Millä rahalla tuella tulevaisuudessa elättejä elätetään näitä ovat vaikeasti työllistyvät työttömät, maahanmuuttajat, sairaat otetaako lainaa elättien ylläpitoon vaikeasti työllistyvien työttömien aikuistarhaan jossa saa askarella. Koska ei ole oikeita työpaikkoja eipä verotulot nouse vaan on kuntouttava työtoiminta 9 euron liksalla
Lieksan verotulot laskee
perkeleaukko
6
147
Vastaukset
- 1._Markkinat
Lieksan teollisuuden kovapalkkaisimmat tyhjäntoimittaja-insinöörit maksavat verot Joensuuhun.
Lieksan talous ei kauna kestä, ellei Sote ehdi sitä pelastaa.
- voikeleenkeleenkele
Ei hätää, kokoomus ottaa lisää satamiljoonaa velkaa ja vie suurimman osan itse ja jämät jää matuille
- Uninpankko
Vanhuksista ja sairaista ei valia, mutta matuista on pidettava huolta. Otetaan velkaan vaikka matujen huoltoon.
- ketkutelut-silleen
lapsemme ja lastenlapsemme makselevat vielä näitten soristeluista ja vehkeitten ketkuteluista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419