Hakusessa uusi farmari tms.

Jcjjbklvvb

Mitä vaihtoehtoja löytyis? Mukana pitäisi kulkea iso koira, sisämelu pitää olla hiljainen ja mahdollisimman pitkä takuu ( vähän. 4 vuotta).
Automaatti kiinnostaa vain perinteisenä mehumaijatyyppisenä, jos niitä vielä saatavana. Hinta pitää olla alle 26000 euroa.

11

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autojoppari

vastaus kysymykseen "Mitä vaihtoehtoja löytyis?" ei löydy mitään.

• Hei,
      Oletko jo kokeillut Autolaina.fi:n Älyhakua? Se auttaa sinua löytämään vaihtoehtoja, jotka sopivat parhaiten arjen tarpeisiisi. Sieltä voi myös näppärästi tarkistaa minkälaisia uusia tai käytettyjä menopelejä määrittelemääsi budjettiin mahtuu.

https://www.autolaina.fi/alykas-autohaku/kaytetyt-autot

Saku
      Autolaina.fi Powered by Danske Finance

• Seat Ibizafarmari on sopiva auto sinulle ja hinta on alle 20000 euroa. Takuusta en tiedä mutta esim 1,6 turbodieselillä saa ajaa 210000 km ennenkuin tarvitsee vaihtaa nokkaremmiä. Minulla on sellainen auto ja olen hyvin tyytyväinen Seatiin.

• Jcjjbklvvb

muuten hyvä mutta seatissa ei ole "perinteistä"automaattia,takuuta ei ole neljää vuotta,sisälle ei mahdu isoa koiraa kun kaatamalla takapenkki ja sisämelukaan ei ole kovinkaan hiljainen.

• Jcjjbklvvb kirjoitti:

muuten hyvä mutta seatissa ei ole "perinteistä"automaattia,takuuta ei ole neljää vuotta,sisälle ei mahdu isoa koiraa kun kaatamalla takapenkki ja sisämelukaan ei ole kovinkaan hiljainen.

Kuulepas "Jcjjbklvvb", kyllä Seat Ibiza farmariin takuulla mahtuu iso koira takapenkkiä kaatamatta sillä minulla on Newfoundlander, painaa noin 60 kiloa.
        Sisämelu ei ole korvia huumaava. Takuuta minun autolleni annettiin 5 vuotta ilman km-rajaa.
        Olen nyt ajanut Seatillani 158000 km eikä mitään muuta ole ollut kuin iskarit ja jarrupalat vaihtaa joten HYVÄ AUTO Seat Ibiza farmari on.

• eisaatavana
        Jalokala kirjoitti:

Kuulepas "Jcjjbklvvb", kyllä Seat Ibiza farmariin takuulla mahtuu iso koira takapenkkiä kaatamatta sillä minulla on Newfoundlander, painaa noin 60 kiloa.
        Sisämelu ei ole korvia huumaava. Takuuta minun autolleni annettiin 5 vuotta ilman km-rajaa.
        Olen nyt ajanut Seatillani 158000 km eikä mitään muuta ole ollut kuin iskarit ja jarrupalat vaihtaa joten HYVÄ AUTO Seat Ibiza farmari on.

Farkku-Ibizaa ei vaan enää ole myynnissä, eli jos uutta autoa hakee niin se ei ole vaihtoehto. Leon farmarina täyttää hintaraja huomioiden nuo vaatimukset poislukien perinteinen automaatti.

• sfgeirjfvj

Miten olisi uusi Focus farmari? Automaatin tyypistä en ole selvillä kun ne ei itseäni kiinnosta.

• 342545634

Eikö joku tila-auto olisi parempi jos ison koiran haluat sinne. Vaikka Mazda5, Toyota Verso, VW Touran. Alle 26 tonnin farmarit on kyllä ahtaita koirille, jatkuvasti saa kumarassa olla. Vasta yli 30 tonnilla alkaa saamaan tilavia farmareita.

• Höpönhöpönpöpön

Todellisuudessa takakontin koossa ei ole välttämättä mitään eroa, on kyse sitten BMW 5-sarjan tai Ford Focuksen farkusta. Keskimäärin tavaratilan koossa ei löydy merkittävää eroa alemman keskiluokan farkkujen ja ns isojen farkkujen välillä.
      Ainoa positiivinen poikkeus taitaa uusista farkuista olla MB E-sarja, jonka farkussa on vielä melko tilava tavaratila.

• newcar
    • NuovaTipo

Uusi Fiat Tipo wagon. Koeteltua, kestävää, perinteistä tekniikkaa ja testeissä hiljaiseksi sekä tilavaksi kehuttu. Mulle riittäisi edullisempi Pop varustelutaso, ehkä jollain lisävarusteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      70
      5797
    2. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      85
      4135
    3. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      90
      3586
    4. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      116
      2991
    5. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      71
      2528
    6. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      111
      1946
    7. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      43
      1854
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1455
    9. Mikä ihmeen v&v megastore?

Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.
      Järvenpää
      1
      1418
    10. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      92
      1224
    Aihe