Mistä ostaa seksileluja / vaihtoehto kaalimadolle?

Yksinleikkijä

Ostin ensimmäisen "leluni" hetken mielijohteesta www.totallypassion.com sivustolta enkä ole katunut :) olisi kuitenkin pitänyt ostaa samalla vähän enemmän kun yksittäisen tuotteen hintaan tuli sen verran postikuluja päälle. Onko kellään suositella kotimaista vaihtoehtoa?

24

9698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilausnopeesti

Täältä ääni hotlipsille myöskin. Toimii kyllä

• Tilauskalliisti

Hotlips on todella kallis, yhtä kallis kuin kaalimatokin.
        Löytyy läjäpäin halvempia kotimaisia.

• dfbvcfd
        Tilauskalliisti kirjoitti:

Hotlips on todella kallis, yhtä kallis kuin kaalimatokin.
        Löytyy läjäpäin halvempia kotimaisia.

Ja sithän ois tosi kiva kun vinkkaisit meille muillekin niistä halvemmista kotimaista... Kerro toki mistä löydämme moiset.

• pandoraz

Hotlips.ee !!! Toimii Virossa mutta tavarat edullisempia ja palvelu hyvä.

• Antishop

Ehdottomasti paras on www.antishop.fi liike löytyyJyväskylästä, mutta toimitukset päivässä kun tilaat ennen klo 11:00. Olen tilannut / käynytpaikanpäällä ostamassa usealla tonnilla. Vain yksi palautus ja sekin hyvitettiin uuteen tuotteeseen vaihtaessa mallikkaasti.

• anonymous1987
      • Onhanniitä

Osassa ulkolaisiakin on ilmainen toimitus muutaman kympin ylittäville ostoksille.
        Ja ovat EUssa, joten ei tule tullin kanssa haasteita.

• ArmasKotimaa
      • fdsdsfdSFDSFSD

On halpa!

• Lidl1654

Siihen se sitten jääkin...

• hmmmhmmmm

missähän vois maksaa paypallilla?

• Anonyymi

Hotlips ollut ylivoimaisesti paras.

• Anonyymi

Antishop ja hotlips ovat hyviä

• Anonyymi

Tilattiin juuri tiistaina Satisfyer joulukalenteri hotlipsiltä ja eilen tuli jo perille. Vaikea sanoa muuta kuin hyvää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvää asiakaspalvelua on saanut Antishopissa ja Pikkutuhmassa, mutta molemmissa sama vika, että aina on jokin tilatuista tuotteista loppu ja pitää ihmetellä, että mitäs nyt sitten tilalle. Ja yleensä vielä niin, että juuri se itselle tärkein päätuote on loppu, mutta niitä kyllä löytyy, mitä on laittanut tilaukseen ns. heräteostoksina. No Pikkutuhmaa ei taida enää olla olemassakaan, enkä ihmettele, yksikään tilaus ei sujunut ilman jotain ongelmaa.

Hotlipsin tilauksesta taas saattaa puuttua jotain ja niitä joutuu sitten ruikuttamaan, kun paketti on saapunut. Kerran kävi jopa niin, että Hotlipsin sivuilla oli tuotteesta väärä valokuva ja väärät speksit. Kun paketti saapui, ihmettelin kun dildo olikin aivan järkyttävän iso. Reklamoidessani asiasta ehdotin, että voin kuitenkin pitää sen, mutta jokin hyvitys olisi mielestäni aiheellinen. Tähän en saanut mitään vastausta, joten Hotlipsistä en tilaa enää ikinä mitään.

Punainen kuu on aivan ok, mutta kerran tilaus ei ollut mahtunut kunnolla pahvilaatikkoon ja sisältö näkyi vajaaksi jääneen pahvin välistä teippausten läpi. Aivan kuin lapsi olisi sen paketoinut. Ei jatkoon!

Sujuvimmin tilaukset ovat sujuneet näissä: Seksikauppa.fi, Sinful.fi, Eros.fi. Aina on tullut juuri sitä, mitä olen tilannut, ja yleensä nopeat toimitukset.

• Anonyymi

Mä oon tilannut nyt pari kertaa Salapalatsi.fi ja oon kyllä ollut tyytyväinen. Hinnat on järkevät, tuotteet tulee nopeasti ja ite ainakin tykkään et saan suoraan himaan niin ei tarvi hakea mistään. Kerran piti olla aspaan yhteydessä niin sekin homma toimi niinkuin pitikin.

• Anonyymi

Olen käyttänyt vuosikausia Saksan Amazonia, se toimii Saksan ja EU:n lakien alla, joten on erittäin luotettava, ja palautuksetkin toimivat liukkaasti. Hintataso on erittäin edullinen verrattuna mihin muuhun tahansa, ja valikoima on valtavan suuri.

https://www.amazon.de/b?ie=UTF8&node=64274031

• Anonyymi

No on, vaikkapa suukoristeita 144 sivua, 24 kpl per sivu.

• Anonyymi

Tilasin salapalatsilta, tuli nopeeta suoraan himaan ja oli sitä mitä pitikin ja kohtuu hinnalla

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos olisit Ikea reissulla Vantaalla niin samalla olis sex.shop.fi kivijalkaliike ja tietysti verkossa.

• Anonyymi

Nyt on hyvät black friday tarjouksia alkanut tulee ja salapalatsissa on kaikki - 25% niin tilasin sieltä pari lelua ja kortsuja.

https://www.salapalatsi.fi/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7536
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      53
      5643
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2683
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      205
      1504
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1139
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1101
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      31
      969
    Aihe