Taistelukutsu!

Aika on koittanut

Veljet ja siskot, aikamme on nyt totisesti koittanut! RÖYHKEÄ vihollisemme on haastanut meidät taisteluun elämästä ja kuolemasta, pyrkien keinoja kaihtamatta palauttamaan rasismin ja fasismin takaisin maailman entistä voimakkaampina! Veljet ja siskot, suvaitsevaisuuden muurit horjuvat jo, ja on aika paljastaa aseemme ja voimamme koko laajuudessaan! Rasismi ja fasismi on kitkettävä JUURINEEN maasta! Nyt on aika veljet, siskot ja KAIKKI liittolaisemme LOPULLISEEN TAISTELUUN näitä rasistisia häiriköitä vastaan! He ovat totisesti jo esittäneet haasteensa, ja nyt on meidän vuoromme esittää omamme:



http://www.woodtv.com/Global/story.asp?S=2877050&nav=0R

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutsu taisteluun!

      Minäkin kutsun kaikki taisteluun ihmisten tasa-arvon puolesta. Naisille samat oikeudet kuin miehille. Uskonnonvapaus kaikkiin maihin. Vapaa yhteiskunta kaikkiin maihin diktaruurin sijaan.

      • AMF/KDP

        teidän kannattaa pitää yhteiset fantasiakutsut.

        Kutsutte sinne kaikki yhtä pöljät,feministit,lesbot,homot,ja kaikki muutkin jotka eivät ole tältä planeetalta tai ovat kaapissa kasvaneet.

        Kutsutte kaiken maailman kirkkojen edustajat jotka sitten toimittavat viihteellistä liturgiaa teille ohjelmana ja sadoin eri kielin.

        Pyydätte mukaan koko demari johdon,niin he lupaavat tehdä kaikkensa että yhteiskunta tukee ja maksaa teidän fantasianne, ja niistä johtuvat kulut.

        Kutsutte mukaan vihreän Osmon ,jonka kaljuun voi piirtää maapallon ja sitten leikkiä aasin häntää ja katsoa mihin kohtaan kohtaan kaljua mikin maa on piirretty.Ja tietysti Rosa tyttö jonka huulessa savuava,ja roikkuva tajuntaa laajentava kääryle antaan voimia matkustaa tuolla fantasia pilven kyydissä.


      • AMF/KDP kirjoitti:

        teidän kannattaa pitää yhteiset fantasiakutsut.

        Kutsutte sinne kaikki yhtä pöljät,feministit,lesbot,homot,ja kaikki muutkin jotka eivät ole tältä planeetalta tai ovat kaapissa kasvaneet.

        Kutsutte kaiken maailman kirkkojen edustajat jotka sitten toimittavat viihteellistä liturgiaa teille ohjelmana ja sadoin eri kielin.

        Pyydätte mukaan koko demari johdon,niin he lupaavat tehdä kaikkensa että yhteiskunta tukee ja maksaa teidän fantasianne, ja niistä johtuvat kulut.

        Kutsutte mukaan vihreän Osmon ,jonka kaljuun voi piirtää maapallon ja sitten leikkiä aasin häntää ja katsoa mihin kohtaan kohtaan kaljua mikin maa on piirretty.Ja tietysti Rosa tyttö jonka huulessa savuava,ja roikkuva tajuntaa laajentava kääryle antaan voimia matkustaa tuolla fantasia pilven kyydissä.

        Rosa M tyttö menee USAhan, ostaa paljon ampuma-aseita. Osmo lyö nakkikioskilla nyrkillä turpiin, ÖrkkiErkki aloittaa läskipainit Amerikassa, Lipponen ampuu juovuksissa Päiviään, mutta ei osu. Ei muista oikeudessa mistä ase ja panokset tulivat, tahi tulivat yllättäen ja tilaamatta.
        Halonen karkotetaan USAsta, koska sekaantunut epämääräisiin demareihin...

        Kyllä osataan nähdä tulevaisuuteen!

        Taisteluun Toverit, puolesta ihmisoikeuksien. Vanhanen antaa Sotaveteraaneille lisää rahaa ja eduskunnassa on vain yksi Rehellinen kansanedustaja. Heli Paasio laittaa eduskunnan oville kellokortit. Harkimo kantaa missit ja muut häiriköt ulos....
        Vieläkö?


      • AMF/KDP
        VempelKolli kirjoitti:

        Rosa M tyttö menee USAhan, ostaa paljon ampuma-aseita. Osmo lyö nakkikioskilla nyrkillä turpiin, ÖrkkiErkki aloittaa läskipainit Amerikassa, Lipponen ampuu juovuksissa Päiviään, mutta ei osu. Ei muista oikeudessa mistä ase ja panokset tulivat, tahi tulivat yllättäen ja tilaamatta.
        Halonen karkotetaan USAsta, koska sekaantunut epämääräisiin demareihin...

        Kyllä osataan nähdä tulevaisuuteen!

        Taisteluun Toverit, puolesta ihmisoikeuksien. Vanhanen antaa Sotaveteraaneille lisää rahaa ja eduskunnassa on vain yksi Rehellinen kansanedustaja. Heli Paasio laittaa eduskunnan oville kellokortit. Harkimo kantaa missit ja muut häiriköt ulos....
        Vieläkö?

        Ja niin kemijoen ainut Vempeldemari sotkeentui tohveleihinsa.

        Kurusta toiseen juoksee lippu kainalossa ,vaan ei tiedä miksi.


    • Sinkomies

      Ainoaan taisteluun, mihin olen valmis on kielisota vähemmistökielen diktatuurin edustajien, ruotsinkielisiämme vastaan. Toivottavasti sitä ei tarvitse käydä vain "räkäpäillä".

    • max

      KUSIPÄÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe