Firma, suomalaiskansallinen ikoni Finlayson meni ilmeisesti konkkaan ainakin Mikkelissä, kun hävisi Stellan kauppakeskuksesta alkuvuodesta 2016 mainostaessan Tom of Finland lakanoita. Ei kuitenkaan ole näkynyt, vaikka firma ja nämä homouhoojat mellastivat tuolloin ja liikkeen omistajat ilmoittivat palaavansa Mikkeliin alkuvuodesta 2017. Ei ole näkynyt Mikkelissä enää. Hyvä. En kaipaa teitä.
Itse lupasin palata asiaan vuoden päästä eli 23.6.2017 kertoakseni tilanteen. Palasin, mutta en löytänytkään sitä varsin laajaa viestikokonaisuutta , jonka olin aloittanut (yli 50 kommenttia) tällä Suomi24 palstalla nimimerkilläni. Hävettää että järjestäjä oli sen jo hävittänyt. Arvelen tietenkin, koska olis mennyt iso homomaksaja listoilta. Jokatapauksessa ei Mikkelissä ole tätä Finlaysonia myymässä näitä homolakanoita.
En kaipaa mitään Tom of Finland, luultavasti ei muukaan . Varmaan se suurella kohinalla elokuvakin meni kiville, koska mitään katsojalukuja ei ole näkynyt. Suomalaiset, pysyvät suomalaisina 100- vuotisjuhlavuonna. Päämajakaupungissa ainakin.
Lakanahomo Finlayson Mikkeli-hävisi 2016
mikkelinmies1
3
208
Vastaukset
- Kehotan_muitakin
Minä ainakin olen päättänyt boikotoida Finlaysonia näiden homolakanoiden tähden. Tekivät todella suuren virheen lähtiessään sille tielle.
- voi_tuhkaluukku
Älä muuta sano. Perästä kuuluu.
Tuota... Et taida aivan ymmärtää käsitettä "konkurssi"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021660- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712