Mulla on tosi ärsyttävä kaveri välillä ja tässä on ongelma.
Kaveri:Voitko olla?
Minä:en.
Kaveri:miksi?
Minä:Koska olen mökillä (esim)
Kaveri:miksi
Minä:koska olemme lähteneet mökille.
Kaveri:miksi?
Ja tässä vaiheessa alkaa vi*uttaa nii paljo että lyön luurin korvaan usein. Ja sitse suuttuu :,D
Oikeesti mitä mä sanon sille et se lopettas ton miksi jutun?
Ja jos en vastaa nii se vaa rupee soittaa nii pitkään et vastaan (helposti yli 20 kertaa) oikeesti mikä tällä tyypillä on ongelmana?? On tää kaveri ihan hyvä tyyppi mut ärsyttäö usein toi sen touhu.
Kaveri kysyy koko ajan miksi? Auttakaa
Tylsöö
2
347
Vastaukset 2
- miximään
Tiedän kokemuksesta ihmistyypin. En oo tekemisissä enää.
- Maailmankyseliväinkaveri
Itselläni on myös tollanen kaveri. Joka kesken koulupäivän aikana laittelee viestiä ja soittelee koko ajan. Kun mä olin sen kaa eilen ja mä sanoin sille iha oikeesti mun on pakko mennä kotiin se sano minulle älä mee vielä. Kotiini tultuani äiti vähä suuttuu miksi et palannut kotiin sovittuun aikaan ja mun äiti sano älä ole sen kaa Kun sun pitää keskittyä koulun käyntiin. Kyllä samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494