Onko Markku Koivisto armahdettu?

Armoitus

Markku Koivisto on kaiketi palannut suomeen?
Esiintyy jossakin hengellisessä foorumissa näinä päivinä keskustelijana.
Radiodei mainosti tapahtumaa.
Joko Markku on saanut armon uskovien riveissä.?
Onko hän tehnyt julkisen parannuksen ja voi jatkaa pappina?
Ei niin olisi parempi..ei lyötyä miestä pidä lyödä loputtomiin.
Toivottavasti Patrik Tiainenkin saa rohkeutta ja mielenmuutoksen Ja voisi jatkaa..ei oman seurakunnanperustajana vaan raittiin ja oikeaoppisen helluntaiperinteen parissa.

61

2116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbhfvnnbgvj

      vai raitis ja oikeaoppinut oletpas sinä julkea

      • Armoitus

        Se oli sarkasmia


      • Ruskeareikä

        Kyllä Markku on saanut armon uskovien riveissä. Helluntaiherätykselle on tärkeää, että Koiviston kaltaiset kassamangneetit pääsevät esille ja parrasvaloihin.

        Itseasiassa, Koivisto oli vain edellä aikaansa, homous alkaa olla laajalti ymärettä yhteiskunnassa ja seurakunnassa.


    • Jobinpostia

      Markku Koivisto palasi julkisuuteen vuosien hiljaiselon jälkeen Kotimaa 31.01.2016. Uhri oli 17-vuotias poika . Tuomioistuimen mukaan Koivisto sai uhrinsa uskomaan, että seksuaalisiin tekoihin suostuminen kuuluu tämän hengelliseen kasvuun.

    • Jataasko

      Koivisto ei liity mitenkään helluntailaisuuteen eikä kyllä Tiainenkaan.

      • Tampereelta73

        Itse en ymmärrä sitä, että näillä palstoilla käsitellään aloitus aloituksen perään joitain pastoreita nimeltä mainiten. Muutoin Koivistosta voi todeta, että vaikka hän olikin luterilainen pappi, niin kyllä hän monella tavalla oli tyyliltään ja monilta opetuksiltaan lähempänä helluntailaisia kuin luterilaisia. Ja Tiainen taas taisi käydä Kenian jonkun karismaattis-helluntailaisen suunnan raamattukoulussa.

        Vaan se on niin, että mikään tietty laisuus tai läisyys ei varjele ihmistä oikealla tiellä. Jos oikein raflaavan esimerkin hakee, niin Jeesuksen seurassa vietetty aika ei suojellut Juudasta lankeamiselta. Isä-Daavidilta saatu vahva hengellinen sanan, rukouksen ja ylistyksen perintö ei varjellut poika-Salomoa lankeamasta epäjumalanpalvelukseen.

        Tämä nyt oli tällainen kommentti oikeastaan siksi, että joskus meillä helluntailaisilla tuntuu olevan kovin suuri halu selitellä pastoreiden surulliset lankeemukset pois sillä, että "eihän se tapahtunut meidän herätysliikkeessämme". Mutta onko sillä oikeastaan merkitystä, minkä nimisessä liikkeessä joku surullinen tapaus tapahtui? Eikö kyse ole kuitenkin lankeemuksesta Kristuksen ruumiissa? Eikö sen pitäisi kirpaista aivan yhtä pahasti, vaikka se ei olekaan tapahtunut juuri meidän "kuppikunnassamme"?


      • Pöyristynyt

        Aamen! Olet niiin oikeassa!


      • armotonta
        Pöyristynyt kirjoitti:

        Aamen! Olet niiin oikeassa!

        Jumala armahtaa mutta me emme!!!


      • Kylmäkkö_Kylli

        Kyllä Koivisto liittyy helluntaihin, oli nimitttäin manaamassa Nurmijärven helluntaipastoria Mika Taljaa henkiin sairaalan kylmiössä mutta aika ei riittänyt, ruumis jäätyi.

        Kyllä Koiviston on oltava oikea Hellari.


      • Anonyymi

        Liittyy toki. Entisiä koivistolaisia liittyi paljon Pirkanmaan Helluntaiseurakuntiin. Pirkanmaan hellareilla on oikeus kysyä minkälaista 'voitelua' nämä Gayviston opetuslapset aikovat antaa.


    • huolehdinomastaosastani

      Onko aloittaja varmasti armahdettu, jos vaikka lähtö tulisi vuorokauden sisällä. Sen tulisi kiinnostaa enemmän. Markun armolla ei ole tämän taivaallista sinun asemaasi Jumalan tuomioistuimen edessä.

    • kriiiittonen

      Onko Koivisto nyt tehny sen syntisempää kun ne voidellut puhujat jotka ovat jättäneet vaimonsa tai keikailleet usean naisen kanssa. Tai eräs vanhempi tv rouva joka jätti miehensä kun sai luvan ylhäältä.

    • rgvbnkl

      Kukin meistä, olipa elämä miten hurskasta tahansa, on kadotettu syntiensä tähden ellei Jeesuksen sovintoveri ole turvana. Kaikki synnit ovat kadotukseen johtavia, mutta Jeesus verellään maksoi kaikki synnit. Tarvitsemmeko ME sitä armoa ja sovitusta ja kelpaako se MEILLE? Onko se meidän elämämme kantava voima?

    • pitkäänhellari

      Kyllä se niin on. Olen ollut joskus tilanteessa jolloin sai miettiä, että tuleeko lähtö nyt vai vieläkö jatkuu. Ei siinä tilanteessa mieti toisten syntejä. Olisi ollut helppo lähteä ja ei ole tiedossa että annetaanko kuoleman maaliviivalla enää sekunnin vertaa aikaa katua ja tehdä parannusta. Ei ole minun asiani setviä Tiaisten ja Koivistojen asioita. Riittää omani ja se että itse teen tehtävääni, jonka olen osalleni saanut.

      • niinettätuotanoin

        Eikös se oikea mielenlaatu ole joka hetki voimassa, ei siinä mitään erillisiä sekunteja ja katumisia tarvita pitäisi.

        vai oliko se opetuslapsilla niin että jos jäi Jeesusken perästä liian kauaksi, vaikkapa kakskymmentä metriä oli jo anteeksiannon ulkopuolella, sen jatkuvan, kunhan mietin.

        toisaalta tiasella j aminulla on tosisuuri ero!

        nimittäin en ole ollut isojen joukkojen keulassa en hyvässä enkä pahassa, joten vain oma jumalasuhteeni on olemassa.


    • Tarkkaväännös

      Room.9:15. Sillä Mooseksele hän sanoi: Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan. Biblia (1776). Sillä nän sanoo Mosekselle: jota minä armahdan, sitä minä tahdon armahtaa, ja tahdon olla laupias; jolle minä laupias olen.

    • kuunnellaanhan

      Radio Deillä maanantaina 3.7.2017 klo 16 Tunti Lauran kanssa -talkshow-ohjelmassa Markku Koivisto, Arto Merisalo ja Jippu.

    • hellaritRahanAhneita

      helluntailaiset ovat kiivaita osoittelemaan toisten tekemiä syntejä, eli rikkaa silmässä, mutta se omassa silmässä oleva kattohirsi ei helluntailaisia haittaa mitenkään.

      helluntailaiset ovat itse solussaan sanoneet, että ovat synnittömiä aikuiskasteensa jälkeen tekivät sitten mitä tahansa ja hehän tekevät - varastelevat ja valehteleva ja herjaavat samalla tavalla kuin saatanan palvojat - ilman tunnon tuskia.

      Sen myös tulin helluntailaisist oppimaan, että heidän jumalansa on RAHA ja Paavali kirjoitaa, että rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri - mutta sehän ei helluntailaisia liikuta mitenkään , kun ovat pyhiä ja synnittömiä aikuiskasteensa jälkeen.

      • höpöhöpöhöpöpöö

        No nyt tulee paksua soopaa, eli älä viitsi enempää valehdella tajuatko!

        tuollaisia ei kukaan helluntaissa puhu eikä selitä, eli keksit omassa päässäsi mitä sattuu, lopeta ja tee parannus!


      • Synnittömyys

        Tämä synnittömyysasia voidaan niin monella tavalla käsittää väärin. Puhutaan Jumalan näkökulmasta kun olemme saaneet armon ja sovituksen synneillemme, Hänen näkökulmastaan silloin olemme puhtaita ja taivaskelpoisia. Mutta se ei tarkoita sitä että olisimme käytännön elämässämme täysin synnittömiä. Jos joku väittää että ei enää tee syntiä, niin hän on valehtelija. Kaikki tekevät syntiä, tietämättään, tahtomattaan ja tahallisesti. Kukaan ei ole vielä Jeesuksen kaltaiseksi tullut täällä maanpäällä. Pyrkimys uskovalla pitää olla pyhyyteen ja synnin hylkäämiseen elämässään. Jumala antaa meidän rikkomuksemme anteeksi niin kauan kuin pysymme Hänessä ja emme elä tahallisessa synnissä. Silloin armo on voimassa kohdallamme. Itse käsitän asian niin, että kun tiedän tehneeni syntiä, pyydän anteeksi Jumalalta. Joku taas väittää että anteeksi ei tarvitse enää pyytää kun on jo armahdettu. Kyllä minä ainakin pyydän anteeksi puolisoltanikin jos olen häntä loukannut.


      • helluntailaisetEksyksiss
        höpöhöpöhöpöpöö kirjoitti:

        No nyt tulee paksua soopaa, eli älä viitsi enempää valehdella tajuatko!

        tuollaisia ei kukaan helluntaissa puhu eikä selitä, eli keksit omassa päässäsi mitä sattuu, lopeta ja tee parannus!

        Kaikki mitä olen kirjoittanut on totisinta totta ja helluntailaisten itse suustaan sanomaa.
        Jeesus on nämäkin asiat kuullut ja on todistajani

        Kun olen rukoillut näiden helluntailaisten puolesta on Jeesus sanonut minulle, ettei hän tunne heitä
        Tämän jälkeen olen pyytänyt Jeesusta Kristusta herättämään näissä helluntailaissa synnin tunnon. että tunnustavat syntinsä ja tekevät niistä parannuksen, mutta Jeesus ei ole mitään näihin rukouksiini vastannut


    • Jumala armahtaa, me emme , kuten tuolla joku totesi.
      Tässä nousee mieleen Raamatusta vertaus isännästä, palvelijoista ja velasta, jota ei kyetty itse maksamaan.
      Antakaa anteeksi niin Taivaallinen Isänne antaa teille anteeksi....eikös Jeesus jotenkin tuohon tapaan sanonut?

      • kirjoituksista.kerraten

        Monesti syvällä rinta-äänellä lainataan vaikka elokuvien vuorosanoja uskonnollisuuteen.

        Jumala armahtaa jne.

        Tuomiothan eivät ole ihmisen aluetta, lukea niitä, Kirjoitukset tuomitsevat, jonka Pyhä Henki kirkastaa. Myös Pyhä Henki kirkastaa Golgatan sijaisuhrin merkityksen ja ne yhdessä merkitsevät sitä, että ei pidä tehdä Jumalan sanaa pilkankohteeksi.

        Jos joku on langennut vaikka saarnaajan paikalta, se ei tarkoita sitä, että parannuksen jälkeen se "arvo" palautuu takaisin, että se saarnaajan mantteli olisi ikuinen.

        Entinen saarnaaja voi olla penkissä kuulemassa sanan opetusta, mutta Herra valitsee sitten he - joiden sanapavelu on itse Taivaan arvon mukaista. Puhuuhan kirjoitukset siitäkin, että jos joku luopuu paikastaan, on hänen mahdoton palata tehtäväänsä. "hieman vapaasti suomennettu", mutta tiukemmin suomennettuna jopa niin, että palata uskoon.

        Meidän on muistettava se, että me seistään Pyhillä paikoilla ja sanaa jakava on kovemman tuomion alla, kuin riviuskova- kirjoituksisen mukaan. Eli ei pidä pitää epäpyhänä liiton verta, millä meidät on ostettu.


      • kirjoituksista.kerraten kirjoitti:

        Monesti syvällä rinta-äänellä lainataan vaikka elokuvien vuorosanoja uskonnollisuuteen.

        Jumala armahtaa jne.

        Tuomiothan eivät ole ihmisen aluetta, lukea niitä, Kirjoitukset tuomitsevat, jonka Pyhä Henki kirkastaa. Myös Pyhä Henki kirkastaa Golgatan sijaisuhrin merkityksen ja ne yhdessä merkitsevät sitä, että ei pidä tehdä Jumalan sanaa pilkankohteeksi.

        Jos joku on langennut vaikka saarnaajan paikalta, se ei tarkoita sitä, että parannuksen jälkeen se "arvo" palautuu takaisin, että se saarnaajan mantteli olisi ikuinen.

        Entinen saarnaaja voi olla penkissä kuulemassa sanan opetusta, mutta Herra valitsee sitten he - joiden sanapavelu on itse Taivaan arvon mukaista. Puhuuhan kirjoitukset siitäkin, että jos joku luopuu paikastaan, on hänen mahdoton palata tehtäväänsä. "hieman vapaasti suomennettu", mutta tiukemmin suomennettuna jopa niin, että palata uskoon.

        Meidän on muistettava se, että me seistään Pyhillä paikoilla ja sanaa jakava on kovemman tuomion alla, kuin riviuskova- kirjoituksisen mukaan. Eli ei pidä pitää epäpyhänä liiton verta, millä meidät on ostettu.

        Anteeksi antamus on myös julistajaa varten. Toki hän on asemassa, jossa vaaditaan enemmän kuten Paavali opettaa.
        Voiko Jumala käyttää julistajaa, joka on langennut näillä alueilla, katunut, pyytänyt anteeksi ja tehnyt parannuksen, se on Jumalan asia.


      • Luottamustako
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Anteeksi antamus on myös julistajaa varten. Toki hän on asemassa, jossa vaaditaan enemmän kuten Paavali opettaa.
        Voiko Jumala käyttää julistajaa, joka on langennut näillä alueilla, katunut, pyytänyt anteeksi ja tehnyt parannuksen, se on Jumalan asia.

        Vaikka julistajalke annettaisiin anteeksi, voiko häneen enää ihmiset luottaa? Menisitkö sinä sellaisen julistajan käsien alle sielunhoitoon, joka on tuomittu kyseisessä tilanteessa tapahtuneista hyväksikäytöistä? Minä en menisi. Mielestäni ei turhaan raamatussa 1. Tim 3 edellytetä paimenilta nuhteettomuutta, ja että paimenia koetellaan ensin ja jos nuhteettomaksi todetaan, sitten palvelkoot.


      • Luottamustako kirjoitti:

        Vaikka julistajalke annettaisiin anteeksi, voiko häneen enää ihmiset luottaa? Menisitkö sinä sellaisen julistajan käsien alle sielunhoitoon, joka on tuomittu kyseisessä tilanteessa tapahtuneista hyväksikäytöistä? Minä en menisi. Mielestäni ei turhaan raamatussa 1. Tim 3 edellytetä paimenilta nuhteettomuutta, ja että paimenia koetellaan ensin ja jos nuhteettomaksi todetaan, sitten palvelkoot.

        Olen aina ollut sitä mieltä, että sielunhouto on tilanne, jossa on syytä olla varuillaan näidenkin asioiden kohdalla. Mitä tulee siihen voisinko menmä sairaanhoitoon langenneen ja parannuksen tehneet luo, vastaus on se, että muunlaisia sielunhoitajia ei ole.
        Tiedän kyllä senkin, että luottamus on avainasia sielunhoidossa. Jos en luota, ei sielunhoidostakaan tule mitään.
        Varmasti on niinkin , että tarkalla korvalla kuuntelisin julistajaa ja hänen julistustaan, arvioisin sitä Raamatun sanalla, mutta niin tulee tehdä kaikkien julistajien kohdalla.


    • hamtydamty

      Jassåå että kaikki raiskaajat ja homopapit vaan takaisin entiseen virkaansa!
      Ja kaikki pedofiilit ja muut sekopäät vaan uudestaan himojaan ruokkimaan
      ja tekemään temppujaan seurakuntaan - kun jumala kerta armahtaa!

      Armahtaahan Jumala tosissaan katuvan ja parannuksessa eläjän,
      mutta papin paikalle ei koskaan. Ei lapsiin sekaantujat eikä
      homoilijatkaan ei millekään paikalle . Olkoot hiljaa ja kiitelkööt
      Herraa että ylipäätään saavat olla olemassa.

      Mutta niinpä se vaan on että moni vanhemmistoveli
      kohtelee vaimoa ja lapsiaan ala-arvoisesti, ilman että
      asiaan kukaan puuttuu. Pelätään että menee arvostetun suvun
      maine ja seurakunnan maine. Mieluummin saavat
      hullunpaperit kuin että "isi" joutuis teoistaan vastuuseen!

      Jumala Elää, eikä ole sokea eikä kuuro, oikeudenmukainen
      tuomio tulee niin homolle kuin insesti-äijälle ennemmin tai myöhemmin.

    • laukkuryssä

      Sen olen jo palstalla vieraillessani pannut merkille, etteivät palstan "uskovaiset" samoinkuin jumalattomatkaan armahda ketään syntiin langennutta, kun sellaisen kiinni jostain rötöksestä saavat.

      Johtuneeko se empatian puuttuminen suurimmalta osaltaan siitä tosiasiasta, että koska helluntailaiset seurakunnissaan eivät, johonkin kääveröön langennutta uskonveljeään tai uskonsisartaan keskuudessaan suvaitse, niin samoin he toimivat myöskin tällä pastalla.

      Alkaa pikkuhiljaa tympiä tällainen touhu palstalla ja varsinkin helluntaiseurakunnissa, ettei asioissa nähdä minkäänlaista valonpilkahdusta, vaikka langenneet sen omalla vaelluksellaan todistaisivat, että ovat suostuneet Kristuksen vakaaseen mielenlaatuun parannuksen tehtyään.

      Eikunvaan jauhetaan samat paskapuheet langenneista, päivästä toiseen, kaikkialla helluntaiseurakunnissa.

      TEHKÄÄ JUMALAUTA PARANNUS!

      • 7779

        Ei tuo sinunkaan kiroilu vaikuta Kristuksen mielenlaadun mukaiselta.


      • laukkuryssä

        Mikä kiroilu?

        Olet tosiaankin lapsellinen, jos meinaat, että sanat: paskapuhe ja jumalauta ovat kiroilua.


    • Koiviston.seurakuntayht

      Koivisto on SLEY.n seurakunta enkelin siipien suojassa.
      http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/ahdistelutuomionsa-kärsinyt-ex-herätysjohtaja-markku-koivisto-radio-deille-petin-läheisteni-luottamuksen-–-siitä-on-lähes-mahdotonta-selvitä/ar-BBDG01x

      Nokia Mission entinen johtaja, seksuaalisesta ahdistelusta tuomittu Markku Koivisto on jälleen mukana hengellisessä toiminnassa. Viikonloppuna yleisötilaisuuteen osallistunut Koivisto totesi, että pahinta menneisyyden kohutapahtumissa on läheisten luottamuksen pettäminen. Koivisto jätti julkisuuden ja syyskuussa 2011 sen jälkeen, kun hän oli tunnustanut Tampereella pidetyssä yleisötilaisuudessa tehneensä aviorikoksen miehen kanssa. Hän on nyt hengelliseen toimintaan ja tunnustaa uskoaan Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen (Sley) jäsenenä.

      Ko. yhdistys toimii Helsinki, Riihimäki ja Lahti

      Kantaa ottamatta asiaan, päivitän vain lukijoiden tietoon yleisen uutisen, missä mennään.

      • epäilyttääedelleen

        Olisin Koivistona enemmänkin huolissani siitä tuhosta, minkä hän teki Jumalan evankeliumin työlle. Häpäisi Jumalan nimen, se on pahinta, ei lähimmäisten luottamus. Jumalan nimi tulee pilkatuksi näiden huijarisaarnaajien toimesta.


      • epäilyttääedelleen
        epäilyttääedelleen kirjoitti:

        Olisin Koivistona enemmänkin huolissani siitä tuhosta, minkä hän teki Jumalan evankeliumin työlle. Häpäisi Jumalan nimen, se on pahinta, ei lähimmäisten luottamus. Jumalan nimi tulee pilkatuksi näiden huijarisaarnaajien toimesta.

        Lisään vielä, että näistä Koiviston kommenteista tulee mieleen fariseukset. Heistä sanotaan Raamatussa, että he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.

        Joh 12: 42 Kuitenkin useat hallitusmiehistäkin uskoivat häneen, mutta fariseusten tähden he eivät sitä tunnustaneet, etteivät joutuisi synagoogasta erotetuiksi. Sillä he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.


    • ukkosenjylinää

      Laukkuryssälle ja muille

      Jumala armahtaa syntiset mutta ihminen kärsii syntinsä seuraukset. Kärsimys on
      elinikäinen monessa tapauksessa. Ihmismieli on sitä mitä on, harva armahtaa,
      mutta turhaa on itsesäälitellä. Rehellinen voi silti saada lähimmäistensä kunnioituksen
      ajanmittaan jos hyvin sattuu. Tuskin kuitenkaan entiselle papinpaikalleen asti.

    • razza

      ONko Markku Koivisto nyt sitten eheytynyt - siis luopunut homoseksualisuudestansa -heteroksi?
      Vai homonakohan jatkaa SLEYN hommissa?

      • Hivenen_myötätuntoa

        Nämä ovat Koiviston henkilökohtaisia asioita, ei niitä tule täällä vieraiden ihmisten ruotia. Koivisto on karismaattinen sananjulistaja ja sellaisia ihmiset haluavat kuunnella. Antakaa Koiviston tehdä työnsä rauhassa, niinkuin muidenkin Helluntailaisten avionrikkojapastoreiden.


    • Pysytään_Jeesus_tiellä

      Niin onko tehty parannusta ilmestystietoon rakastumisesta Raamatun Sanan sijaan ? Onko julkisesti tunnustettu, oliko Nokia Missionin opetus Raamatunmukaista vai oliko siinä valhehengen vaikuttamaa ilmestystietoa mukana. Sanan mukaan vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan, ikävä kyllä.
      Hei, ei seurata saarnaajia vaan kiinnitytään siihen mitä Sanassa sanotaan, eli yli Sanan ilmoituksen ja hamuta jotain lisää. Ja kaikki ilmestystieto ym. pitäisi koetella mistä hengestä se tulee. Otetaan opiksi näistä ikävistä asioista, mitä kristikunnassamme on tapahtunut viime vuosina. Hedelmistä puu tunnetaan rakkaat sisaret ja veljet. Sota on kovaa, mutta Jeesus on sen voittanut Golgatan ristillä. Ja ettei etsitä omaa kunniaa, miten Herra minua käyttää ja suurista vaikeuksista antaa maallisen riemuvoiton. Tätäkin olen tehnyt, mutta palataan Raamatun ilmoitukseen. Onko siellä luvattu suurta lopunajan herätystä ? Ei Jeesus ainakaan tainnut puhua. Hän puhui mm. Nooan päivistä
      Matt 24:37-40 "Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
      Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään..."

    • silleenontotuus

      Niin kauan kun Markku ei ole tunnustanut olevan uudestaan olevan HETERO !! Niin hän on hirvittävän vaarallinen eksyttäjä uskovien riveissä !!

      • NÄIN.tehdään

        Ei hänen tarvitse tulla heteroksi, vaan hänen pitää homoudessaan tehdä parannuksen, ettei makaa, niinkuin maataa naisen kanssa. Tehdä julkinen parannus, että olen entinen se, ja sen synnin tekijä. Sama se on aviorikkojat ja muut, Heidän pitää tehdä vastaava parannus, sekä varkaiden. Eikä tulla Herran pöytään, ennen parannusta.

        Näin Sana opettaa.

        Sitä taas en tiedä, jos muotouskonnollinen yleiskirkko sitten siipeilee synnin kanssa, niin siihen raamattu antaa taas opetuksen, että sieltä pitää Herran omien lähteä ulos.

        Tämä on sitä raamatullista näköalaa


      • silleenontotuus
        NÄIN.tehdään kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse tulla heteroksi, vaan hänen pitää homoudessaan tehdä parannuksen, ettei makaa, niinkuin maataa naisen kanssa. Tehdä julkinen parannus, että olen entinen se, ja sen synnin tekijä. Sama se on aviorikkojat ja muut, Heidän pitää tehdä vastaava parannus, sekä varkaiden. Eikä tulla Herran pöytään, ennen parannusta.

        Näin Sana opettaa.

        Sitä taas en tiedä, jos muotouskonnollinen yleiskirkko sitten siipeilee synnin kanssa, niin siihen raamattu antaa taas opetuksen, että sieltä pitää Herran omien lähteä ulos.

        Tämä on sitä raamatullista näköalaa

        Ei se ole Pyhän Raamatun opetus . Vaan sun ikioma. Homo suosittelee aina homous ja homon elämä niin kuin jotain kaunista ja puhdasta ja jotain parempi kuin Pyhän Raamatullisen pyhyys johon ei mahdu homous.


    • Ierika

      Huijari is bck in business

      • silleenontotuus

        Sley otti vastaan ! Karttakaa Sley !!!


    • Minä.en

      Jeesus armahtaa syntisen, karttakaa Jeesusta!

    • galapakos

      Olisi asiallista saada tietää miltä pohjalta Sley otti M. Koiviston
      suojiinsa? Tuskin saarnaajaksi enää?

      • Minä.Minä.itse

        Kyllä jubileeraa kun pääsee tänne omaa pyhyyttään esittelemään ja olemaan synnitön. Minä arvioin kuka kelpaa mihinkin koska tunnen Jumalan ja toimin hänen tuomitsemaan toimernpanijana.

        Tekipäs hyvää, hallelujaa aamen.


      • galapakos
        Minä.Minä.itse kirjoitti:

        Kyllä jubileeraa kun pääsee tänne omaa pyhyyttään esittelemään ja olemaan synnitön. Minä arvioin kuka kelpaa mihinkin koska tunnen Jumalan ja toimin hänen tuomitsemaan toimernpanijana.

        Tekipäs hyvää, hallelujaa aamen.

        Eipä ole mistään synnittömyydestä kysymys, ota iisisti nyt, vaan siitä, että tarpaaksi on
        kaiken maailman huuhaa miehiä saarnaajien paikoilla, ja väki senkun sekoilee!
        Jos vähänkin viitsii välittää, mitä soppaa syötetään, olis hyvä kysyä KUKA tarjoilee.

        Ei ole pakko mennä syömömään sinne mistä saa ruokamyrkytyksen ja
        heittää veivinsä. Vai mitä tuumaat?


    • Huhhejjaa

      Mitä onko tunnustanut olevan hetero ? Vai onko sley tullut suvakkien kaatopaikka ??

    • Henkienerottaja

      Psalmi 106:39 Näin he saastuttivat itsensä töillään ja olivat haureelliset teoissansa.

      Raamatussa puhutaan
      1. Lihallisesta haureudesta
      2. Hengellisestä haureudesta

      Ef. 5:5 Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella-sillä hän on epäjumalanpalvelija-ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.

    • nikkernakkerton

      Onko kukaan kertonut että kaikki uskovat on pappeja? Onko kukaan kertonut että ei ole sinun tehtäväsi laittaa ketään taivaaseen tai helvettiin? Pohditaan miten elämme itse. Voiko naapurisi sanoa sinusta tai minusta että " Tuossa on uskovainen ihminen" ? SOME peukuttaa ihmiset kuolemaan. Täällä tapetaan henkisesti enemmän ihmisiä kuin missään on oikeasti tapettu. Armo ei ole käsite eikä teologiaa vaan se mitä päästät suustasi näyttää mitä tekoa olet. Armo on se joka kasvattaa. Miten paljon olet rukoillut veljiesi puolesta että Herra antaisi mielejnmuutoksen ja he olisivat kerran perillä Jumala luona? Media kyllä listii hairahtuneita mutta että uskoviksi itseään tituleeraavat lähtevät siihen mukaan. Voi voi voi

    • Oksetus

      Pedofiili. Kuka auttaa niitä poikia jota se käytti raakasti hyväkseen. Tosta ei ikinä parane. Ei uhri . Ja käyttäjä jatkaa samaa rataa se ei ikinä muutu. Yäk

    • DoctorT

      Onko hän julkisesti pyytänyt anteeksi ensiksikin harhaoppista ja saastaista opetustaan?

      Onko hän julkisesti tunnustanut syntinsä ja saastaisuutensa ja sen, että loukkasi nuorta henkilöä?

      Onko hän katunut julkisesti tekojaan ja harhaansa?

      EI!!

      Siksi häntä ei voi armahtaakaan!! Julkea , paatunut ja sokea!

      • Anonyymi

        Eikös Jumala voi armahtaa kenet haluaa?

        " Minä armahdan kenet haluan..."

        Eikö hän voi katua yksityisesti Jumalalta ilman julkisuutta omaa syntiään?

        Miksi hänen pitää siitä julkinen anteeksipyyntö tehdä ja keneltä pitäisi pyytää anteeksi, sinultako?

        Uhrilta ja Jumalalta, se riittää minun ymmärrykseni mukaan. Mutta etenkin Jumalalta on pydettävä syntejään anteeksi.


    • Vähemmän_armollinen

      Jösses mitä skeidaa. Pedofiili pilaa nuoren ihmisen elämän ja jengi on sitä mieltä, että se on ihan jees ja kaverin pitää antaa jatkaa ihan kunmitään ei olisi sattunutkaan. Oletteko asettuneet uhrin asemaan kun "vapautatte" tuon pedofiilin? Ette tietenkään kun ei kenties ole oma arse hellänä. Tekopyhää jeesustelua sanon ma, kuohiahan ton sietäs niin saattas senkin into tekoihinsa hieman laantua.

    • Raamatun totuus ei ole aivan yksisilmäinen ollut Paavalin eli Baalin jälkeen. Tuo valittu ase toi oppeja, jotka kumosivat VT:n lait. Onhan selvää, että raamattu on voinut Paavalin jälkeen tulkita monella eri tavalla ja jopa eräitä kohtia siinä homoutta suosivaksi. Lueskelin muutama viikko sitten UMK95 raamatun kirjettä, jossa silmiini valui suorainen uusi oppi eli että yhdellä naisella voi olla kaksi miestä, mutta toisen miehistä eli rakastajan pitää olla homoseksuaali.
      Se, joka menee naimisiin olkoon siis sellainen joka ei naista paljoa koskettelekaan ja rakastaja on aina homoseksuaali ja ilman sitä, että on kokenut homoseksuaalisuuden ei ole asiaa ikään kuin isäksi, rakastajaksi tai naisen kanssa mihinkään tekemisiin.
      Näinkin voi tulkita erään raamatun käännöksen erään kohdan kirjeestä. Raamatun sana ei ole kahleissa, vaan Baali toi melkoisen vapauden sen suhteen huolimatta siitä, että nykyisin on toraisteja vallalla ja myös Jeesus suositteli Toraistien ja lapsenmielisten valtaa yli muiden vallan. Itse ajattelen, että vanhimmaksi tai seurakunnan johtaviin asemiin ei kyllä homoseksuaali ehkä kuulu, vaan ennemmin toraisti tai lapsenmielinen, mutta kyllä Raamatulla voidaan tulkita hyvin monella eri tavalla jos tahdotaan.

    • nähty.on.matkalta

      Kysymys kuuluu, onko yleisuskonto ottanut Markun riveihinsä.
      Sama, onko, tai ei.
      Kysymys pitäisi kuulua, onko Markku tehnyt pesäselvityksen Ylhäälle ja saanut nimensä Elämänkirjaan ja elää nyt Sanan muodostamalla tiellä. ts. on entisen sen ja sen synnin tekijä.
      Sehän pitäisi olla kysymyksen päämäärä.

      Yleisuskonnollisuuden hapatteeseen kuuluu Eenokinkirkon uskovaisuus, kaikkine perkeleineen, mitä he suustaan syytävät ja kantavat murhaa mielessään. Eli ongelma- lusteenpelto kasvaa samaa kasvua.

    • KatsoKristukseen

      Ensi vilkaisulla se mitä kirjoitan voi vaikuttaa aiheesseen kuulumattomalta, mutta onko synti aina synti? Tai ovatko synnit eriarvoisia? Onko langennut samalla viivalla syntisen armahdetun kanssa parnnuksen tehtyään?

      Onko Jeesus syntisten ARMAHTAJA? Ja kenellä on oikeus tuomita?

      Jokainen itseään kristityksi kutsuva tekee hyvin jos aika ajoin miettii näitä kysymyksiä, ei tuomarin nuija kädessään, vaan ikäänkuin Kristusta ristillä katsellen.

    • homosaarnaajista

      PITÄISI kysyä onko Markku Koivistosta
      1. Käytetty henkien erottamistaerottamista ao. kohdalla todistettavasti
      2. Onko Koivisto ilmoittanut että hän on tehnyt henkilökohtaisen parannuksen himoistaan ajatuksissa ja teoissa

      Nämä kaksi asiaa on täytyttävä.

      • Miten "todistat" jonkun "henkien erottamisen" tieteellisesti. Et mitenkään.


    • Anonyymi

      Homous on synti ja luonnottomuus, ei mikään henki, niin miten henkien erottaminen liittyy Koiviston arvioimiseen.

    • Anonyymi

      Eikös Koivisto ole Mellerin kanssa SLEY:n uusimpia vetonauloja. Jollakinhan se Päivi Räsäsen aiheuttama jäsenkato on paikattava. SLEY voisi vielä tilata valekasakka Klimenkon laulamaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe