Viihdeuutiset tänään - Jetro tulee

Jetro

Katoitteko tänään MTV3:n viihdeuutisia?
Siin oli juttua Atesta ja Joonaksest, jotka tippui Popstarsist mut tekee nyt omaa musaa...
Bändin nimi on Jetro tai jotain. Tosi siistii!
Mitä mieltä?

18

2930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aten kaveri

      Katoin viihdeuutiset ja olin aika yllättynyt. Olen Aten kaveri, tosin ei olla pidetty yhteyttä vähään aikaa, mutta en ollut kuullut mooisesta. Toivottavasti jätkät pärjäis ja näyttäis Indx:lle.

      • ...höm...

        Aivan upee on niitten biisi!! Onnea!


      • tytsy
        ...höm... kirjoitti:

        Aivan upee on niitten biisi!! Onnea!

        Kumma juttu et kaikki tuntee aten:D


      • ÅFIJS
        tytsy kirjoitti:

        Kumma juttu et kaikki tuntee aten:D

        Yuki Tsuji on Aten paras kaveri.


      • shebelle
        tytsy kirjoitti:

        Kumma juttu et kaikki tuntee aten:D

        joo, naureskelin juur aivan samalle. atte on kyl ehtivä mies :D tutun tuttu joka paikas ja yhtäkkiä ihan sikana kavereita :D


      • Yuki Tsuji
        shebelle kirjoitti:

        joo, naureskelin juur aivan samalle. atte on kyl ehtivä mies :D tutun tuttu joka paikas ja yhtäkkiä ihan sikana kavereita :D

        Atte on hyvä jätkä. Voit kysyy mult siit mitä vaan ni kerron.


      • Yuki
        Yuki Tsuji kirjoitti:

        Atte on hyvä jätkä. Voit kysyy mult siit mitä vaan ni kerron.

        Atte tulee jossain vaihees ite sanomaa sanottavansa. Atte, kerro jotain faneilles.


      • yuki tsuki kenkäsuti
        Yuki kirjoitti:

        Atte tulee jossain vaihees ite sanomaa sanottavansa. Atte, kerro jotain faneilles.

        Yuki on kova jätkä..tsemppiä Adrian..muistako Atte miten Immonen (Eija tai mikä se fyssan maikka oli)sano sun nimen?


      • Yuki
        yuki tsuki kenkäsuti kirjoitti:

        Yuki on kova jätkä..tsemppiä Adrian..muistako Atte miten Immonen (Eija tai mikä se fyssan maikka oli)sano sun nimen?

        Kuka olet mistä tulet?


    • Jetro

      Toi nimi tulee vielä hämäämään mua.

      Ei kaikki varmaan attea tunne.
      Luulenpa, että aten kaverit vain
      keräytyvät helpostikin tänne
      popstars foorumiin.

    • Kale Kalkkiranta

      Katos, täähän on hyvä keskustelupalsta. Ja Jetro rules! Hyvä atte ja joonas. Ja tietenki Yuki. Kohta pääsee taas himaa ja donkkaa. Onpa hassee. Ja Yukin kans pitää lähtee nakkelee lumipalloi. Perhana! Täytyy vaa eka hakee puhelin Keskusrikospoliisilta, Kielotieltä.
      Ai nii, ja koht tulee Jetrolle kilpailija... nimittäin "Bingo" Keksin itte ton nimen. Aika hyvä!

      • Yuki

        Vanha kusipää. Lähetää sinne vitun Japanii huomen. Ois voinu tehä jotain sitä ennen.


    • adrian

      atte tässä moro.. Yuki ehdottomasti mun paras kaveri!! tuntenu sen jo 20 vuotta. Ja yuki muistan kyl miten eija sano mun nimen, eitrian.. haasu nainen. ketkä muut muka tuntee mut paitsi ile eli hasse?

      • Salkkis

        No Salkkis tietengnin!!


      • linkki_

        mitä vittuuu?


      • hennuli

        Täällähän on kaikki käyny näköjään...


    • Jetro

      Jetro tulee niinku oli näköjään puhetta täällä! Niitä soitetaan koko ajan baareissa ja lössi tykänny! onhan kaikki tääl yli18wee? ja mistä päin ootte? Missä noi jetron pojat asuu? Onko sinkkuja? Jos tunnette niin kertokaa, please!!

      • Jomppa

        Atte asuu tietenki Hakunilassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe