Valoa tunnelin päässä?

Luzer-

Olen rekisteröinyt tänne nimimerkin Luzer, jonka salasanaa en nyt muista.
Salasana minulla kuitenkin on tallessa omalla asunnolla pöytälaatikkoon kirjoitettuna, joten tulen kirjoittamaan jatkossa rekisteröidyllä nimellä, niin kuin nytkin olisi ollut tarkoitus. Pitkä tauko kirjoittelusta, niin salasana päässyt unohtumaan.

Olen siis se henkilö, joka kävi useita kertoja itsemurhan rajamailla vuoden vaihteen tienoilla.
Hakenut itselle apua ja hoitoa siinä enemmän ja vähemmän onnistuneena. Kielteisiä lausuntojakin ehti tulla useita kertoja hoitoon pääsemiseksi. Sittemmin useiden kommellusten ja pahasti kroonistuneen masennuksen ja unettomuuden vuoksi lopulta pääsin tutkimuksiin.... Tai olen pääsemässä, sillä jono on piiiiiitkä. Niin pitkä, että olen tässä odotellassakin välillä ontunut.

Yhtä tarinaa en ole täällä kertonut, joka tapahtui muistaakseen helmi-maaliskuun ajalta, josta en ole tainnut täällä vielä kertoa. Olin päättänyt, että tänään se henki sitten lähtee. Otin viinaa niin paljon, että filmi katkesi... ehkä hyvä niin, sillä sen sijaan, että olin menossa junaradalle, olinkin mennyt sänkyyn nukkumaan. Aamulla heräsin sängystä. Tietokone oli yhä auki. Olin googlannut siinä umpituiterissa, miten saa parhaiten junaradalla hengen pois. Olin tehnyt jopa suunnitelmat paperille, miten tulen sen suorittamaan ja sain jopa yksityiskohtaisia ohjeita keskustelupalstoilta. Minulla oli nimittäin herätessäni korvatulpat korvissa (niiden idea on, ettei kuule junan tuloa eikä paniikissa juokse sitten junan alta pois).
Pian tuon tapahtuman jälkeen pääsin vihdoin hoidon piiriin (tosin se on näihin päiviin asti ollut auttamattoman vähäistä. käsitti lähinnä vain Sepram lääkityksen, sekä viitisen käyntiä debressiohoitajan luona, joka laittoi vauhtia HUS:iin; vihdoin olen jonossa tutkimuksiin.

Kuukausi kaupalla olen odotellut testeihin pääsyä. Odotellassani olen kokenut nousu- ja laskukausia, mutta itsemurha ei ole ollut enää niin mielessä, kun uskon, että tästä vielä noustaan.
Kuitenkin toukokuussa tapahtui sellainen kommellus, että se mahdollisesti tuhoaa koko mun tulevaisuuden. Sen tapauksen yksityiskohtia en avaa tässä. Joka tapauksessa olen toukokuusta näihin päiviin asti elänyt epätietoisuudessa. Pahimmillaan tulevaisuuteni on kokonaan pilalla. Just, kun on saanut taloudellisen puolen jotenkin mallilleen, toukokuun tempauksen seuraukset voivat olla niin tuhoisat, etten tule nousemaan pahimmillaan enää ikinä jaloilleen.
Päivä päivältä itsemurha on taas tuntunut houkuttelevammalta. Jos saamani rangaistukset ovat kohtuuttoman suuret, voi olla, että jäljelle jää enää itsemurha vaihtoehtona.
Tempauksesta sen verran, ettei siinä kenenkään henki joutunut koetukselle, vain oma henkeni vaarantui vähän. Vastaavista tempauksista jotku ovat joutuneet jopa linnaan ja saaneet järkyttävän isot sakkorangaistukset. Elän tällä hetkellä pelossa!

8

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luzer-

Vielä lisäyksenä, että teko, josta mulle tullaan langettaa jonkinlainen tuomio, ei ollut rattijuopuneena ajaminen, kaahaaminen tahi muukaan sellainen, jossa toisten henki olisi ollut vaarassa. Ainoastaan oma henki oli vaaroille altis. Jos olisin kuollut, ei siinä olisi kellekään muulle käynyt yhtään mitään.

• Muistan kirjoituksesi . ja vastasin johinkin.
        .

• Luzer-
        teuta01 kirjoitti:

Muistan kirjoituksesi . ja vastasin johinkin.
        .

Muistan joo sinunkin kirjoittaneen mulle jotain. Harmi, että olen hukannut rekisteröimättömän nimimerkkini salasanan, koska sen tarkoitus oli se, ettei kukaan voi kirjoitella minuna mitään.
        Jos ja kun saan mieleeni salasanan, alan kirjoittelemaan sillä. Täytyy kyllä kirjata salasana muistiin sitten, kun tällainen satunnaiskäyttäjä ei voi sitä muistaa, jos välillä tulee pitkiä taukoja.

• Keskitysleiriläinen

Itsemurhassa ottaa riskin, että joutuu tästä keskitysleiristä vielä pahempaan keskitysleiriin, josta ei pääse koskaan pois.

• Luzer-

Jos elämä on potkinut lujaa ja se valo, joka välillä tuntuu kajastavan tunnelin päässä, onkin vain pelkkää harhaa, niin eipä sitä silloin hirveänä jaksa jatkaa maallista taivallusta.
        Elän epätietoisuuden aikaa nyt. Tuleva rangaistus tulee pitkälti määrittelemään tien, mihin päädyn. Tällä hetkellä pelkään pahinta. Taloudellinen rangaistus, etenkin kohtuuton sellainen voi viedä elämänilon kokonaan. Onhan tässä köyhyyttä kärsitty jo turhan kauan.
        Jos eteeni tulee totaalinen seinä, ei siinä enää jaksa miettiä sitä, millainen keskitysleiri on kuoleman rajan takana odottamassa.... eikä sitä, olisiko Jumala oikeasti niin julma, että antaa kärsineen ja elämässä kaikinpuolin kärsineen joutua entistä pahempaan vaivaan.

• Voisithan_sinä

aloittaja tulla Porin Suviseuroihin nyt tällä viikolla. Siellä on lohdullista kun saa omma sellainen kuin on ja uskoa kaikki syntnsä anteeksi.

• Luzer-

Suviseuroihin tuleminen on nyt vaakalaudalla. Alan nyt jo kiristää nälkävyötä ennen, kun vouti vie multa rahat. Toivoisin mitä suurimmin, että minut todettaisiin syyntakeettomaksi, tai vähintään niin, että tuleva rangaistus olisi vielä jotakuinkin suoritettavissa. Voi olla, että Porin suviseurat jäävät väliin.

• No niin, muistin lopulta salasanani. Eli pääpointit ovat: olen töskäillyt, joka voi tulla mulle peruuttamattoman kalliiksi. En ole vaarantanut kenenkään henkeä, vaan ainoastaan oma henki on ollut vaarassa. Enempää en paljasta. Tutkimuksien suuntaan on näytetty vihdoin vihreää valoa, mutta tässä on odoteltu jo kuukausia. Kumpi ehtii tulla ennemmin, tuomio, vai tutkimuksiin pääsy.
      Tällaisissa tunnelmissa kesään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      94
      3231
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      303
      1806
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1647
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      90
      1480
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      407
      1471
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      414
      1366
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1290
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1127
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      346
      972
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      275
      955
    Aihe