Lieneeko AMBASSADÖÖR wahlroos vielä hengissä? Miekkosesta ei ole aikoihin kuulunut mitään.
Onecoinin lahjakas AMBASSADÖÖR on ehkä kateissa. TÄÄLÄ!
Ei ole kuulunut AMBASSADÖÖRISTÄ mitään pitkiin aikoihin. Onkohan käynyt kylmät?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Onko kukaan kuullut AMBASSADÖÖRISTÄ?
3
149
Vastaukset
- Painonvartija
Valistunut veikkaus. On "painonvartijana" jossain syvällä.
- KryptoKingi
Tekisipä mieleni sanoa, että valitettavasti... Sekavahkoilla Onelife Ämpässädööri fb-sivuilla miekkonen poukkoilee hihhuloimassa Rusian (?!!) Sochin, Nairobin Kenyan ja Kampalan Ugandan hurmostilaisuuksissa... Ainakin omien päivitystensä mukaan on siälä. Tiedä sitten, mikä on lopullinen totuus. Voihan niitä matkoja tehdä photoshopillakin, mihin nämä coinistit näyttävät erityìsesti mieltyneen. Olihan Parhialakin taannoin osallistunut samalla tavalla johonkin megaloeventiin....
- kjowfnlneijoi
Todennäköiesti PHOTOSHOPATTUA. Olihan tuo niiden keulakuva kuminukke Rutjakin PHOTOSHOPATTUNA kuuluisaan talouslehteen nimeltä FORBES, kanteen. HAHAHA.. Mustalaishuijari joka pakenee entisiä tuomioitaan muka otettaisi tuon lehden kanteen. EI IKINÄ.
Valehtelu ja väärentäminen on koiniin pysyvästi kuuluva osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351