Mies seuralainen

mikseimullemitään

Olen keski-ikää kolkutteleva nainen ja pohtinut hellyyden kipeyden paikkaamista maksullisella? seuralaisella..
Oletteko naiset kokeilleet ja miten se meni? Mitä maksoi ja mitä sillä sai?
Onko luottamus 100%

Baareihin en halua lähteä, eikä muuallakaan tunnu oikein miehiä pyörivän.

8

468

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pistos

      Oen keski-ikää lähestyvä ikäni urheilua harrastanut hyvässä kunnossa oleva pitkä mies, pysyy työt ja kalut hanskassa, seuraa tarjoan keskustelun, hieronnan ja seksinkin merkeissä, en ujostele ja nainen on "asiakas" jota kunnioitan, alunperin hän kertoo s-postilla toiveensa, teen siitä "tarjouksen" kaikki toimii tähän asti anonyymisti, "kauppa" joko lyödään lukkoon tai ei, ja asia etenee sovitulla tavalla, luottamus puolinsun toisin pitää olla täysin pitävä, sillä teen työtä äänelläni, johon on moni varmasti törmännyt, joten haluan pitää myös itseni "salassa".

    • Pohjanmaa06

      Täällä olisi myös pohjanmaanseuralainen tarjolla viihdyttämään sinua kaikella eri tavoilla

    • hetherthert

      Anna maili osoite, niin mailataan ja tavataan.

    • yksitavisnainen

      Netin kautta olen löytänyt chattipalstalta mukavia ja sängyssä loistavia miehiä - ihan ilmaiseksi.

    • sekaanvaan

      Minä myös löytänyt netin kautta mukavia miehiä. Enhän heitä monta ole tarvinnutkaan:)
      Kahveille vaan ja tarkkana valinnassa,kyllä sen vaistoaa kuka nappaa.Hommasta ei pidä tehdä turhan juhlallista eikä monimutkaista.
      Seksiä ja läheisyyttä tarvii melkein kaikki.

      • kokemustahanon

        Juu kyllä miehiä löytyy ja sellaisiakin jotka osaa antaa naiselle miellyttävän kokemuksen .
        Itse olen mies ja annan naiselle nautittavan session jos vaan nainen on mukana täysillä.
        En ole maksullinen enkä alkoholilla marinoitu, enkä myöskään tupakoi.
        Oleilen Kuopion seudulla , toki voin pistäytyä jos hyvä seura löytyy kauempanakin :)


    • hellyyttävämies

      Minä tuun helliin ja pitään hyvänä sua toivomuksiesi mukaan.

    • miesseuralainensinulle

      Minä poika nain sua pitkään ja hartaasti joka reikään :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe