Eikä ole rahaa...........
<3
:(
Vastaukset 21
- Eiköseolevainhyvä
Oluenjuonti kannattaa lopettaa! Mukavaa päivää!
- kon.kurssiaalto
Mietippäs tätä. Perustaisitko ikioman oluttehtaan ja toimisit toimarina ja koemaistelijana? Riittäisiköhän sitten mallasjuomaa tarpeeksi sulle.....
Vein tyhjiä äsken ja ostin 8 olutta.............
<3
Anne ei ole vielä tänään ottanut yhteyttä minuun..........- ihailtavakuorma
Risto_ kirjoitti:
<3
Anne ei ole vielä tänään ottanut yhteyttä minuun..........Ajatella. Luulisi, että olisi jo Anne taipunut?
Mut oliko sulla yli 100 tlkiä palautettavana, kun sulla ei ollut rahaa Vau? - vai.poliisisetä
ihailtavakuorma kirjoitti:
Ajatella. Luulisi, että olisi jo Anne taipunut?
Mut oliko sulla yli 100 tlkiä palautettavana, kun sulla ei ollut rahaa Vau?Psttt. Ottiko Anne eilen sinuun yhteyttä?
- JokumuukuTritsto
ihailtavakuorma kirjoitti:
Ajatella. Luulisi, että olisi jo Anne taipunut?
Mut oliko sulla yli 100 tlkiä palautettavana, kun sulla ei ollut rahaa Vau?vittu mä vein sata tölkkiä just jussin jälkeen. :D
- ihailtavakuoma
JokumuukuTritsto kirjoitti:
vittu mä vein sata tölkkiä just jussin jälkeen. :D
Yksin jos joit, niin hieno homma.
- Jussi.Allahoo
JokumuukuTritsto kirjoitti:
vittu mä vein sata tölkkiä just jussin jälkeen. :D
Tunnenks mä sen Jussin, jonka jälkeen veit?
- Likasetsukat
Risto_ kirjoitti:
<3
Anne ei ole vielä tänään ottanut yhteyttä minuun..........Nythän teet silleen, että juot loput keppanat sukkana ja laitat nukkumaan huomenna on niin hirvee olo että et koko anne muistakkaan vaan mikäs hänen nimensä olikaan? Ristoseni elämäsilaatu paranee ja jos ei niin ota yhteyttä meihin astrologeihin tavattivissa eevri täy 6 ja 3 kanavilla, laitamma sun elämåsi kuntoon.
- Kahviortee
Ja oluen kittausko muka loppuu seinään kun saisit annesi..
- Kahviortee
Minä taas toivon että saisin itsekuria laihduttamiseen.
- RyynäsenTopi
Risto_ kirjoitti:
Toivon mukaan......
<3Kenen Toivon? Tunneks mä sen?
- Kohtuuella
Kahviortee kirjoitti:
Minä taas toivon että saisin itsekuria laihduttamiseen.
Elä syö niitä lättyjä.
- Kahviortee
no kauheesti en itse tykkää syödä vaikka hyviä ovatkin tein nyt pieniä lättyjä 2 olen syönyt.
Kunhan lopetat juomisen voit löytää ratkaisutkin
valtakunta kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan surkastuttaa juominen aivoja ja juuri niitä tarvitset😰
Ja puhun juomisella alkoholipitoisia
- Kahviortee
Eikö ne mun teksti viesteinä lähetetyt tunnustukset merkinneet mitään joskus on vaan niin vaikeaa puhua kasvotusten. Etkö sinä voisi niitä näitä puhumalla aloittaa.
- Kahviortee
Mä paistelen lättyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a455918- 56579
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o158559- 51545
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164527Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.224503Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90434Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.64422Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht185413