Saako yyteris olla rannalta tulon jälkeen nakuna esim. Teltta-alueella? Heinäkuussa ajelen yyteriin. Tuli vain tollainen mieleen. Siis joku,joka on käynyt yyterissä,vastaisitko ja onko tietoa..
Tietääkö joku
11
1141
Vastaukset
- Muista-säädyllisyys
Mikä estää?
Sen kun olet.
Kunhan käyttäydyt!- kaikkeasiellänäkee
Moni laittaa teltan nakurantaalueelle.
- voit olla koko leirytymisajan nakuna
- Säästät telttapaikkamaksun
- NaturistiM
Kiitos tiedosta. Haluan teltan auton lähelle,jotta ei tarvitseisi edes takaisin kulkea kun jotain tarvitsee. Esim. Auton kylmälaukusta jne.
- NaturistiM
Tarkistin asiaa sähköpostilla [email protected] ja vastaus sanasta sanaan oli: nudistirantaan on leirintäalueelta matkaa n.500m-1km. Eli valitettavasti nudistini leirintäalueella ei voi oleilla. Eli annoitte väärää tietoa! Ei tainnut olla yyterissä käyneitä lainkaan?
- Häirikkö-olet
Koska täällä on annettu sitä oikeaa tietoa? Tietenkin oikeaa tietoa annetaan todellisille nudisteille/naturisteille, mutta teille häiriköille saa sanoa ihan mitä vaan.
Miksi et lukenut asiaa naturisen omilta sivustoilta?
- kiimainen-n-nakurannalla
Siis pitäisihän sinun aikuisena ihmisenä tajuta, ettei yleisellä leirintäalueella saa nakuna kulkea.. ; ) Älyttömään kysymykseesi tuli sinulle yhtä älyttömiä vastauksia... Noo tosiaan leirintäalueelta ei ole kovin pitkä kävely rantaa pitkin nakualueelle. Siitä rannasta sitten lähdet sisämaahan kävelemään ja jo yhden dyynin ylitettyäsi varmasti törmäät ekoihin nudisteihin! Siellä on lääniä tallustaa munasillaan ja nauttia rajattomasta rusketuksesta ym aktiviteetista. Valitettavasti autoasi et sinne saa...Mutta eipä ole pitkä matka lomakylän ravintolaan tai Hotellin puoleiseen uuteen "laivaravintolaan" juomaan ja syömään! Nautihan olostasi ja ehkä siellä törmätään...grrr
- Anonyymi
Kyllä teille kyrpä maistuu
- Anonyymi
Kyllä Yyterin leirintäalueella on yhdessä nurkassa harmaa alue, jossa ollaan nakuna. Tuota ei virallisesti mainosteta, mutta valvonta katsoo läpi sormien jos on fiksusti.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://3944333.com/H/k5I2 👈
- Anonyymi
Nyt voit olla nakuna ja kohta panna vaikka lumi-ukkoa, jos käsi on jäässä!
- Anonyymi
Tänään muita tulossa? Villasukat ja lämmin kaakao mukaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195254- 492966
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312611Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231989En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111797- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231465Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101438- 971407