ON KÄSITTÄMÄTÖNTÄ ETTEI SAA PROFIILIA POIS VAIKKA OLET KUOLLUT JO AIKOJA SITTEN!!!
SE ON ASIA JOTA EI JAKSA KÄSITTÄÄ! TUNTUU NIIN PAHALTA ...NIIN ELÄMÄNHALUISENA KUVASSA JA OLET POISSA KUITENKIN.
Facebookin tyyli
3
390
Vastaukset
- kökkötraktorix
Et sä vielä ole kuollut, kun tänne vielä pystyt kirjoittelemaan. Kuolleita taasen ne profiilit ei haittaa, kun on uurnassa tai arkussa lepäämässä.
- 3578975
Kyllä profiilin poistaa voi. Ja jos olet kuollut, sinun pitää Facen sääntöjen mukaan tehdä se välittömästi. Vain elävillä on oikeus pitää profiileita.
- vielähengissä
Sitä voi itse omaa fb - sivustoa käydä muokkaamassa. Kyllä sieltä löytyy sellainen kohta että, voi antaa fb- sivustolle luvan poistaa sivusto kuoleman jälkeen . Siis esim. mun veli voi ilmoittaa sinne kuolinilmoituksen ni fb poistaa meikäläisen tiedot... Huomasin tämän kun kävin tekemässä kaikenlaisia estoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591