RKP oli vuosikymmenet hallituksessa nysväämässä kielilakien kanssa. Mitään järkevää asiaa puolue ei ikinä hoitanut. Pakolaisten palautussopimukset jäivät Astrid Thorsilta tekemättä esimerkiksi.
Järkyttävintä on, että RKP:llä oli useasti puolustusministerin salkku, mutta Rehn sai vain aikaan varuskuntiin vessanovet. Puolustussopimukset Ruotsin ja muiden länsimaiden kanssa on solminut Jussi Niinistö. Ei ihme, että Carl Haglund on jemmassa. Pelkää, että tekemättömättömät sopimukset ja tehdyt töppäykset ovat kohta lööpeissä. Piiloon ja karkuun lähti myös toinen veijari, Alex Stubb.
RKP on laiskotellut hallituksissa.
7
101
Vastaukset 7
Wallin ja Biaudet ovat molemmat pedanneet tulevaisuutensa politiikan ulkopuolella valmiiksi. Anna-Maja ja Mikaela jäävät äyskäröimään upoavaan veneeseen, jollei heilläkin ole jo duunit sovittu. Ai niin eläkeiässä!
- Huomautan
Etuilupuolueen ainoa tarkoitus onkin vain ajaa rusujen etuiluasemaa hallituksissa. Kaikki muu on touhuilua harhautus-tarkoituksessa.
- Fennot
Kas kun muut puolueet eivät aja kenenkään etuja. No, nehän ovatkin fennoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520