Hakusessa uusi farmari tms.

Jcjjbklvvb

Mitä vaihtoehtoja löytyis? Mukana pitäisi kulkea iso koira, sisämelu pitää olla hiljainen ja mahdollisimman pitkä takuu ( vähän. 4 vuotta).
Automaatti kiinnostaa vain perinteisenä mehumaijatyyppisenä, jos niitä vielä saatavana. Hinta pitää olla alle 26000 euroa.

11

459

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autojoppari

vastaus kysymykseen "Mitä vaihtoehtoja löytyis?" ei löydy mitään.

• Hei,
      Oletko jo kokeillut Autolaina.fi:n Älyhakua? Se auttaa sinua löytämään vaihtoehtoja, jotka sopivat parhaiten arjen tarpeisiisi. Sieltä voi myös näppärästi tarkistaa minkälaisia uusia tai käytettyjä menopelejä määrittelemääsi budjettiin mahtuu.

https://www.autolaina.fi/alykas-autohaku/kaytetyt-autot

Saku
      Autolaina.fi Powered by Danske Finance

• Seat Ibizafarmari on sopiva auto sinulle ja hinta on alle 20000 euroa. Takuusta en tiedä mutta esim 1,6 turbodieselillä saa ajaa 210000 km ennenkuin tarvitsee vaihtaa nokkaremmiä. Minulla on sellainen auto ja olen hyvin tyytyväinen Seatiin.

• Jcjjbklvvb

muuten hyvä mutta seatissa ei ole "perinteistä"automaattia,takuuta ei ole neljää vuotta,sisälle ei mahdu isoa koiraa kun kaatamalla takapenkki ja sisämelukaan ei ole kovinkaan hiljainen.

• Jcjjbklvvb kirjoitti:

muuten hyvä mutta seatissa ei ole "perinteistä"automaattia,takuuta ei ole neljää vuotta,sisälle ei mahdu isoa koiraa kun kaatamalla takapenkki ja sisämelukaan ei ole kovinkaan hiljainen.

Kuulepas "Jcjjbklvvb", kyllä Seat Ibiza farmariin takuulla mahtuu iso koira takapenkkiä kaatamatta sillä minulla on Newfoundlander, painaa noin 60 kiloa.
        Sisämelu ei ole korvia huumaava. Takuuta minun autolleni annettiin 5 vuotta ilman km-rajaa.
        Olen nyt ajanut Seatillani 158000 km eikä mitään muuta ole ollut kuin iskarit ja jarrupalat vaihtaa joten HYVÄ AUTO Seat Ibiza farmari on.

• eisaatavana
        Jalokala kirjoitti:

Kuulepas "Jcjjbklvvb", kyllä Seat Ibiza farmariin takuulla mahtuu iso koira takapenkkiä kaatamatta sillä minulla on Newfoundlander, painaa noin 60 kiloa.
        Sisämelu ei ole korvia huumaava. Takuuta minun autolleni annettiin 5 vuotta ilman km-rajaa.
        Olen nyt ajanut Seatillani 158000 km eikä mitään muuta ole ollut kuin iskarit ja jarrupalat vaihtaa joten HYVÄ AUTO Seat Ibiza farmari on.

Farkku-Ibizaa ei vaan enää ole myynnissä, eli jos uutta autoa hakee niin se ei ole vaihtoehto. Leon farmarina täyttää hintaraja huomioiden nuo vaatimukset poislukien perinteinen automaatti.

• sfgeirjfvj

Miten olisi uusi Focus farmari? Automaatin tyypistä en ole selvillä kun ne ei itseäni kiinnosta.

• 342545634

Eikö joku tila-auto olisi parempi jos ison koiran haluat sinne. Vaikka Mazda5, Toyota Verso, VW Touran. Alle 26 tonnin farmarit on kyllä ahtaita koirille, jatkuvasti saa kumarassa olla. Vasta yli 30 tonnilla alkaa saamaan tilavia farmareita.

• Höpönhöpönpöpön

Todellisuudessa takakontin koossa ei ole välttämättä mitään eroa, on kyse sitten BMW 5-sarjan tai Ford Focuksen farkusta. Keskimäärin tavaratilan koossa ei löydy merkittävää eroa alemman keskiluokan farkkujen ja ns isojen farkkujen välillä.
      Ainoa positiivinen poikkeus taitaa uusista farkuista olla MB E-sarja, jonka farkussa on vielä melko tilava tavaratila.

• newcar
    • NuovaTipo

Uusi Fiat Tipo wagon. Koeteltua, kestävää, perinteistä tekniikkaa ja testeissä hiljaiseksi sekä tilavaksi kehuttu. Mulle riittäisi edullisempi Pop varustelutaso, ehkä jollain lisävarusteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      72
      1137
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      1028
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      44
      989
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      840
    5. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      750
    6. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      724
    7. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      51
      710
    8. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      698
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      180
      615
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      8
      612
    Aihe