Mulla on tosi ärsyttävä kaveri välillä ja tässä on ongelma.
Kaveri:Voitko olla?
Minä:en.
Kaveri:miksi?
Minä:Koska olen mökillä (esim)
Kaveri:miksi
Minä:koska olemme lähteneet mökille.
Kaveri:miksi?
Ja tässä vaiheessa alkaa vi*uttaa nii paljo että lyön luurin korvaan usein. Ja sitse suuttuu :,D
Oikeesti mitä mä sanon sille et se lopettas ton miksi jutun?
Ja jos en vastaa nii se vaa rupee soittaa nii pitkään et vastaan (helposti yli 20 kertaa) oikeesti mikä tällä tyypillä on ongelmana?? On tää kaveri ihan hyvä tyyppi mut ärsyttäö usein toi sen touhu.
Kaveri kysyy koko ajan miksi? Auttakaa
Tylsöö
2
253
Vastaukset
- miximään
Tiedän kokemuksesta ihmistyypin. En oo tekemisissä enää.
- Maailmankyseliväinkaveri
Itselläni on myös tollanen kaveri. Joka kesken koulupäivän aikana laittelee viestiä ja soittelee koko ajan. Kun mä olin sen kaa eilen ja mä sanoin sille iha oikeesti mun on pakko mennä kotiin se sano minulle älä mee vielä. Kotiini tultuani äiti vähä suuttuu miksi et palannut kotiin sovittuun aikaan ja mun äiti sano älä ole sen kaa Kun sun pitää keskittyä koulun käyntiin. Kyllä samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921776- 851252
- 1101123
- 72965
- 106907
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673