Vyötärön ympärys, pituus ja paino!

Kaloriinainen

Laittakaa omianne,ite oon 165cm n. 52kg päivästä riippuen ja vyötärön ympärys n. 63cm. Hyvät mitat muuten mut painoa haluan alemmas ja jenkkakahvat pois niihin vinkkejä. Myös päivittäinen kalorimäärän vois kertoa! Kiitos

12

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskirasvapallero

      Ite oon 158cm, 47,9kg ja vyötärönympärys vaihtelee 55-57cm välillä. Mäkin haluun painoo pudottaa.

    • Nimme

      Miettikääpä uuestaan... ette oo edes lähelläkään ylipainoa ja haluatte laihduttaa. Tiesittäkö et luutki painaa ja että lihas on painavampaa ko läski!!

      • Jrjdjdnd

        Luut ei paina kyl juuri mitään ja jos on pidempään ollut vähillä kaloreilla niin eipä sitä lihastakaan varmaan hirveästi löydy.


    • siirimeeriiia

      Pituus 158 paino 53.5kg
      Haluan painon alas

    • hienotmitat

      Hoikat neidot tai naiset eli kaikki täällä pituutensa ja painonsa ilmaisseet. Olette upeita juuri noilla mitoilla.
      Lihaksistanne en tiedä mitään, mutta toki hyvät lihakset auttavat kantamaan kehon kauniisti.
      165 pituus, 52 paino ja 63 vyötärö on ihan minun nuoren aikuisen mittojani. Muut mitat ovat nyt suuremmat, vain pituus ennallaan.

    • hienotmitat

      Lisään vielä. Pituuskasvu loppuu kesken, kun nuori yrittää laihduttaa. Ei siis kannata. Pituuden myötä saa painoakin tulla lisää.
      165 senttisestä ei ilman laajempia taustatietoja tiedä, onko pituus pysyvä vai ei. Hän on nyt hoikka, joten painokin saa nousta muutaman kilon, jos on noustakseen.

    • helvetissä

      167,5 ja 70,1kg. vyötärö on 82cm.. taidan oksentaa

      • kasviksiaviidesti

        167 pitkä ja 70 kiloa painoa.
        Olet ihan hyvissä mitoissa. Huolehdit säännöllisistä ruoka-ajoista eli syöt noin viisi kertaa päivässä. Syö monipuolisesti ja vähintään puoli kiloa kasviksia päivittäin. Kun nukut riittävästi ja liikut 1-2 tuntia päivittäin, niin voit hyvin.


    • IhananTyhma

      Anoreetikolle pituus on huono juttu, toivovat pysyvänsä lyhyinä ja kuukautisittomina.

      Kun on lyhyempi, voi painaa vähemmän...

      Myöskin kengät ovat kauhistus, ostetaan aina liianpienet kengät....

      Kaikissa itseensä liittyvissä asioissa suurempi numero on aina huono asia.

    • Cuppycakeeee

      Olen 165cm pitkä, painoa 43kg, vyötärönympärys 55cm. Ihan ok, mutta tavoitteena tasan 40kg, jolloin toivottavasti vyötärökin vielä hieman kapeampi.

      Rinnanympärykseni on 84cm ja lantion ympärys leveimmältä kohdalta 86cm. Lantio ei tästä kapene hervottoman leveiden luiden takia enää, ei ole kaventunut enää pitkään aikaan vaikka painoa on lähtenyt. >:(

      • Cuppycakeeee

        ...ja siis koska iästä oli puhetta: olen 23-vuotias. Jonkintasoista syömisvammailua takana 14-vuotiaasta asti ja vuosien varrella tullut jojoiltua väliä 40-46kg. En usko, että pituuskasvuni teininä kärsi tästä, koska kuukautiseni eivät ole jostain syystä koskaan loppuneet. ;o


      • Jdjdjdbd

        Mielenkiintoista. Mun kuukautiset loppu kai jossain 51 kilon kohdalla ja oon siis 160cm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe