18v jäbä mut tytöt pitää pikkupoikana

Neitsytjoo

Eli oon 18v jätkä ja täytän kaikki kriteerit ikääni vastaan lukuunottamatta yhtä asiaa. Pahin tapahtui yläasteen loppuvuosina terveystarkastuksessa. Olin sillon jotai 16v ja hyvin kypsä ikäisekseni.

Kaverin isosisko työskenteli silloin koulussani terkkarina. Todella seksikäs hyvän näkönen nuori mimmi ja toki minun kiusakseni juuri hän tarkasti minut. Suoritettiin perustarkastukset ja hän kehui minua kypsäksi ikääni nähden. Viimeisenä hän käski riisua housut.. minä vaivaantuneesti pudotin ne nilkkoihin ja jäin odottamaan mitä tapahtuu, kunnes hän nykäisi boxerit alas. Se ilme minkä näin hänen kasvoillaan kun hänen posket menivät punaisiksi ja hän pidätteli naurua niin että keksi tekosyyn käydä pikaisesti jossain.. kun hän saapui takaisin, hän käski minua siirtämään karvoitusta jotta "näkisi mitä tarkastella"
Hän hiplaili hetken, ja sitten koin elämäni noloimman hetken kun vahingossa ruikautin mällit hänen kädelle.. Hän purskahti pilkalliseen nauruun ja sanoi "oho miten se noin" ja käski käydä wcssä pyyhkimässä.
Kun tulin takaisin, hän käski vielä laskea housut ja tarkasteli vielä hetken. Kun olin lähdössä, hän vielä sanoi "elä häpeile äskeistä, pääasia on että etsimällä löydettiin ja näytti toimivankin. Kaikilla on erikokoiset vehkeet"

Sen jälkeenen ole kehdannut kaverini luona enää vierailla ja olen mittaillut joko se kasvaisi mutta ei.
4cm löysänä, parhaimmillaan 7cm kovana, ympärysmittä 8cm ja kivekset ovat pienet eikä roiku. Ainoastaan murrosiässä pehko kasvoi ympärille. Toki vahinkolaukaukset suurin ongelma..

Parisuhteeni on kaatunut monesti kun en petihommiin uskalla ryhtyä..

Vähä aikaa sitten sähläilin yhden kauniin mukavan mimmin kanssa ja päätin että nyt ryhdistäydyn. Kun hetkeen päästiin ja hän riisui housuni alas, työnsin häntä loitommas peläten vahinkolaukausta ja käskin hänen riisuutua kunnes boxerit kastui. Hän repesi nauruun ja ihmetteli kuinka se voi olla mahdollista ilman minkäänlaista koskettelua.
Lopulta hän ymmärsi jännitykseni ja veti boxerit alas. Hetken oli hiljaista ja virnettä pidätellen hän esitti kuin kaikki olisi kunnossa ja rupesi sormilla hiplailemaa jotta saisi pippelini stondikseen. Hetken päästä hän rupesi vielä kielellä nuolemaan kunnes minä tulin jälleen.
Viimeiset sanat oli "ei hyväluoja mä lähen kotiin" naurulla säestäen.

Myöhemmin laitoin hänelle viestiä jos voitaisiin kokeilla uudestaan kun viimeksi niin jännitti. Vastaus oli
" kyllä sä yksinkin pärjäät, se karvapehko kutittelee sun pientä jöpöttävää beibi piliäs niin et pusikosta ruikku valuu. En Oo valmis selibaattiin"

Maailmas on kummempiiki tapahtunu ja tää on yks tosi tarina jonka koin. Tarviiko näi mitättömästä asiasta pelkää seurustelun etenemistä. Ymmärrän jos aluks kauhistuu kun pöksyjen takaa paljastuu puska josta pieni jöpö kilkkara kurkistaa mut kukaan ei viitti ikinä yrittää siihen asti et sais erektion jotta pääsis itte asiaan. Mitä välii sillä lepomitalla on... ?

24

1694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanda17

      Hah noloo ja kyl mäki naurasin...:DDD jos ei pysty ees naista tyydyttään... noh minkäs sille mahtaa jos vehkeet pettää niihä se menee autoiskin voi kalusto pettää :DD mut uutta yritystä kyl se siitä..

      • Neitsytjoo

        No ei siinä kerkee mitään naista tyydyttään ku juostaan heti karkuun kun lepomitta nähdään.. jos joku viitsis odottaa et vehkeen saa stondikseen nii vois hommat hoitaa loppuun. Laukeamisongelma vaan häiritsee pahasti kun vahinko saattaa tulla ihan lepomitoissa..


    • setä.tykkää

      Antaisitko pyllypilluasi setämiehelle?
      Kannattaa ainakin harkita, että alkaisiko miehille leikkikaluksi, siinä saa ja eikä haittaa vaikka välillä ruikkiikin.
      Aja karvasi pois ja koita tarjota miehille, itseäni tuollainen pippeli kyllä sytyttää, mieti vaihtoehtona, siinä ainakin pääsee panoille.

      • Neitsytjoo

        Tuo mun stoori ei ollu mikään vitsi...


      • Neitsytjoo kirjoitti:

        Tuo mun stoori ei ollu mikään vitsi...

        Pahaa pelkään, että "setä.tykkää"-miehenkään ehdotus ei ollut vitsi.

        Vaikutat erittäin fiksulta kaverilta. Ikävää, että sinulla on ollut noin huonoja kokemuksia. Sinun pitää löytää sellainen vähän tavallista fiksumpi nainen, jolle muut arvot ovat tärkeämpiä kuin miehen kullin koko.
        Kun arki alkaa, se kulli on suurimman ajan housuissa kuitenkin. Näin parisuhteessa. Seikkailut erikseen.

        Toivotan onnea "sen oikean" löytämiseen.


      • Neitsytjoo

        Ihan ok ajatus mutta pitäisikö minun "treffeillä" kertoa et hei, semmonen pikku juttu että mun pippeli on kuin 5v pikkupojalla.. tai saattaa jollakin sen ikäiselläkin olla isompi.. tytöiltä olis mukava saada mielipiteitä tänne


      • Neitsytjoo kirjoitti:

        Ihan ok ajatus mutta pitäisikö minun "treffeillä" kertoa et hei, semmonen pikku juttu että mun pippeli on kuin 5v pikkupojalla.. tai saattaa jollakin sen ikäiselläkin olla isompi.. tytöiltä olis mukava saada mielipiteitä tänne

        Ei täällä ole tyttöjä. Yksi tyttöilijä Oulusta toki.

        Kysy joltain seksiterapeutilta neuvoja, miten kannattaisi edetä. Sellainen neuvonta on heidän työtään. Täältä et kummoisia ohjeita saa.


    • Suksi-homo-helvettiin

      Aloittaja on homo eli h-x.

    • Maailmaonyllätyksiätäynä

      Itse olen ammatiltani lastenhoitaja ja olen nähnyt lukuisia pikkupoikia ilkosiltaan.. ja suurimmalla osaa alle kymmen vuotiailla pippelit roikkuu.
      Murrosiässäsi ei ole kummoisia muutoksia kokoon nähden kyllä voinut tapahtua:D jotka tämän asian tietävät, säikähtävät varmasti nähdessään 18v miehen pikkupilin kun ovat olleet siinä käsityksessä että he ovat nähneet sen jo pikkupojilla.......

      • Yhdyn

        Joo sama homma terveystarkastajalla :Dd en ylläty jos ammatti ihmiselläkin pokka pettää. Hänkin varmasti "pieniä peniksiä" nähnyt mutta tuota ei voi edes penikseksi kutsua. Olisihan se hauskaa kun kahdella sormella rupee tarkasteleen sieltä pusikosta ja sit se sekunneissa ruikkaa yllättäen ja vielä lepomitassa 😂


      • Yhdyn kirjoitti:

        Joo sama homma terveystarkastajalla :Dd en ylläty jos ammatti ihmiselläkin pokka pettää. Hänkin varmasti "pieniä peniksiä" nähnyt mutta tuota ei voi edes penikseksi kutsua. Olisihan se hauskaa kun kahdella sormella rupee tarkasteleen sieltä pusikosta ja sit se sekunneissa ruikkaa yllättäen ja vielä lepomitassa 😂

        Noh noh. Eipäs pilkata!


      • Neitsytjoo

        Tollasilta mimmeiltä ei ainakaa voi odottaa et ne olis sen verran kärsivällisii et saisin erektion. Kaikille jää vaan se pikkupili lepomitas mieleen ja kuvitellaan et ei tolla mitää tee


    • MitatKohdilleen

      Hyvinhän jäbällä kävi. Jos olisi ollut isompi kulli et olisi saanut nuolemalla toista orkkua vaan olisit pervona heitetty ulos tarkastuksesta.
      Tänne on laitettu linkkiä missä naiset kertoo 2 tuumaa riittävän niin sullahan on 2 senttiä jopa ylimääräistäkin.
      Mulkkusi kokooon voinee soveltaa täältä linkeistä opittua temppua laittaa kivekset kondomin sisälle niin pysyy näppärästi kumi paremmin paikallaan ja kitka varmistaa väljässä kumissa pienemmässäkin kalussa pysymisen. Toisaalta kalusi paksuus ei tullut selville. Jos se on 16cm ympärystä niin 7cm x 16cm varmasti antaa paremmin orkut kuin 16cmx7cm . Eli eikun vonkaamaan hyvällä itsetunnolla. Se merkkaakin kuulemm kullin kokoa enemmän.

      PS: Eikä kannata kadehtia isompia lepokaluja, koska ne pienenee noustessa pystyyn.

      • Neitsytjoo

        Nojoo olisikin noin paksu. 8cm ympärysmitta löysänä ja kovana..
        Naisten iskemises ei mulle oo ikinä ollu ongelmii ja oon saanu kehuja, joten itselläkin nykyään rima aika korkeel.. että kui kauheesti sitä rimaa pitää laskee et joku mimmi hyväksyis ? Pelottaa ajatella


    • Järkeetähän

      Siis aluks kaveri kastelee pöksyt, sit vie mimmi alentuu hiplaan tollasta minikatkarapuu ja koittaa onnettomasti vielä suihin ottaa ja taas se ruikkaa eikä muutosta..
      Kuvitteleeko tää jätkä et jos se mimmi olis kolmannen kerran vielä yrittänyt ja tällä kertaa pikku kilkkara
      Menee kovaks.. huikeat 7cm ja ympärysmitta 8cm! siis toi sun koko stondikses on joillakin lepomitta ja sekin säälittävän kokoinen.
      Toi on mimmeille löysänä ja kovana yhtä turha pienen pieni beibi pili

    • Heissann

      Näin ensalkuun tuollainen pikkumuna joka ruikkii milloin sattuu, tarvitsee ehottomasti kondomin.. mutta mistä nuin pieni? Ei sellaisia ole koska kaikki ymmärtää ettei tuolla voi yhdyntää harrastaa ! suihinotto ainut vaihtoehto

    • Kokemustaonn

      Itse myös joskus törmäsin yhtä pieneen pippeliin. Se oli inhottavin tilanne mitä tiedän. Hän ei tosin lauennut vielä housuun mutta alle minuutissa kumminkin. Pokan sain pidettyä nähdessäni sen pikkunysän otettua housut pois, kun rupesin sitä kahdella sormella hieromaan se kasvoi juurikin ehkä 7centtiseksi.
      Kun rupesin liian isoa kortsua asettelemaan niin hän tuli. Purskahdin nauruun ja kerroin hänelle ettei tämä onnistusi sillä munasi on pieni kun pikkupoitsulla..

    • eitolkkua

      Oulun läskimaha taas lääketokkurassa avauksen rustannut.

    • Anonyymi

      sinun olisi pitänyt tehdä valitus, terveyden hoitajan olisi pitänyt tarkastuksen jälkeen ohjata sinut lääkärille

    • Anonyymi

      Siis täyttä paskapuhetta koko tarina

    • Anonyymi

      Melkoisia satuja taas, mutta kai tuonkin kirjoittaminen jotain kiihotti.

      Jos oikeasti 16-vuotiaalta terveystarkastuksessa tuolla tavalla alettaisiin alapäätä tarkastamaan ilman hyvää syytä, niin eiköhän se olisi hoitsulta lähinnä rikollista toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe