Rauhan Henki

RauhassaHänenEdessään

Koen Jumalan Pyhän Hengen toiminnan usein syvänä rauhan tunteena. Se on minulle suurinta, mitä voin rukouksessa saada. Se on Jumalan läheisyydestä nauttimista. Hän antaa rauhan kiperissäkin tilanteissa ja vaikeidenkin kysymysten edessä. Tätä rauhaa olen oppinut etsimään ja kaipaamaan, olen halunnut ja voinut vaihtaa murehtimisen ja huolehtimisen -ja edelleen haluan -Jumalan rauhaan, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi. Se on suurin aarteeni ja suurin lahja, jonka olen Jumalalta saanut. En kaipaa hypetystä, hulinaa, ja suuria ääniä, en halua nostaa käsiäni ylös kun käsketään vaan nautin kaikessa hiljaisuudessani Jumalan suuresta lahjasta, Hänen rauhastaan.

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidäisäkiinni

      Kiitos Jeesus Kristus Hän antaa rauhan suurinta mitä ihminen voi saada .

      • äläputoa

        Olet psykoosissa, muista syödä ja juoda välillä.


    • rahatloppuu

      Rauha on kaukana, kun jeesustelijoiden tänne tuomat ihmiset kuluttavat hyvinvoinnin.

    • Terveiset.Mirka

      Uskonto on saastuttanut aivosi. Mitään jumalaa, saatika pyhää henkeä ei ole olemassa.

    • syvästi_uskossa

      Pyhää henkeä ei voi tuntea. Sen voi nähdä ympärillä tapahtuvista asioista muttei tuntea. Se rauhan tunne, mitä koet itsessäsi on sinun tunteittesi aiheuttamaa. Pahimmilaan itsesuggestiota. Ethän sinä voisi tuntea seinän takana olevaa ihmistäkään. Hänen rakkauttaan.

      Olin aiemmin syvästi masentunut enkä tuntenut silloin mitään tunteita. Silloin myöskään Pyhä henki eikä Jumalan rakkauskaan tuntunut. Kun masennus poistui, palasivat kaikki tunteetkin. Tästä on hyvin helpoa päätellä, että nuo tuntemukset, mitä monet luulevat Pyhän hengen läsnäoloksi taikka Jumalan rakkaudeksi ovatkin mieliuvitusta ja itseasiassa oman mielen aiheuttamia tuntemuksia. Turha huijata itseään uskomaan muuta.

      Yksi ystäväni sanoo käyvänsä tankkaamassa Pyhää henkeä ylistysilloissa. Samanlaisen hurmoksen saa aikaan bileilloissa tai idolinsa konsertissa. Hän on masentunut, jos ei pääse ylistysiltoihin bilettämään. Ennemmin kannattaisi tutustua Jumalan sanaan ja saada sieltä se varma luottamus Jumalaan, ettei tarvitsisi elää jonkun huuman tai hurmoksen vallassa.

      Ihan oikeesti! Ihminen ei pysty tuntemaan Jumalan rakkautta tuntemuksena. Ei myöskään Pyhää henkeä.

      • tottapuhut

        Minä en kykene aistimaan sinun mielisairasta mieltäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe