mut ei kai jeesus mun kaltaste takia olis

tehmies24v

kiinnostunu, en oo tarpeeksi hyvä...mä yriti mutten ollu tarpeeksi vahva

7

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

miks vitussa mä edes oon vielä elossa?

• Kuhanmietin

Jeesus rakastaa sinua et yksin kulje vaikka joskus voi siltä tuntua. Hän pitää meistä huolen.

• Kuhanmietin

Kuten piti terroristeistäkin

• Kuhanmietin

Ja taas sinä nimen varastaja/sekoittaja tuleeko hyvä mieli siitä?
        Olen huomannut että monessa aloituksissa kirjoitat ja sekoitat pakkaa. Kyllä Jumala rakastaa myös terroristeja mutta ei hyväksy heidän tekojaan.

• Sinuakinrakastetaan

Jeesuksen vastaus aloittajalle voisi Häntä itseään siteeraten olla vaikka: "Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat."
      Jumala ohjaa Sinua parempaan, jos annat.

• siisnäin

Olisit ollut ensimmäinen maailmassa joka olisi ollut tarpeeksi hyvä ! Ei siihen pääsee mihin tavoittelet muu kautta kun kuoleman kasteen kautta !! Pidä itsesi kuolleena Kristuksessa niin Hän valaisee sinua !! Yksinkertaista !! Joskus liian yksinkertaista on ratkaisu että ihminen voi sen ottaa vastaan !! Room 6 : 3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
      4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
      5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
      6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
      7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
      8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
      9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
      10 Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
      11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. KOSKA HÄN SOVITTI ITSESSÄ KAIKEN ,, NIIN KAIKKI IHMISET OVAT TIETÄMÄTTÄ KUOLLUT HÄNEN KANSSA RISTILLÄ. MUTTA AINOASTAAN OTTAMASSA VASTAAN ILMOITUKSEN ALKAA TÄMÄ ELÄÄ MEISSÄ !! KOSKA SILLOIN NOUSTAAN MYÖS HÄNESSÄ KUOLEMASTA MITÄ NYT KOKO AJAN KOET !!

• violaluna17

Jeesus Kristus Jumalan ainosyntyinen Poika Jumalan puhdas Karitsa,on sinun ki synties tähden kärsinyt,kuollut ja itse antanut henkensä sinun tähtesi Golgatan keskimmäisellä ristillä,että usko elämäsi,miten risa se onkaan,hänen käsiinsä. Ne on sinunkin puolesta puhkinaulitut kädet,niillä Jeesus ei voi enäälyödä,vain siunata ja sulkea syliinsä. Jeesus kantaa kotiin Taivaaseen Isän kirkkauteen. Siellä viimeistään näet sen,miten tärkeä Herralle olitkin. Ja hän Rakastaa sinutkin perille. Hän ha,uaa,että kaikki pelastuvat,eihän hän muuten olisi Poikaansakaan lähettänyt,eikä Pyhää Henkeä. Uskovien yhdyssidettä ja Kristuken kirkastajaa. Sekin lupaus on uskoville annettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2264
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1384
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1128
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe