Gangbang, mistä löytää miehiä?

Alistuvaneito

Tietääkö kukaan onko olemassa sivustoa missä esim. miesporukat etsivät käytettävää narttua? Voisin lähteä vaikka firman virkistysreissulle mukaan, polttareihin viihdykkeeksi tai muuten vaan monen miehen pantavaksi. Haluaisin yhden yön, tai jopa viikonlopun aikana niin paljon seksiä etten kunnolla pysty edes kotiini kävelemään. Olen 30v hyvinsäilynyt hoikka mutta isorintainen blondi, jos sillä on väliä.

12

1446

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainmielessävainpillu

Siinäpäs kiimainen nainen,,sinulla on hyvät ominaisuudet,kun himoitset kunnon panoja.Ja tykitystä..kun kunnon jormat antaa joka koloon,niin kyllä siinä jalat tutisee ja pyhin tulee helläksi.No silloin tietää olleensa hyvässä hoidossa.

• Mekaxvaan

No täällä sulle 34w halukas ja hyvin varustettu kundi 35w punapää bi-muija jolle suunniteltu joukko panoa. Haluttaisiin jo pelkästään vain yhteiseksi iloksi sun kaltainen kiva muija ja mukaan sitten joukko panoon.

• Turhakommentti

Tollaset löylykauhakommentit eivät kuulu tänne. Oletko joku pillunvartija?

• Anonyymi

Täällä olis ryhmä Vihdistä valmiina. 6 Mustaa iso kyrpää ja 8 valkosta miestä ikähaarukka 22-36

• Anonyymi

Onkohan ilmoitus vielä ajankohtainen?
        2017-06-25
        Voihan se vielä olla.

• Anonyymi

Miksihän kuudella valkoisella miehellä on kyrvät mustuneet? Onneksi kaksi kyrpää on säilynyt normaaleina.

• Anonyymi

Joku vaarallinen sankkeri varmaan

• Anonyymi

Olis tiedossa yks alistuva kaunis iso tissinen 47v opettaja narttu jolla himoja mustiin ja kimppa naitavaksi jos kiinnostaa?
        Make

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis tiedossa yks alistuva kaunis iso tissinen 47v opettaja narttu jolla himoja mustiin ja kimppa naitavaksi jos kiinnostaa?
        Make

Äitis aasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Make

Onko hän blondi? Saanut mustaa aiemmin?

• Anonyymi

Täällä kanssa olisi nelikymppinen isotissinen nainen, joka haaveilee päästä miesjoukon naitavaksi Pohjois-Savossa

• Anonyymi

Oletko antanut mustalle? Haluaisitko?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5519
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3887
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      42
      3675
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3384
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2848
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2369
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2141
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2055
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      443
      1727
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1638
    Aihe