Morsiusateljee Katariina

TodellaPettynyt

Varoitukseksi morsiammille.

Päädyin vuokraamaan pukuni kyseisestä liikkeestä. Kokonaisuudessa meni monta asiaa pieleen..

Myyjät eivät osaa lukea asiakkaita, vaan kohtelevat kaikkia samalla kaavalla; hirveää nuoleskelua ja hehkutusta kuinka ihanalta kaikki näyttää päälläsi.

Halusin isojen rintojen vuoksi mekon jossa on olkaimet, koska en tykkää käyttää olkaimettomia mekkoja muutenkaan. Myyjä vakuutti kuitenkin, että mekot ovat jämerästi tehtyjä ja ettei niitä tarvi nostella. Vakuutteluiden myötä myönnyin vuokraamaan kauniin olkaimettoman mekon.

Hakiessani mekkoa hääpäivän lähestyessä, sovituksessa osui nenääni hieman mätää kalaa muistuttava haju, jonka ompelija laittoi läheisen ravintolan piikkiin. Paluu matkalla tauon jälkeen kyseinen haju paljastui seuraavan meitä. Aukaisin pukupussia ja mekko haisi suorastaan kuvottavalle. Soitin samantien liikkeeseen, jossa sanottiin ensin minun hyväksyneen mekon liikkeessä kun otin sen mukaan ja asia on sillä selvä. En kuitenkaan suostunut jättämään asiaa tähän, vaan jäin odottamaan seuraavan päivän puhelua ja liikkeen selvitystä miten toimitaan.

Seuraavana päivänä minulle soitettiin ja pyydettiin toimittamaan mekko takaisin heille pesua varten. Koska oulu ei ole ihan naapurissa, niin mekon vieminen takaisin ei ollut mikään pikku juttu. Tovin selvittelyjen jälkeen liike suostui hoitamaan mekolle kyydin ouluun ja takaisin minulle. Hajulle annettiin syyksi vahvat suojaaineet. Sain mekon raikkaana takaisin!

Itse hääpäivänä mekon malli paljastui toimivan pelkäämälläni tavalla. Jouduin nostelemaan mekkoa tuon tuosta. Selän nyöritystä muokattiin päivän mittaan useita kertoja. Istuessa rinnat tulivat melkein mekosta ulos ja miltein puolet kuvista ovat sellaisia että pidän rinnoista kiinni/ nostelen mekkoa.

Ystäväni palautettua mekon hääpäivän jälkeen, soitin liikkeelle kysyäkseni onko palautus ok ja antaakseni palautteen mekosta. Omistaja sanoi että palautus on kunnossa ja kiitti palautteesta. Tässä vaiheessa olin vielä tyytyväinen siihen, että he ottavat palautteen vastaan ja korjaavat suosittelunsa jatkossa, ettei muille käy niinkuin minulle. Omistaja kuitenkin ehdotti pientä korvausta. Koska en ole paikkakuntalainen he lähettivät lopulta korvaukseksi pahasta mielestä kosmetiikkaa. Olin todella otettu kun hain postista isohkoa pakettia, mutta sisältö oli aivan muuta kuin olin odottanut. Paketissa oli 4 erilaista purkkia; kuorintavoidetta, kasvorasvaa, bodybutteria ja savinaamio. Tuotteiden pahvirasiat olivat selkeästi useaan kertaan avattuja. Kun kannet avasi, niin kierteissä oli kunkin purkin sisältöjä selvästi levinneenä. Pinta ei ollut tuotteissa enää koskematon vaan kutakin purkkia oli selvästi sekoitettu. Vain kuorintavoide oli kalvopäälysteinen ja koskematon. Annoin vielä tästä palautteen liikkeelle. Pyysin saada vaihtaa tuotteet johonkin muuhun vaikka meikkisiveltimiin, sillä en käytä hygienisyistä esittelytuotteita/avattuja tuotteita kun kyse on kosmetiikasta. Omistaja leimasi minut kiittämättömäksi, väitti että tuotteet ovat käyttämättömia ja koska he ovat jo tehneet kaikkensa, hän pyysi etten olisi heihin enää millään tavoin yhteydessä. 👌

Olen pöyristynyt saamastani palvelusta!

Palaututin vielä saamani tuotteet ja annoin heille mahdollisuuden myöntää lähettäneensä käytettyä kosmetiikkaa, mutta mitään ei ole kuulunut.

Summasummaarum; jos haluat satavarmasti vastinetta rahallesi ja asiallista palvelua vielä häiden jälkeen, en suosittele morsiusateljee katariinaa pätkääkään.

15

5298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hääpukua en mennyt tuosta liikkeestä ostamaan, mutta pukua kuitenkin. Olen ihmeissäni näistä kommenteista, koska itse sain erittäin hyvää palvelua kyseisessä liikkeessä. Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja rentoa ja tuli tervetullut olo heti, kun liikkeeseen astui. Mekkojen sovituksessa minua avustanut henkilö oli todella ystävällinen. Kaikinpuolin asiakaspalveluun olin tyytyväinen ja mieleinen puku löytyi heti. Päätöstä helpotti se, että myyjät sanoivat selkeästi mielipiteensä siitä mikä sävy ja mekon malli parhaiten minulle käy ja olin samaa mieltä.

      Liikkeestä lähdettyäni jäi pukuvalinnasta varma fiilis ja asiakaspalvelusta hyvä mieli.

    • Anonyymi

      Jos varaan ajan sovitukseen onko sieltä pakko ostaa mekko?

      • Anonyymi

        Voit varata sovitukseen ajan, mutta ostopakkoa ei ole. Valokuvia ei saa ottaa. Varaudu perusteelliseen nuoleskeluun. Älä usko kaikkea mitä sinulle sanotaan


    • Anonyymi

      Sama koskee muitakin juhlapukuja ja vanhojentanssipukuja! Rahankiilto silmissä hommaa tehdään ja myydään jokseenkin myös huonolaatuisia tuotteita (Aasian maissa tehdään, kuten kaikilla muillakin ketjuilla). Huomatkaa etenkin nuoret, että tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, jos ostos kaduttaa seuraavana päivänä.

      Todella pettynyt muka laatuliikkeeseen ja asiakaspalveluun. En suosittele kyseistä liikettä.

      • En minäkään! Tämä yrittäjä ei ymmärrä mitään asiakaspalvelusta ja sama tunne että törkeää rahastamista!


    • Anonyymi

      Todella huonot kokemukset täälläkin Katariinasta. Myivät rikkinäisen puvun uutena ja nyt odoteltu sitä 1.5kk korjauksesta takaisin. Saa nähdä milloin puku tulee ja missä kunnossa. Todella huonoa laatua ja asiakaspalvelua. En suosittele liikettä!

    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia myös täällä!

      Katariina oli ensimmäinen morsiuspukuliike, jossa kävin. Sovituksessa oli mukava tunnelma, kunnes löysin puvun josta pidin. Alkoi kova painostus, että puku on ostettava heti, koska muuten tulee kova kiire tilauksessa (hääpäivän puolesta olisi vielä ehtinyt hyvin, tilausaika heillä 4-6kk ja sitten pari kuukautta korjauksille). Edes viikonlopun yli ei olisi saanut miettiä. Tämä taitaa olla heillä yleisti käytössä oleva myyntitaktiikka. Halusin kuitenkin miettiä vielä ja ehkä myös kokeilla muutamaa muuta pukua.

      Viikon pohdinnan jälkeen menin uudelleen innoissani sovittamaan pukua. Sama myyjä oli nyt kuitenkin huomattavasti nyreämpi ja jopa ylimielinen. Liikkeessä oli samaan aikaan morsian, jonka hääpäivä oli yli kuukautta aikaisemmin kuin minulla. Hänelle sanottiin, että tilauspuku ehtisi vielä hyvin häihin jos tilaisi nyt!

      Päädyin ostamaan puvun, mutta jäi ikävä ja huijattu olo painostuksesta...

    • Anonyymi

      Itselläni ei ole kyllä huonoa sanottavaa Katariinasta. Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja kaikki sujui mielestäni helposti. Sain myös oikean kokoisen mekon tilauksessa, joka oli unelmieni mekko. Katariinan yhteydessä olevan ompelimon kautta mekkoa muokattiin vielä hieman ja hääpäivänä mekko oli täydellinen. :)

    • Täällä myös pettynyt morsian. Tuntuu, että minua ei ole kohdeltu liikkeessä oikeudenmukaisesti. Sopimusehdot ovat erittäin tiukat, eli mikäli vierailette kyseisessä liikkeessä; olkaa tarkkoja siitä, että teidän päätä ei markkinoida ympäri. Tuntui, että liikkeen tärkein arvo on loppujen lopuksi raha. Sovituksessa oli mukaviakin hetkiä, mutta aika hyvin ne jäivät varjoon.

    • Anonyymi

      Täällä kyllä erittäin tyytyväinen morsian :) Kävin muissakin Oulun liikkeissä ja olin kyllä tosi tyytyväinen sovitustilanteeseen. Tilausehdot olivat selkeät ja lukivat kaikki tilauskaavakkeessa jonka sain rauhassa lukea ennen puvun maksua, oli siis selkeää mitä kuuluu ostoon ja mitä ei, sain myös oman kappaleen tilauskaavakkeesta mukaan. Nyt pitäis vaan malttaa oottaa puvun valmistumista!! :)

    • Anonyymi

      Kyllä on melkoista panettelua täällä paljon.
      Avioiduin 1994.;Katariinasta vuokrasin hääpuvun. Korjaukset, pesut, höyrystykset tehtiin. Palvelu hyvä.
      Avioiduin uudelleen v. 2000
      Taas puku Katariinasta. Ostin puvun. Korjaukset tehtiin laadukkaasti. Pukua olin ostamassa tammikuussa -00. Avioiduin helmikuussa -00. Ei tarvinnut odotella kuukausia.
      Ei yhtään moitteen sanaa.
      Laadukkaat puvut ja loistava palvelu.

    • Anonyymi

      Kummaa kun nimeäkin on päivitetty Atelje Katariina / Ateljè Katariina. Liekkö huonoja kokemuksia ei haluta uusien asiakkaiden nähtäville.

    • Minulla myös tyttäreni vanhojenmekosta 600 eur erittäin ikävä kokemus. Pukua mainostettiin vanhojenmekoksi. Pari astui toisen tanssin aikana helman päälle ja mekko repesi vyötäröstä 30 cm. Kauan odotetusta päivästä tuli tyttären huonoin päivä. Lähti salista itkien ja jäi vanhojentanssit lyhyiksi. Minulla itselläni nuoruudesta pukuompelijan ammatitutkinto joten tutkin mekkoa. Mekko prinsessa mallia jossa valtavasti kangasta ja helmaa. Kuitenkin vyötärön ja helman saumaan oli jätetty ainoastaan 1 cm saumavaraa ilman minkäänlaista vaihvike kappaletta pitämään ylä -ja helmaosa yhdessä. Yksi helmalle astuminen ei laadukasta mekkoa riko. Lähetin videon,kuvia ja reklamaation ja olin ymmärrettävästi aivan raivoissani! Omistaja Katariina näki asian toisin ja sanoi että hypähdys helman päälle oli syy rikkoutumiseen, mekon laadussa ei mitään vikaa (kysymyksessä oli pieni askel mekon helmaan, askellus tanssiessa muutenkin kevyempää), myös että mekon helma oli liian pitkä tähän kyseiseen tanssiin???? Mekko on tanssiaismekko! Jos katsoo Katariinan hääpukuja jossa helma raahaa lattiaa, kaikki tietää, että häissä tanssitaan, usein paljon rajumminkin. Kysymys kuuluukin, mitä jos vastaava tapahtuisi häissäsi. Tyttäreni mekko ei laahannut ollenkaan ja vanhojentansseissa oli läjäpäin mekkoja jotka olivat silmiinnähtävän pitkiä ja laahaavia, eikä kuitenkaan kenenkään muun mekko repeytynyt ja varmasti joku astui helman päälle . Pyysin täyttä hyvistystä, mutta minulle ei tarjottu edes pientä hyvitystä. Myös omistajan yksioikoinen ylimielinen asenne ärsytti vielä enemmän. Liikkeen asiakaspalvelija oli todella hyvä, vika on omistajassa ja kyvyttömyydestä ymmärtää asiakaslähtöisyyttä silloin kun asiakas on oikeutetusti vihainen. Hänen käytöksellään tekee enemmän hallaa yritykselle. No, tämä yritys häviää ainakin monen lukion suosituslistoilta ja siirtyy älä osta osastoon, nimittäin tyttäreni ystävät olivat järkyttyneitä vanhempiaan myöten. Olin ensin ajatellut laittaa suoraan vakuutukseen, mutta tyttäreni luokkakaverin äiti soitti ja sanoi että sinulle kuuluu täysi hyvitys. Minua ei edes harmita raha, vaan se kuinka paljon asia tuotti pahaamieltä tyttärelleni. Mekko menee nyt sitten vakuutukseen ja kuluttaja asiamiehen käsiteltäväksi.

      • Anonyymi

        Mun mielestä tässä ei oo pukuliikkeellä korvausvelvollisuutta, ei se heidän vika ole että puku on repeytynyt jos sen päälle on astuttu. Itse ostin heiltä hääpuvun enkä aio tehdä valitusta sen takia että helma repesi kun tarttui johonkin kiinni?? Ymmärrän kyllä hatmituksen, ehkä kannattaa ennemmin laittaa sinne vakuutukseen kuin alkaa taistelemaan tuulimyllyjä vastaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8369
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2318
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2162
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1687
    6. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      34
      1546
    7. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

      Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      16
      917
    Aihe