Laki sanoo että koulun alueella ei saa polttaa tupakkaa (varsinkaan kouluaikana), mutta meidän koulussamme systemaattisesti kannustetaan polttamaan. Lukiomme pihalle opettajat ovat rehtorin johdolla varanneet osan pihasta tupakoitsijoille. Käytännössä tämä tarkoittaa toisen ulosmeno oviemme edustaa.
Itse en polta ja minua häiritsee tupakan savu joka hallitsee pihamme ilmaa (käytäville löyhkä tulee polttajien mukana). Välituntisin en halua mennä ulos koska luokan tunkkainen ja hapeton ilma on raikkaampaa kuin ulkona oleva. Toiseksi minua ahdistaa se etten voi valittaa asiasta opettajalle, koska he ovat kaiken takana.
Opettajat suosivat
5
626
Vastaukset
- minä
rehtorin esimiehelle eli koulu- tai opetustoimenjohtajalle. Tai sitten poliisille.
Koulun alueella ei missään tapauksessa saa tupakoida, se lukee laissa.- ilmoitus?
En todellakaan halua nimeäni julki tai edes linkitetyn millään tavalla asiaan. Ilmoittaminen asiasta ei siis oikein onnistu. Kirjeenkin toimittaminen on hankalaa. Tai hetkinen, voisin kait etsiä jostakin opetustoimenjohtajan osoitteen. Tyhmä kun en heti tullut ajatelleeksi postin kautta lähettämistä. Toivon vaan ettei hänkin olisi tässä mukana.
Poliisi näin aluksi tuntuu vähän liian jyrkältä vaihtoehdolta. - vastaavuus
En oikein tiedä aioista mitään eli onko Sivistyspalvelujen toimialajohtaja sama kuin koulu- tai opetustoimenjohtaja?
- lillef
Tupakointi ohn kielletty alle 18v, kuka koululla valvoo kieltoa?
T: Nipottaja-Lille- noihin kysymyksiin
johan sanoin että kaikki opettajat puoltavat tupakointia koulun alueella, eli kukaan ei tavallaan valvo. Olisin siis kiitollinen jos joku voisi vastata viesteihini.
(Jos sitten joku opettaja olisikin vastaan niin hän ei ainakaan tule esiin ja tuskin nousisi kollegojaan vastaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591