Minulla on ongelma. Kullini on n 8 cm pitkä erektiossa. Itse olen lihava ja vaimoni on lihava. Silloin kun kullin saa jöpöttämään se ei yllä kun vähän karvoitusta hinkkaamaan. Mitä teen. Laitanko vaimon etsimään itselleen isompi kullista panijaa vai voiko joku neuvoa muuta keinoa kuin löylykauha perseeseen.
Minun ongelma
4
198
Vastaukset
- Hei-häxy
Laihduttakaa ha hanki Häxä elämä ja ystäviä ylsinäisyyteesi.
Tuon Askon sohelluksia on hirveää lukea. Eikö sen vehkeissä ole korjaavaa tekstinsyöttöä?
Askolla taitaa itsellään olla kulli samaa luokkaa aloittajan kanssa, mutta se rouva puuttuu. Läskejä sentään on.
- dfgdgd4e543
Laihduttakaa. Laihtumiseen on monta keinoa. Syötte vähemmän ja jatkatte sohvalla laiskottelua, Toinen vaihtoehto alatte liikkumaan jolloin voitte syödä melkein mitä vaan kulutatte sen minkä syötte ja vähän enemmän. Kolmas vaihtoehto syötte vähemmän ja liikutte enemmän.
Laihtuminen on helppoa jos vain itse haluaa laihtua mutta onhan se mukavaa maata sohvalla ja syödä.- MitatKohdilleen
Hyvää kannustusta, mutta eipä voi syödä lähellekään mitä vain vaikka miten liikkuisi. Ahmatti sohvalla vetää illassa helposti sipis pussin, 2l cokista, karkkipusseja pari, puoli kiloa suklaata ja wiineripitkon ateriat päälle.
Kannattaisi varmaan lukea niitä neuvoja missä ensin kerrotaan ettei koolla ole väliä mutta kuinka pientä kokoa kompensoidaan samassa laiseessa. :) eli stimulointia genitaalialueille muutenkin kuin penistä emättimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522900Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221713Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki511460