Tuli ajettua pitkästä aikaa pereentiellä. Jestas miten upeat omakotitalot sinne rantaan on rakennettu. Kyllä kelpais asua. Ei muuta kun lotto vetämään!
Vastaukset 2
- BDDBDDBDDBDD
Lottoa on laitettu vetämään jo ainakin 30 vuoden ajan, eikä vielä ole tärpännyt.
- KöyhyysKohtalona
Lottoaminen on jonninjoutavaa rahojen polttamista - paitsi Veikkaukselle. Ite kans yrittänyt helppoa ja nopeaa rikastumista loton avulla, mutta eipä oikein onnistunut. Aina oli kaks oikein, laitoin mä sitten vakioriviä tai laitoin mä randomnumerot. En oo kuukausiin viitsinyt enää lottoa laitella. Raha-arvat ovat vielä turhempia ja eipä ole peliautomaateistakaan enää yli 2 euron voittoja tullut, kun se RAY meni sulamaan Veikkaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei288853- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609