No mitäs ne köyhät aikoo juhannuksena syödä ja juoda ?
Vastaukset 6
- ei.nimim
makkaraa ajattelin kohta laittaa
- näillä_mennään
Uudet perunat tutulta perunakauppiaalta 4€/kg, Pirkka tillisilliä 2,55€ ja grillaan Wilhelmi perinteistä grillimakkaraa 1,99€. Ruokajuomaksi varattu 3 litran hanaviinipakkaus Virosta ostettuna 13,90€
Olin kylässä. tarjolla cavaa grillausta ja uimapalju. Nyt paluu arkeen. kasviskeittoja halpaa olutta ja vähän kirkasta. Mut pysyy kunto hyvänä,.
- Anonyymi
Pottua voin kanssa, jotain halpaa makkaraa grillattuna, kasviksia kanssa.
Ostin yhdeltä puutarhalta 2-laadun tomaatteja 80snt/kg hintaan ja kurkkuakin. Ja kaverin kautta sain ostettua jollain s-mobiilisovellustyrkystä poprillia 49snt/pkt
Ja kyllähän tässä tuli ryypättyäkin..
Itse tehnyt olutta ja alkosta pullo viinaa, ihan kivasti upposi nuokin. - Anonyymi
Perunoita, jauhelihakastiketta, tomaattia.
- Anonyymi
nyt tuli jo ulosteena noi juhannus ruuat, haju oli runsas,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513