Ruokapaikka

Pave4

Hei, kuka tietää mitä ruoka / lounas paikkoja Kärsämäeltä löytyy ? Eniten kiinostaisi ihan tavallinen kotiruoka tyylinen paikka.

11

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokaillaan

      Paakarinpysäkillä hyvää keittoa ja juustoportilla mainiota ruokaa vähän hintavammin. Amarassa pizzaa ja kebabia ja Paalupaikassa no jaa...

    • hyvätsapuskatlöytyy

      Teboil ja Paalupaikka suosittelen.

    • jospizzaatekeemieli

      Parhaat pitsat Amarasta.

    • Anonyymi

      Roskis kasrooffi nainen tultu auton pyörillä luokseni, ihan Matti Viitala saatto moottoripyörä.
      Samoin kuvion villahuora kuviot, jotka ovat villa huovassa.
      Käyty ihan sisällä katsomassa joka lakana Pro agria lakana huppari TV ohjelmiin nyt viestit

      • Anonyymi

        Lisää rahaa mielenterveystyöhön.


    • Anonyymi

      Oli hyvät sapuskat Juustoportissa. Nimittäin Kuopion Juustoportissa. Kannattas käyvä Kärsämäestä päin opintomatkalla Kuopiossa.

      • Anonyymi

        miksei samantien lappiin ja sieltä vaikka espanjaan.
        pistä dynamiittia persiin alle ja lennät ilman turhia kukkahattupaperihömppää.


    • Anonyymi

      seuraa koiran iloista haukuntaa ja löydät makoisan höyryävän ruskean kotimaisen aterian. ei muutakun bon appetit!
      ps. ota lusikka mukaan matkaan!

      • Anonyymi

        Ilmankos sinä pyhäjärven trolli suollat aina pelkkää p..skaa luotsinpestin suojista kun käsityksesi ulkona syömisestä tarkoittaa omalla kohdallasi koiran jätösten syömistä? 😖🤢🤮


    • Anonyymi

      Se on tuossaki kohti se vanha totuus, että mistä ite kuki tykkää.

    • Anonyymi

      Kakkivassa on hyvät sapuskat.
      ravintola kakkiva ketju tulee kärsämäen kaupunkiimme 19,12.2023.
      varmasti parhaat pizzat kakkivasta.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe