ON KÄSITTÄMÄTÖNTÄ ETTEI SAA PROFIILIA POIS VAIKKA OLET KUOLLUT JO AIKOJA SITTEN!!!
SE ON ASIA JOTA EI JAKSA KÄSITTÄÄ! TUNTUU NIIN PAHALTA ...NIIN ELÄMÄNHALUISENA KUVASSA JA OLET POISSA KUITENKIN.
Facebookin tyyli
3
411
Vastaukset
- kökkötraktorix
Et sä vielä ole kuollut, kun tänne vielä pystyt kirjoittelemaan. Kuolleita taasen ne profiilit ei haittaa, kun on uurnassa tai arkussa lepäämässä.
- 3578975
Kyllä profiilin poistaa voi. Ja jos olet kuollut, sinun pitää Facen sääntöjen mukaan tehdä se välittömästi. Vain elävillä on oikeus pitää profiileita.
- vielähengissä
Sitä voi itse omaa fb - sivustoa käydä muokkaamassa. Kyllä sieltä löytyy sellainen kohta että, voi antaa fb- sivustolle luvan poistaa sivusto kuoleman jälkeen . Siis esim. mun veli voi ilmoittaa sinne kuolinilmoituksen ni fb poistaa meikäläisen tiedot... Huomasin tämän kun kävin tekemässä kaikenlaisia estoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042700
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252505En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031221Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561179- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 106798
- 46793