Kaikki muslimit on islamin ensimmäisiä uhreja. Islam alistaa heidät, kaivaa heistä pahuuden, istuttaa pelon, orjuuttaa, riivaa, pakottaa, eristää, tuhoaa. Kuin saatana. Siitä ei ole kahta sanaa. Jokainen joka on lukenut koraanin, tietää millainen on islamin luonto.
Muslimit on uskontojen uhreja
2
119
Vastaukset
- Diopterius
Samaa Lähi-idän hulluutta se Raamattukin on.
Vanha testamentti vieä hullumpi kuin Koraani.
Länsimainen sivistys ja valistuksen aika ovat kristillisyyden hulluutta siloitelleet keskiajalta.
Islam taistelee samaa vastaan kynsin hampain. - hölmöä-uskomusta
Oikeaoppiset muslimit kuuluvatkin ISISsiin muita oikeaoppisia ei ole kuin ainoastaan ne jotka sotimalla alistavat kaikki kansat allahin pakkovallan alle.
Sen jälkeen kukaan ei enää saa julistaa Jeesuksen ansiosta tullutta ilosanomaa.
Synti on sovitettu, kunhan vain annat sovittaa itsesi Jumalan kanssa. Syntejä ei voi saada anteeksi tappamalla vääräuskoisia. Itseasiassa yhdessäkään murha-miehessä eikä naisessa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752