On säälittävää huomata miten nuoret ja muut työttömät ovat velkaantuneet, eikä ulospääsyä ole näkyvissä. Syy ei ole näiden velkaantuneiden ihmisten vaan yhteiskunnan. Nuoria jää eläkkeelle päivittäin ja näin ollen ovat ulkona tyämarkkinoilta. Ruotsissa ei näin pääse käymään vaan siellä pidetään huolta ihmisestä.. Talousvaikeudet ovat yksi suurin syyn aiheuttaja. Ihmiset eivät voi mennä eikä aina edes pääse kun on luottomerkintä. Henkilökohtainen konkurssi poistaisi köyhyyttä ja parantaisi ihmisetn elämän laatua kuka on joutunut taloudellisiin vaikeuksiin.
HERÄTKÄÄ PÄÄTTÄJÄT
Henkilökohtainen konkurssi
12
408
Vastaukset
- KyselenVaaan
Ai ruotsissako ei ole maksuhäiriöitä tai talousongelmia? Missä tynnyrissä sinä oikein asut?
Kertoisitko vielä miten se on yhteiskunnan syy? Eikö aikuisella yksilöllä ola vastuuta itsestään?- VELKAJLÄRLEJJISTÄJÄ
Herätkää, herävtkä, hevipätkä...
- Anonyymi00003
Meneekö meillä nyt paremmin kun velkaantuneita on runsaasti enemmän.
- Anonyymi00004
Jotkut vaan velkaatuvat kevytkenkäisesti miettimättä seurauksia.
- Anonyymi00005
Aina niitä pikavippien ottajia löytyy vaikka ei ole minkäänlaista kykyä maksaa
lainojaan takaisin. Toiset ei vaan kykene edes alkeelliseen talousajatteluun.
Jäädään jo peruskoulusta alkaen sivuraiteelle.
- Anonyymi00006
Meinaat, että päättäjät käyvät täällä lukemassa tekstisi?
- Anonyymi00007
veli velkaa ottaessa, veljenpoika maksaessa .
Kenenköhän nimi siellä velkapapereissa on ? Tuskin kenenkään päättäjän.
Itse otin aikanaan velat ja itse ne maksoinkin.
Joskus kirskui kiilteet hampaissa , mutta hoidin kuitenkin sen osuuden.
Pitää vain yrittää velkajärjestelyn kautta tai velan ehtoja muuttamalla hoitaa. - Anonyymi00008
Syrjäytyminenhän on harhan ja pirhan yhteinen päämäärä alati yhdentyväisessä demokraattisuudessaan? Ja hohteen ja pohteen.
- Anonyymi00009
Muuten, henkilökohtaista valintaa ei pitkään pidä surkutella. Fakta.
- Anonyymi00010
Hallitus : Työttömille tulossa ikuiset merkinnät sekä tunnisteet.
Hallitus kaavailee työttömille pakollisia hihamerkkejä sekä tatuointinumeron ranteeseen.Pitkä-aikaistyöttömille tulossa poltto-merkki takapuoleen!!
Jo määrätyt työttömille suunnitellut parakit rakennetaan suunnitelluista tavoista poiketen ilman eristeitä ja kaminaa.Sähkö ja lämpö tuotetaan polkemalla sähköpyörillä paikallaan kunnon kohottamiseksi, joka on rapautettu laiskottelemalla, makaamisella, oluella, tupakoilla, huumeilla, onanoimisella, epäterveellisellä ravinnolla ja liikkumattomuudella.
Parakeissa opiskellaan rahankäyttötaitoja, pikavippien sivuuttamista tahdon voimalla, tunnelirakennusta sekä valmistetaan lampunvarjostimia, saippuaa, kerätään kultahammaspaikkoja, hiuksia tyynyiksi ym arvokasta toimintaa.
Välillä poiketaan suihkussa.....
ps. Uudistukset, merkinnät ja parakit eivät koske maahantunkeutuneita elättejä.
Rakkain leiriterveisin:
Albrecht Pyller (kaasutusvastaava) leiri 88 - Anonyymi00011
Tekeekö se konkurssi autuaaksi.
- Anonyymi00012
Pitäisikö yhteiskunnan maksaa velallisen kevytkenkäisesti ottamat velat ?
niin paljon rahaa ei löydy mistään.
Toiset yrittävät sentään varautua ennustamattomaan tulevaisuuteen
keräämällä itselleen jonkinlaisen pesämunan millä voi selviytyä ongelmista.
Vaikeuksiin joutuneet sen sijaan ottivat holtittomasti lainoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492