KOHUPOLIITIKKO SIMON ELO MYÖNTÄÄ: PETIN RASKAANA OLLUTTA VAIMOANI KOKOOMUSNUOREN KANSSA!
21.6.2017 07:05
Kansanedustaja Simon Elolla, 30, oli salarakas kokoomuksessa. Simonin ja kokoomusaktiivin salasuhde tuli järkytyksenä hänen Mia-vaimolleen. Simon Elo tunnetaan yhtenä niistä kansanedustajista, jotka loikkasivat vastikään Perussuomalaisista ja perustivat uuden, kohutun Uusi vaihtoehto -eduskuntaryhmän.
Uusi vaihtoehto -eduskuntaryhmän puheenjohtaja Simon oli Seiskan saamien tietojen mukaan solminut salasuhteen joitakin vuosia sitten. Suhde kävi kuumana ainakin vielä pari vuotta sitten, kun Simonin Mia-vaimo odotti perheen esikoispoikaa.
Simonin salarakas on Kokoomusnuorten järjestöaktiivi. Seiskan lähteiden mukaan parin salasuhde oli julkinen salaisuus molempien puolueiden nuorissa, ja siitä on yritetty vaieta aivan näihin päiviin asti.
Tavoitimme Simonin, joka myönsi salasuhteen.
– Siitä on useita vuosia aikaa, kun meillä oli lyhyt suhde. Pitää paikkaansa, Simon vahvistaa.
Pitääkö paikkaansa, että suhde jatkui silloin, kun vaimonne oli pari vuotta sitten raskaana?
– Silloin muun muassa, kyllä pitää paikkaansa.
Simon otti vielä tämän nettijutun julkaisun jälkeen yhteyttä Seiskaan ja pyysi lisäystä juttuun.
- Olemme vaimoni kanssa käsitelleet asiaa. Virhe yksityiselämässäni on minun. Kadun ja kannan virheestä vastuun. Parisuhdeterapia on meille tärkeäksi tueksi. Jatkamme yhdessä eteenpäin, Simon kirjoitti sähköpostissaan.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kohupoliitikko-Simon-Elo-myontaa-Petin-raskaana-ollutta-vaimoani/1122057
Katsooko Simon poikaansa rehellisenä silmiin, vai kertooko että siinä sinua vartoillessani huorasin hieman...
Simon Elo katsoo poikaansa "rehellisenä" silmiin ?
8
245
Vastaukset
- kenttä.kysyy
Vieläkö Simon huoraan sen kokoomuslaisen kanssa??
- Waffen-PS
Ja onko kyseessä sama kokoomusnuori kuin Halla-ahon salarakas?
- Tuuletpuhaltaa
Maaoravien kohdalla kaikki on mahdollista
- KatsonSilmiin
Poika, katson sinua silmiin ja sanon:
Äitisi ei antanut lovea raskauspahoinvoinnin takia. Siksi petin. Ja kävin vieraissa. Ja kyllä minä kävin muutenkin. Äitissäs on jotain vikaa.
Poika, tee kuten sanon, älä niinkuin minä teen. Tai jos teet kuten minä, sinusta tulee vielä poliitikko.
Poika, rakasta Israelia, niin saat pesää naiselta kuin naiselta. - jyrsijän.päiväkirja
Nää on hienoja esimerkkejä juudasten käsien pesuusta, minä en voi katsoa poikaani silmiin ja pysyä perussuomalaisten riveissä. Voin kuitenkin katsoa poikaani silmiin ja kertoa tehneeni huorin äitis odottaessa sinua ja sitä ennenkin sekä jälkeenpäinkin, petin äitiäs ja naihra rommauttelin surutta muita, ku äitis oli sinusta tiineenä melkoinen kuspää, johtuikohan se poeka susta jo silloinkin ?
Olen niin sivistynyt ja kultivoitunut nykaikainen monikultturipersoona, äiteessäs vaan oli vikaa jo silloin. Onkohan tuo äitees puolelta sukuvika, ei kyl mun varmaan tarttee tästä kohta nostaa kytkintä ja muodostaa aivan oma ryhmäni, en voi katsoa itseäni peilistä silmiin, ku äitees on sellainen ja taitaa tuo tulla jälkikasvuunkin. - horolan.siniset
Onko Soinin siniperseissä montakin huoripukkia Elon lisäksi? No ainakin Jussi Niinistö jätti vaimonsa ja kolme lastaan mamun takia??!!
- onko.tuo.totta
onko tuosta totuudesta kirjoitettu jossain?
- horolan.siniset
Riittääkö tämä?
http://www.is.fi/viihde/art-2000000757513.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854