Tapan itseni 1.7.2017

Hyvääkesää

Niin teeen.

42

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä_tee__

      Lopeta heti tuollaiset puheet. Ajattele vanhempiasi, älä tuota surua heille.

    • Kerroniinautetaan

      Miks sulla on noin huono olla...?

    • samaa.ajatellut

      Läjisulainen teki 1.10

      Aavistin asian edeltävällä viikolla.

      Älä sinä tee, josse jotain satuttaa enemmän sinua. Itsemurhantekijä ei enää välitä mistää.Tekotavatkin saattaa olla hyvin julmia, sairaan masokistisia...

    • luciferilla_olis_asiaa

      Heti vaan, mestari odottaa!!

      • innollaodotan

        Vedän turpiin sitä paskaläjää.


    • Nostaakantaaauttaa

      Jeesus siunatkoon sinua, Hän voi murtaa masennuksen kahleet! Hän voi pelastaa, vapauttaa, tuoda toivon!

    • Pelossaelänedelleen

      Kaikkein hirveintä on jos oma lapsi tekisi itselleen jotain. Tuska on määrätön.

    • Ainutlaatuinenelämä

      Ei tossa ole mitää järkeä,kuule sulla voi olla elämässä ,vaikka mitä kivaa tulossa vielä.Jos nyt on paha olla ,niin se on varmasti väliaikaista.Iloa sun elämään toivon ja toivotan ,kaikkea hyvää.

    • neuvonavain

      Katso sitten ettei kenenkään tarvitse löytää sinua. Mieluiten tietenkin luopuisit suunnitelmistasi.

    • 10vpäästäsit

      Sulla on varmasti joku josta tykkäät/rakastat. Jotain mistä unelmoit. Jonkun kosketus, katse, sanat, mitkä tuntuu hyvälle.
      Kun lähdet pois, joo, et tunne pahaa/surua, mut pahan ja surun on tapana lähteä pois ajan kanssa ja hyvä tulee tilalle, tulee se sit hetkelisesti, mut se hyvä tulee monesti. Ja se voittaa myös monesti tulevan pahan. Mitä et sais enää kokea.
      Ja ne ekat kolme lausetta,: on ihmiset jotka ei koskaan pääsee pahasta/surusta ajatelleen sua. Eli aina ku ne ajattelee sun kosketusta, sun kaa olemista, sulle puhumista, katseita... Eivät koskaan enää ajattelee, muuta ku surua. Itsekäs saa olla, muttei niin että toisille tulee paha mieli.
      Elämä on joskus perseestä, mut perse voi muuttua pepuksi, ja se vasta on voittoa ;) elä luovuta!! Mut jos niin teet, kerro läheisille miksi, ja tee se yksin ja kivuttomasti itselle ja muille.
      Toiv vielä 10v päästä ajattelet, tätä päivää, että huh.. oli lähellä..
      T: Halit tuntemattomalle, kuka tietää, voisit ehkä tulevaisuudessa ollakin tuttu ;)

      • mitähänvittua

        Auvot päätä jollekkin! :(

        mitä vittua"! Toinen oli mies tai nainen uhkaa itsemurhalla ja sä vaan auot päätäs!! ((((


      • Eimeesullakaanhyvin
        mitähänvittua kirjoitti:

        Auvot päätä jollekkin! :(

        mitä vittua"! Toinen oli mies tai nainen uhkaa itsemurhalla ja sä vaan auot päätäs!! ((((

        Toivottavasti et oo alottajan läheisiä...


      • ed.jatkaa
        Eimeesullakaanhyvin kirjoitti:

        Toivottavasti et oo alottajan läheisiä...

        Mulla menee just niin hyvin kun osaan. En tavoittele pilvilinnoja. Olen kokenut kuolemarajakokemuksen. Se on jännätunne kun feidaa hiljalleen vittuun jos ei sydän ala toimimaa uudelleen joskus näin käy..

        Ei mee hyvin monen mielestä. Mitä sitte. Länkkärit on arvoiltaa muutenki ihan hörhöjä, pinnallisia yms.

        Katselin tuossa viime syksynä itsemurhan ja eipä siinä paljon tehtävissä ole jos ite ei hakeudu apuahakemaan. :)


      • Mielialavaikuttaa
        ed.jatkaa kirjoitti:

        Mulla menee just niin hyvin kun osaan. En tavoittele pilvilinnoja. Olen kokenut kuolemarajakokemuksen. Se on jännätunne kun feidaa hiljalleen vittuun jos ei sydän ala toimimaa uudelleen joskus näin käy..

        Ei mee hyvin monen mielestä. Mitä sitte. Länkkärit on arvoiltaa muutenki ihan hörhöjä, pinnallisia yms.

        Katselin tuossa viime syksynä itsemurhan ja eipä siinä paljon tehtävissä ole jos ite ei hakeudu apuahakemaan. :)

        Kova jätkä, wuhuu... sun kommenteista onkin apua tähän kirjoitukseen.. eli voit kans lukea sun edeltävän kommentin(sen pidemmän... )ja poista se viha ja katkeruus samalla ku luet sen, niin ehkä tajuat, ettei kirjottaja halunnut ku hyvää aloittajalle.


      • ed.jatkaa
        Mielialavaikuttaa kirjoitti:

        Kova jätkä, wuhuu... sun kommenteista onkin apua tähän kirjoitukseen.. eli voit kans lukea sun edeltävän kommentin(sen pidemmän... )ja poista se viha ja katkeruus samalla ku luet sen, niin ehkä tajuat, ettei kirjottaja halunnut ku hyvää aloittajalle.

        Kova jätkä ennole. Itsemurha on joskus vahvateko.


      • Väärässäoot

        Itsemurha on päinvastoin vahvalle. (Luovuttaa) Itsemurhan tekee ihmiset ketkä ei kestä/jaksa elämää... vahva jaksaa/selviää/kestää kaiken ja näyttää muille, että vaik mitä teette, mä kestän. Heikko ei niin tee. Toivon että olet vahva!


    • omapäätös

      Ketää itsemurhaa suunnittelevaa. Ei kyllä lopulta kiinnosta mikään!!
      Se on vittumaine tilanne kun ajautuu osin omien osin yhteiskunnan takia tilanteeseen josta ei oo ulospääsyä, kuin kuolema.

      • Näinsevaanmenee

        Nääh.. ei mee niin... tollainen ei tod oo oma päätös, joku/jokin vie siihen päätökseen.
        OMA päätös ois elämä...


      • äläluovuta

        Ei sellasta tilannetta olekaan missä itsari/luovuttaminen ois ainoa vaihtoehto, tunnen monta maahanmuuttajaa jotka kokeneet "vähän" kovempia juttuja kuin täällä kukaan. Itsekin entisenä masentuneena juoppona muista hyvin ajat jolloin mietin 160km/h lähestyvää pendolinon keulaa. Koskaan ei pidä luovuttaa!


    • Huomennasepv

      Hyvää kesää myös sulle, mut kesä jatkuu vielä 1.7. Jälkeenkin. Niin et voi vielä lähtee!!!
      Laita jääkaapin oveen lappu, että: HUOMENNA LÄHDET!!!
      katso aamulla sitä lappua!!!

    • Hyvää_Yötä

      Näe oma erityisyytesi, näe oma arvosi ihmisenä. Pieni ääni ihmisen sisimmässä huutaa tuskaa, tuskaa, joka polttaa sielua ja sydäntä. Mutta samalla ne muistuttaa meistä siitä, että juuri vaikeimmissa ja kipeimmissä tunteissamme on paljon voimaa, koska juuri ne kipeimmät tunteet kasvattavat meitä ja tekevät meistä itsemme mittaisia. Nämä kipeimmät tunteet ja ajatukset pakottavat meitä kohtaamaan oman varjomme, jotta voimme kasvaa ja eheytyä. On kohdattava oma varjomme, jotta näemme valon.

      Ymmärrystä ja tukea haluan sinulle toivottaa :)

      • Hyväetjokutykkää

        Siis, sanot et tuska tuo sen mitä halutaan. Varjot meistä jne, eli ku oon paskana, varjommekin on. Jep.
        Hyvä sulle jos nautit tuskasta, kaikki ku ei siitä tykkää. Ja se taitaa olla se pointti...


      • ValoLoistaaVieläJoskus
        Hyväetjokutykkää kirjoitti:

        Siis, sanot et tuska tuo sen mitä halutaan. Varjot meistä jne, eli ku oon paskana, varjommekin on. Jep.
        Hyvä sulle jos nautit tuskasta, kaikki ku ei siitä tykkää. Ja se taitaa olla se pointti...

        Ei vaan, ei valoa ilman varjoa. Jokaisessa meissä on omat varjopuolensa, niitä on vain yritettävä kohdata eikä pitäisi juosta karkuun (liian monet tekevät niin), ja vasta sen jälkeen voi alkaa eheytyminen ja sitä kautta saavutamme hyvän tasapainon itsemme kanssa. Joo tiedän, että suurimmaksi osaksi ihmisistä juoksee karkuun omaa varjoaan, mutta uskon, että sinä osaat kohdata ne. Tämä tieto "suurin osa ihmisistä juoksee karkuun" on erään amerikkalaisen psykoteraupetin/teologin näkemys. En nyt muista hänen nimeään, koska siitä on jo niin paljon aikaa, kun luin sen kirjan, mutta hän näin siinä totesi, "että hänen pitkäaikaisen kokemuksensa perusteella...."


    • Oletaistelija

      Elämä on paskaa ja monia vituttaa avata silmät aamuisin, mutta sen paskan seasta on vain yritettävä löytää edes yksikin taistelemisen arvoinen syy. Jos ei ole mitään menetettävää niin voit sitä suuremmalla syyllä taistella.

      • Samaamieltäoon

        Näin on


    • Hei. Älä tee niin. Minäkin olen ollut myös loukussa.
      Sieltä pääsee pois,ole kiltti ja vastaa😰

    • Aboweallsong

      Ajattelen samoin, et tapan itseni. En enää jaksa tätä elämää. Olen aina ollut hyvä kaikille mutta saanut vaan muiden ilkeilyt ja kateudet päälle koko elämän. Alkaa mitta oleen täynä. Ei auttanut erokaan exä tekee edelleen elämästäni helvetin. Kyllä olen nainen.

      • Kokeileees

        Samoin mulle kävi, sit tein päätöksen, laitoin kaikille kavereille viestin, kenen lähellä oli paha olla, et näin teitte ja tällainen olo tuli, ei enään. Eli erosin heistä. Jäi vaan muutama, ja elämäni on paljon helpompaa, ne muutamat rakastaa mua just sellaisena ku oon. Ja ei enään tartte miettiä, mitä musta puhutaan, ku eivät he tai heidän kaverit ole mun kaa tekemisissä enää.. ja lisäksi muutin toiselle paikkakunnalle. Pienestä kii, että elämä muuttuu parempaan.


    • Kokemustalöytyy

      Rakasta itseäsi, elämä on ala- ja ylämäkeä,
      elää kannattaa katsomaan huomista.
      Vuoden kuluttua kaikki voi olla aivan toisin.

      • voimahalejasulle

        Näin on. Siinä suossa on kyllä vaikee tajuta tättä, mutta vaikeat asiat saa uusia näkökulmia. Omaa kokemusta on noista ajatuksista, älä tee sitä. Sun kannattaa vaan uskoo, se menee ohi, kun alat ponnisteleen paremman fiiliksen perään. Soita nyt heti aamulla terv keskukseen, ja kerro suoraan, että paska on olo.


    • pitääjaksaavielä

      Ei kannata ajatella noin itsekin kevään aikana kokenut vastoinkäymisiä enemmän kuin taas olisi tarvinnut

    • Jumalarakastaa

      Kun kuolet, elämäsi näytetään "filminauhana" sinulle. Mitä luulet minkälaisia ajatuksia silloin mieleesi juolahtaa?
      Onko tästä apua/haittaa kenellekään, teki mieli vaan kirjoittaa.

      • jatieurainen

        Olin kolarissa kerran esikoisen kanssa se "filminauha" kävi vaikka aika oli pari sekuntia kun auto lensi tolppaa päin selvittiin vaikka syytin itseäni monta vuotta tapahtuneesta olin juuri saanut ajokortin ja keli oli kamala


    • Peru.aikeesi

      Tee mitä tahansa muuta, hae lääkkeitä, nuku muutama päivä, kävele 100 km... muista että yksikään päivä ei ole samanlainen kuin mikään edellisistä. Jaksat kyllä, kunnes helpottaa.

      • korvaamaton

        Näin juuri ja ajattele läheisiäsi heille olet


      • vähempikinaluksiriittää

        100 km?


      • myöshyväneuvo

        Soita ystävälle


    • Luovuttaa-ei-saa

      Älä tee sitä. Jätät jälkeesi valtavasti surua ja tuskaa lähipiiriisi. Vaikka ajattelisit, että kyllä ne pärjää. Ei välttämättä pärjääkkään. Sinä et näe ehkä mitään hyvää elämällä jatkossa, mutta varmasti sillä on paljon annettavaa.

      Kerro jollekkin ystävällä, sisarukselle, vanhemmalle huonostaolostasi ja sen jälkeen auttavaan tahoon. Asiat lähtee selkiytymään siitä.

      Jos olet asia jo päättänyt ja olet varma tekemisestäsi. Sinua ei kiinnosta enää mikään, eikä kukaan. Mutta sinä kiinnostat muita!!!

      Tiedän tunteen, kun jälkeen jää valtava suru, tuska ja epätieto. Sen kanssa pitää sitten jaksaa jatkaa omaa elämää...

    • fgdfgdgg

      Ite en ole päivämäärää vielä lyönyt lukkoon, mutta tiedän, että tää päättyy oman käden kautta. Sitten kun tää nykyinen duuni loppuu, niin ei oo elämässä jäljellä enää mitään, mistä välittäisin tipan vertaa. Ei kiinnosta mikään enkä innostu mistään, kaikki tunteet ovat loppuneet. Sen takia mun elämän päättäminen on hyvä järkipäätös.

    • Jookooo

      Sano edes oletko nainen vai mies?

    • Eesemmosta

      Elä kehtoo.

    • OlerauhassaNautiKesästä

      Älä kuitenkaan.

      Minullakin on joskus ollut hetkiä, kun mietin asioita, joita välillämme tapahtui ja kaikkea sitä ikävää kärsimystä, mitä sait aikaiseksi minulle tunnetasolla. Välillämme oli herkkiä hetkiä, että sait minut tuntemaan todella paljon. Mutta teit myös paljon asioita, jotka aiheuttivat minulle kärsimyksiä tunnetasolla. Kun joskus ajattelin näitä asioita ja tällaisina hetkinä kun olen käynyt läpi asioita, on minulle joskus tullut sellainen olotila, että sinä et merkitse muutenkaan minulle enää mitään. Tunnustan senkin synnin, että joskus kun minulle tuli tarpeeksi paha olo siitä kaikesta, niin ajattelin, että ihan sama vaikka tappaisit itsesi.

      Mutta samana iltana ikäänkuin jonkinlaisen johdatuksen kautta luin netistä tietoa siitä sairaudesta tai pitäisikö paremmin sanoa taakasta, mitä kannat harteillasi, ja sain jotenkin lisää ymmärrystä käyttäytymistäsi kohtaan. En kuitenkaan vieläkään ihan täysin ymmärrä kaikkea, että mikä saa sen aikaiseksi, että käytöksesi on välillä hieman narsistimaista. Tuli mieleen, että onkohan sinun sisälläsi riivaajahenkiä, sukukirous tai jokin muu kirous tai sekoitus näistä kaikista edellisistä. Jotenkin vain arvaan, että kärsit itsekin siitä, että välillä aiheutat kärsimyksiä jollekin toiselle.

      Rakastan sinua siltikin, ja muistan ne hellät kosketukset ja hetket. Olen armahtanut sinut tekojesi vuoksi, vaikka minulla onkin välillä aika vaikeaa ja raskasta kaiken tämän sotkun keskellä. Toivottavasti sinäkin voit armahtaa minua, ja ymmärtää oman luonteeni vajavaisuudet. Halaan yöllä tyynyä ja ajattelen sinua. Koen, että olet varmasti jo muuttanut mielesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      422
      2948
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2266
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      343
      1939
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1737
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    7. 158
      1202
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe