Onko kukaan kokeillut popperssia? Olen kolmekymppinen nainen, ja mieheni tutustuttamana rakastunut niihin. Kun haistelen niitä, mieheni saa panna minua miten päin vaan niin kovaa peppuun kuin ikinä haluaa, ja minä ulvon nautinnosta. Kaikki tuntuu miljoona kertaa ihanammalta, ja voisin olla vaikka koko yön naitavana.
Kokemuksia popperseista?
Lutkistalutkin
6
886
Vastaukset
Minulle tuli ihan käsittämättömän kova päänsärky poppersista.
- Lutkistalutkin
Mulle on kanssa tullut joistain merkeistä, mutta toisista taas ei.
Mistä niitä saa?
Onko ne laillisia?Popperssilla kipu muutti kiinaksi ja halut nousee todella korkealle. Vaikutus n.1 min. Joten joutuu nuuskaaminen kokoajan.🍼
Asiaton,
- poppe35
Olen käyttänyt itse Poppersia monta vuotta ja huomannut, että toiset Poppersit toimii paremmin ja toiset huonommin. Amsterdam, Amsterdam black label sekä ICE mint flavor on parhaimmistoa omalla kohdallani.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619