisokin.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Joo panisin sulle kunnon orkut,ottaisitko suihin ja antaisit kunnon imut? Sais uuden seisokin.

        antaisin sulle upean suihin oton...heh..yleensä en loppuun saaka ime mut ehkä saisit tulla jopa suuhuni...koska viimeks olet pannu...mulla just spermat sisällä..kaveri kävi ja päädyttiin sänkyyn...heh..


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        antaisin sulle upean suihin oton...heh..yleensä en loppuun saaka ime mut ehkä saisit tulla jopa suuhuni...koska viimeks olet pannu...mulla just spermat sisällä..kaveri kävi ja päädyttiin sänkyyn...heh..

        Tänäaamuna hyvä aamupano molempiin reikiin. Onko kavrillas millanen kyrpä ,posliini?


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Tänäaamuna hyvä aamupano molempiin reikiin. Onko kavrillas millanen kyrpä ,posliini?

        tekiks hyvää kun sait sitä piukempaakin...heh..nauttiko nainen sumn posliinista..kaverilla karvat siistitty..pallit karvattomat..kalu ei kovin iso ...sais olla pasumpi ja pidempi..


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        tekiks hyvää kun sait sitä piukempaakin...heh..nauttiko nainen sumn posliinista..kaverilla karvat siistitty..pallit karvattomat..kalu ei kovin iso ...sais olla pasumpi ja pidempi..

        Tosi hyvää teki peppupano pitkästä aikaa, hyvin upposi 18 cm sopivalla liukkarilla juurta myöten ja huokauksista päätellen jonkinlainen nautinto. Mites tykkäätkö ottaa peppuun?


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Tosi hyvää teki peppupano pitkästä aikaa, hyvin upposi 18 cm sopivalla liukkarilla juurta myöten ja huokauksista päätellen jonkinlainen nautinto. Mites tykkäätkö ottaa peppuun?

        sulla hyvän kokoinen kalu...kyllä peppu panosta pidän...en vaan ole pitkään aikaan sinne saanut aitoa...kurkkua vaan...heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        sulla hyvän kokoinen kalu...kyllä peppu panosta pidän...en vaan ole pitkään aikaan sinne saanut aitoa...kurkkua vaan...heh...

        Harmi eihän se aidonveronen, etkö ole dilttoa hankkinu,käytätkö kortsua kurkunpäällä ja liukkria ?


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Harmi eihän se aidonveronen, etkö ole dilttoa hankkinu,käytätkö kortsua kurkunpäällä ja liukkria ?

        kortsua yleensä käytän kurkun päällä...liukkaria myös mut menee ihan omilla nesteillä myös pyllyyn...mistä asennosta haluisit työntyä mun pebaan..kortsun joutuisit vetään ison posliini kalusi päälle..heh..


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        kortsua yleensä käytän kurkun päällä...liukkaria myös mut menee ihan omilla nesteillä myös pyllyyn...mistä asennosta haluisit työntyä mun pebaan..kortsun joutuisit vetään ison posliini kalusi päälle..heh..

        Kyllä olis kiihottavaa kun olisit kontallaan pylly pystyssä ja laittaisin liukkaria ja työntyisin sisääsi ja panisin pitkin vedoin ja juurta myöten laueten suooleesi.


      • Tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Kyllä olis kiihottavaa kun olisit kontallaan pylly pystyssä ja laittaisin liukkaria ja työntyisin sisääsi ja panisin pitkin vedoin ja juurta myöten laueten suooleesi.

        Kuulostaa ihanalta.alkaa tehdä mieli.kostuu...vieläkun olis toinen muna pillussa...


      • Nikopilli
        Tj74vm kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta.alkaa tehdä mieli.kostuu...vieläkun olis toinen muna pillussa...

        Oletko saanut koskaan molempiin yhtäIkaa, vaikka oikeaa ja dilttoa tai kahta aitoa . Tulisin kyllä mukaan.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Oletko saanut koskaan molempiin yhtäIkaa, vaikka oikeaa ja dilttoa tai kahta aitoa . Tulisin kyllä mukaan.

        en oo ikinä saanut kahta aitoa yhtä aikaa....vai tahtoisit naida mua toisen miehen kans yht aikaa...kiihottavaa...saisinko kenties nähdä jotain miesten välistä....heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        en oo ikinä saanut kahta aitoa yhtä aikaa....vai tahtoisit naida mua toisen miehen kans yht aikaa...kiihottavaa...saisinko kenties nähdä jotain miesten välistä....heh...

        Haluaisitko,kenties millaista miestenvälistä ?


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Haluaisitko,kenties millaista miestenvälistä ?

        ois kiihottava katsoa kun miehet hyväilee toistensa kaluja...ja sit taas panevat minua...heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        ois kiihottava katsoa kun miehet hyväilee toistensa kaluja...ja sit taas panevat minua...heh...

        Joo,voitas runkkailla toisia javaikka imutella ja sinä voisit otta molemmilta suihin vaikka yhtäaikaa jonka jälkeenpanisimme molemoiin.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Joo,voitas runkkailla toisia javaikka imutella ja sinä voisit otta molemmilta suihin vaikka yhtäaikaa jonka jälkeenpanisimme molemoiin.

        kuulostaa todella kiihottavalta....ratsastin eilen isolla kyrvällä...ainakin kakskyt senttinen...heh...no kyllä aamulla vielä naitiin pari kertaa..nyt pillussa tuntuu et on saanut isoa rajusti..heh..ootko pannut naistasi nyt...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        kuulostaa todella kiihottavalta....ratsastin eilen isolla kyrvällä...ainakin kakskyt senttinen...heh...no kyllä aamulla vielä naitiin pari kertaa..nyt pillussa tuntuu et on saanut isoa rajusti..heh..ootko pannut naistasi nyt...

        Juu,tänäaamuna lämmitettii sauna ja päälle kunnon suuhoito ja nainti,niin ja saunassa seivaus että on taas tosi siisti.


      • ruuna65

        Olen ollut täysin posliini tissien alta puolireiteen jo useamman vuoden. Poistan karvat juurineen epilaattorilla, pussit vahaliuskalla. Nykyään riittää joka neljäs tai viides viikko.


      • Nkopili kirjoitti:

        Sama täällä täysposliini ja ikää 67v uimahallissa käyn säännöllisesti.

        Juuri tuollainen paljas, ajettu, siisti miehen kalu on karkkia silmille. Ihania katsottavia.


      • Nikopilli
        marco98 kirjoitti:

        Juuri tuollainen paljas, ajettu, siisti miehen kalu on karkkia silmille. Ihania katsottavia.

        Olen huomannut,katseita kerää jonkinverran kylpylöissä ja uimahallilla.


      • Ihan varmasti keräät uteliaita katseita.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Juu,tänäaamuna lämmitettii sauna ja päälle kunnon suuhoito ja nainti,niin ja saunassa seivaus että on taas tosi siisti.

        ottaisin suuhuni sun posliini kalun,imisin,...puristaisin hellästi poslari kassejasi ja nuolisin niitä...just kun alkaisit tulemaan nii työntäisin sormen sun pebaan ja voisit purkatua äänekkäästi suuhuni...heh...ihan pien tauko ja saisit naida mua oikein kunnolla joka asennosta joka reikäään...heh..


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        ottaisin suuhuni sun posliini kalun,imisin,...puristaisin hellästi poslari kassejasi ja nuolisin niitä...just kun alkaisit tulemaan nii työntäisin sormen sun pebaan ja voisit purkatua äänekkäästi suuhuni...heh...ihan pien tauko ja saisit naida mua oikein kunnolla joka asennosta joka reikäään...heh..

        Joo panisin kyllä molempiin mut lastin laskisin sun suoleen, pitäsitkö sisällä vai puristaisitko ulos.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Joo panisin kyllä molempiin mut lastin laskisin sun suoleen, pitäsitkö sisällä vai puristaisitko ulos.

        ai sä tahdot laueta tiukkaan pebaani...puhut niin kiihottavan rivosti suolesta...heh..voisin puristaa ulos jos tahtoisit katsella...vois siinä nolosti myös pissa lirahtaa...pillu ihan kosteena ajatuksesta....halusta turvonneet huulet....


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        ai sä tahdot laueta tiukkaan pebaani...puhut niin kiihottavan rivosti suolesta...heh..voisin puristaa ulos jos tahtoisit katsella...vois siinä nolosti myös pissa lirahtaa...pillu ihan kosteena ajatuksesta....halusta turvonneet huulet....

        Sehän olisi tosikiihottavaa kun pylly ruikkii permaa ja pilusta suihkuaa pissa.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Sehän olisi tosikiihottavaa kun pylly ruikkii permaa ja pilusta suihkuaa pissa.

        siistin just karvoituksen...heh liki posliini....pieni siro vauhti viiva vaan...myös pebareiän siistin karvoista...heh...kiva nyt käydä kontalle miehen eteen...heh


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        siistin just karvoituksen...heh liki posliini....pieni siro vauhti viiva vaan...myös pebareiän siistin karvoista...heh...kiva nyt käydä kontalle miehen eteen...heh

        Antaisit varmaan pissan suihkuta.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Antaisit varmaan pissan suihkuta.

        kiihottaisiko sua nähdä suihku...heh..voisin pitää sun kalusta kiinni ja ohjata suihkua...kauhean rivoa..heh


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        kiihottaisiko sua nähdä suihku...heh..voisin pitää sun kalusta kiinni ja ohjata suihkua...kauhean rivoa..heh

        Sä voisisit ruikkia mun kalun päälle ja sit mä nuolisin sulle orkut ja sun pillu varmaan kiimasta ruikkis mun kielelle.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Sä voisisit ruikkia mun kalun päälle ja sit mä nuolisin sulle orkut ja sun pillu varmaan kiimasta ruikkis mun kielelle.

        nuolisit ja imisit mun klittaa samalla sormettaisit pillua...pyllyyn myös sormea..orgun lähestyessä naisit kahdella tai kolmella sormella mun pyllyreikää...tulee rajuna ja voihkin äänekkäästi..kyllä siinä pissa suihkuais ...heh..tahtoisitko päästää suihkun mun päälle...ei kasvoille..heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        nuolisit ja imisit mun klittaa samalla sormettaisit pillua...pyllyyn myös sormea..orgun lähestyessä naisit kahdella tai kolmella sormella mun pyllyreikää...tulee rajuna ja voihkin äänekkäästi..kyllä siinä pissa suihkuais ...heh..tahtoisitko päästää suihkun mun päälle...ei kasvoille..heh...

        Voisin ottaa pois vähän ennen siemensyöksyä ja laskea permat sun rinnoille, nuolisitko kalun sen jälkeen?


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Voisin ottaa pois vähän ennen siemensyöksyä ja laskea permat sun rinnoille, nuolisitko kalun sen jälkeen?

        nuolisin posliini kyrpäsi puhtaaksi...imisin sitä niin pitkään et nousee uudelleen..voisit nuolla ja imeä mun isoja nännejä...saisit naida nii paljon ettei kyrpäsi enää jaksa nousta...heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        nuolisin posliini kyrpäsi puhtaaksi...imisin sitä niin pitkään et nousee uudelleen..voisit nuolla ja imeä mun isoja nännejä...saisit naida nii paljon ettei kyrpäsi enää jaksa nousta...heh...

        Olisi kiihottavaa imeä sun kovttuneita nännejä ja panna taas vieläkin pidempään kunnes laukean sun tiukkaan pimpsaan.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Olisi kiihottavaa imeä sun kovttuneita nännejä ja panna taas vieläkin pidempään kunnes laukean sun tiukkaan pimpsaan.

        ime mun paksuja pitkiä nännejä...pidän siitä todella...työnnä kovaa kyrpääsi rajusti sisääni...se on iso...nussi...pane...laske spermat syvälle sisääni...tulen 69 sun päälle ja alan imeä sua kovaksi uudestaan...saat nuolla mun spermaista pimpsaa...


      • Nikopill
        tj74vm kirjoitti:

        ime mun paksuja pitkiä nännejä...pidän siitä todella...työnnä kovaa kyrpääsi rajusti sisääni...se on iso...nussi...pane...laske spermat syvälle sisääni...tulen 69 sun päälle ja alan imeä sua kovaksi uudestaan...saat nuolla mun spermaista pimpsaa...

        Tosi kiimasta kun imet mun permasta ja liukasta kullia ja mä nuolen permat sun pillusta.


      • tj74vm
        Nikopill kirjoitti:

        Tosi kiimasta kun imet mun permasta ja liukasta kullia ja mä nuolen permat sun pillusta.

        tänä aamuna oisit saanu nuolla toisen miehen spermat mun pillusta....kaverilla tuli iso annos...pöksyt oli aivan limaiset ku valu ulos...heh...ootko antanut kullia naisellesi...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        tänä aamuna oisit saanu nuolla toisen miehen spermat mun pillusta....kaverilla tuli iso annos...pöksyt oli aivan limaiset ku valu ulos...heh...ootko antanut kullia naisellesi...

        PNiko peppuun kanssa,nuoliko pimsaa ja peppureikää ?


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        PNiko peppuun kanssa,nuoliko pimsaa ja peppureikää ?

        nopee pano vaan oli....hieroin lopuks orgasmin itselleni...nuolin vielä limaisen kullin puhtaaksi...tänään saa vanhempaa isoa suonekasta kullia...sitä 20 senttistä...heh


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        nopee pano vaan oli....hieroin lopuks orgasmin itselleni...nuolin vielä limaisen kullin puhtaaksi...tänään saa vanhempaa isoa suonekasta kullia...sitä 20 senttistä...heh

        OK, otatko molempiin? Meillä tänäaamuna kunnon perspano.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        OK, otatko molempiin? Meillä tänäaamuna kunnon perspano.

        nyt on pimppa siistitty lähes posliiniksi..hain paketin kumeja pyllypanoa varten...saa pappa sitä piukempaakin..heh..huomenna peba hellänä ja pieru tulee ääneti...heh..panitko naistasi kunnolla pyllyyn.niin et oli käsittelyn jälkeen ihan avoin...nauttiko..minkä ikäinen nainen sinulla..


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        nyt on pimppa siistitty lähes posliiniksi..hain paketin kumeja pyllypanoa varten...saa pappa sitä piukempaakin..heh..huomenna peba hellänä ja pieru tulee ääneti...heh..panitko naistasi kunnolla pyllyyn.niin et oli käsittelyn jälkeen ihan avoin...nauttiko..minkä ikäinen nainen sinulla..

        Kyllä nautti kuuskympinen mamma täysillä kun pyllyä höyläsin ja suoleen laskin.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Kyllä nautti kuuskympinen mamma täysillä kun pyllyä höyläsin ja suoleen laskin.

        peba vähän hellänä eilisen jäljiltä...heh...sain aamusta vielä lattialla takaa...ois kiihottava olla tiedän mukana sängyssä..sais mamma katsella kun panet nuorempaa...heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        peba vähän hellänä eilisen jäljiltä...heh...sain aamusta vielä lattialla takaa...ois kiihottava olla tiedän mukana sängyssä..sais mamma katsella kun panet nuorempaa...heh...

        Joo oishan se , saisinko katsella yhtään naistenvälistä, kyllä meiden mamma......


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Joo oishan se , saisinko katsella yhtään naistenvälistä, kyllä meiden mamma......

        vai tahtoisit nähdä ku tehnään mamman kaa toisillemme hyvää.....hyväiltäis,nuoltais toisiamme...millainen mamma on...saisit välillä naida meitä vuorotellen...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        vai tahtoisit nähdä ku tehnään mamman kaa toisillemme hyvää.....hyväiltäis,nuoltais toisiamme...millainen mamma on...saisit välillä naida meitä vuorotellen...

        Joopa,sehän sopis naisin sua takaapäin ja samalla voisit nuolla mamman posliinipillua sekä imeä klitorista on turvotessaan kun pikkupojan pippeli.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Joopa,sehän sopis naisin sua takaapäin ja samalla voisit nuolla mamman posliinipillua sekä imeä klitorista on turvotessaan kun pikkupojan pippeli.

        heh...nuolisin ja imisin mamman kiiimasta turvonnutta klittaa..tahtoisin valuttaa sun spermat tiukasta pillustani mamman suuhun ja kasvoille.sais samalla nuolla mulle orgun...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        heh...nuolisin ja imisin mamman kiiimasta turvonnutta klittaa..tahtoisin valuttaa sun spermat tiukasta pillustani mamman suuhun ja kasvoille.sais samalla nuolla mulle orgun...

        No permasthan mamma tykkää ja nuolemisessahan mamma on mestari , saisit sellaiset orkut että taivas repeää.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        No permasthan mamma tykkää ja nuolemisessahan mamma on mestari , saisit sellaiset orkut että taivas repeää.

        nyt saisitte tehdä mulle hyvää...pillu ollu koko päivän aivan kosteena...vilautin parikymppiselle kundille hiukan tänään...heh...oli pakko sormeilla autossa tänään...pöksyt oli ihan märät ja limaiset..mahlat valunu..heh...kiima varmaan tuoksunut metrien päähän...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        nyt saisitte tehdä mulle hyvää...pillu ollu koko päivän aivan kosteena...vilautin parikymppiselle kundille hiukan tänään...heh...oli pakko sormeilla autossa tänään...pöksyt oli ihan märät ja limaiset..mahlat valunu..heh...kiima varmaan tuoksunut metrien päähän...

        Kyllä olis mamma mielissään kun tuollaista pääsis nuolemaan ja minä voisin panna nuoltua pillu oikeen kunnolla.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Kyllä olis mamma mielissään kun tuollaista pääsis nuolemaan ja minä voisin panna nuoltua pillu oikeen kunnolla.

        kiihottaa ajatus teidän käsittelystä...alkaa kostumaan...nännit aivan kovana jo...nöpöttää uhuen paidan läpi...


      • tj74vm
        tj74vm kirjoitti:

        kiihottaa ajatus teidän käsittelystä...alkaa kostumaan...nännit aivan kovana jo...nöpöttää uhuen paidan läpi...

        ihana orgasmi suihkussa...pissa tuli samalla kun sain....heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        ihana orgasmi suihkussa...pissa tuli samalla kun sain....heh...

        Tuliko kenties muutakin kun pissaa, olis kiihottavaa nähdä kun pillunesteet lentäs oikeen kunnolla.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Tuliko kenties muutakin kun pissaa, olis kiihottavaa nähdä kun pillunesteet lentäs oikeen kunnolla.

        ihan pissa vaan lorahti...heh...suihkussa kiva leikitellä...onko mamma saanut nyt sun posliini kyrpää....


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        ihan pissa vaan lorahti...heh...suihkussa kiva leikitellä...onko mamma saanut nyt sun posliini kyrpää....

        Tänään saunareissulla seivailtii ja saunanjälkeen molempii.


      • Tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Tänään saunareissulla seivailtii ja saunanjälkeen molempii.

        Nyt pillu täynnä spermaa..heh pisn jatketaan kun miehen kalutaas seisoo..


      • Nikopilli
        Tj74vm kirjoitti:

        Nyt pillu täynnä spermaa..heh pisn jatketaan kun miehen kalutaas seisoo..

        Saitko imettyä kovaks??


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Saitko imettyä kovaks??

        hyvin miehellä seisonut ku saa välil hiukan huilata...heh..on iso..yli kakskyt senttiä..paksu suonikas ja mielettomän iso pyöreä terska..oikea herkku..heh..hetki sitten tahto naida mua vielä pyllyyn...peba ollu kovassa käytössä....


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Saitko imettyä kovaks??

        onko mamma saanut sun poslaria...heh


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        onko mamma saanut sun poslaria...heh

        Joo on ja kunnolöa molempii.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Joo on ja kunnolöa molempii.

        tahtoisin tehdä teille molemmille hyvää...mitä tahtoisitte et teen...voisitte tehdä mulle mitä haluatte...jotain rivoakin...heh..


      • tj74vm
        tj74vm kirjoitti:

        tahtoisin tehdä teille molemmille hyvää...mitä tahtoisitte et teen...voisitte tehdä mulle mitä haluatte...jotain rivoakin...heh..

        piksut ihan märkänä...heh..tahtoisin imeä pitkään sun ihanaa posliini kullia...nuolisin ja imisin kassejasi myös...voisin hiukan nuolla peppureikääsikin...heh


      • Anonyymi
        tj74vm kirjoitti:

        nyt on pimppa siistitty lähes posliiniksi..hain paketin kumeja pyllypanoa varten...saa pappa sitä piukempaakin..heh..huomenna peba hellänä ja pieru tulee ääneti...heh..panitko naistasi kunnolla pyllyyn.niin et oli käsittelyn jälkeen ihan avoin...nauttiko..minkä ikäinen nainen sinulla..

        pieru tulee ääneti? nyt on kuumat jutut..


    • Sheivaaja

      Mietinpä tuossa, että mitenköhän vanhana... Nyt kun on jo 20 vuotta tullut ajeltua paikat niin tuleeko sitä ajeltua sitten myös 70 v.? Tai 80 v. jos luoja suo...?

      • Nikopilli

        Aina tuntuu yhtähyvältä posliini.


    • Sukkisbi

      Paljaana myös täällä, ajan joka viikko paljaaksi. Näyttää sukkahousuissa ja tuntuu hyvältä!

    • Mies59vee

      Rimmaan posliinini kuntoon samalla kun ajan koiran turkkia, samalla rimmerillä menee näppärästi eikä satu. Kyrvän alue hassun harmaa.

    • Nikopilli

      Huomenna taas uimaan iltapäivällä.

      • tj74vm

        nikopilli...sulla varmaan pullotttaa kivasti uikkareissa...no silmäilikö naiset yhtään sun etumusta..heh...


      • Nikopilli
        tj74vm kirjoitti:

        nikopilli...sulla varmaan pullotttaa kivasti uikkareissa...no silmäilikö naiset yhtään sun etumusta..heh...

        Joo kyllä pullottaa, katseita kääntää ja näyttä posliini joitain miehikin kiinostavan.


      • tj74vm
        Nikopilli kirjoitti:

        Joo kyllä pullottaa, katseita kääntää ja näyttä posliini joitain miehikin kiinostavan.

        nyt olis kosteena valmiina sun nuoltavaksi...klitoris tarvis hellää kosketusta..heh..sulla täytyy olla mahtava kalu kun naiset niin katselee sitä..heh...vai olis kelvannut miehillekkin..


    • Anonyymi

      Sama mieltä posliini kiihottaa , viimeksi tänään kävin saunassa ja suihkussa ajoin alapään karvat , nyt täysin posliini näyttää ja tuntuu hyvältä.
      M62 UKM

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe