Pimenevät illat...kaislikossa suhisee. Suomi 100-hengessä
Homofestarit vasta elokuussa Kokemäelle
5
384
Vastaukset
- köyliiläinen
Kylläpä tämä aloitus hiljensi Kokemäkiläiset kirjottajat. Taisivat ruveta miettimään ommaa osallistumistaan näille homoiluFestareille.
- Vihapuheryöpystä
johtuen festarit perutaan.
- ReppanatHuutelee
Tuliskin vaan kunnon Kokemäki-pride satoine seksuaalivähemmistöedustajineen, niin sais nauraa, kun nämä paikalliset homokammoiset luikkis pakoon huutelemaan puskiin... =D Mahtaako nämä huutelijat edes tietää, mitä sana tarkoittaa? Niin pajon sitä viljellään ihan heterojenkin kohdalla, että on tainnu elämänkoulussa jäädä ko. oppitunti väliin, jossa tämäkin asia on selitetty. Ja niitä käytöstapoja ei samaisessa koulussa vissiin opeteta ollenkaan. Järkeä ei voi tietty ostaa, mutta käytöstavat on ihan opeteltavissa oleva juttu. Jopa pikkulapset ne oppii, jos opetetaan.
- jokaisenomaasia
Tuskin nyt kannattaa pikku lapsille opettaa mitä ne miehet touhuuvat keskenään.
- Syntihä
se sodomia on ja häpeä. Hyvä että perruuntuivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565