mut ei kai jeesus mun kaltaste takia olis

tehmies24v

kiinnostunu, en oo tarpeeksi hyvä...mä yriti mutten ollu tarpeeksi vahva

7

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

      miks vitussa mä edes oon vielä elossa?

      • Kuhanmietin

        Jeesus rakastaa sinua et yksin kulje vaikka joskus voi siltä tuntua. Hän pitää meistä huolen.


      • Kuhanmietin

        Kuten piti terroristeistäkin


      • Kuhanmietin

        Ja taas sinä nimen varastaja/sekoittaja tuleeko hyvä mieli siitä?
        Olen huomannut että monessa aloituksissa kirjoitat ja sekoitat pakkaa. Kyllä Jumala rakastaa myös terroristeja mutta ei hyväksy heidän tekojaan.


    • Sinuakinrakastetaan

      Jeesuksen vastaus aloittajalle voisi Häntä itseään siteeraten olla vaikka: "Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat."
      Jumala ohjaa Sinua parempaan, jos annat.

    • siisnäin

      Olisit ollut ensimmäinen maailmassa joka olisi ollut tarpeeksi hyvä ! Ei siihen pääsee mihin tavoittelet muu kautta kun kuoleman kasteen kautta !! Pidä itsesi kuolleena Kristuksessa niin Hän valaisee sinua !! Yksinkertaista !! Joskus liian yksinkertaista on ratkaisu että ihminen voi sen ottaa vastaan !! Room 6 : 3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
      4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
      5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
      6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
      7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
      8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
      9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
      10 Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
      11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa. KOSKA HÄN SOVITTI ITSESSÄ KAIKEN ,, NIIN KAIKKI IHMISET OVAT TIETÄMÄTTÄ KUOLLUT HÄNEN KANSSA RISTILLÄ. MUTTA AINOASTAAN OTTAMASSA VASTAAN ILMOITUKSEN ALKAA TÄMÄ ELÄÄ MEISSÄ !! KOSKA SILLOIN NOUSTAAN MYÖS HÄNESSÄ KUOLEMASTA MITÄ NYT KOKO AJAN KOET !!

    • violaluna17

      Jeesus Kristus Jumalan ainosyntyinen Poika Jumalan puhdas Karitsa,on sinun ki synties tähden kärsinyt,kuollut ja itse antanut henkensä sinun tähtesi Golgatan keskimmäisellä ristillä,että usko elämäsi,miten risa se onkaan,hänen käsiinsä. Ne on sinunkin puolesta puhkinaulitut kädet,niillä Jeesus ei voi enäälyödä,vain siunata ja sulkea syliinsä. Jeesus kantaa kotiin Taivaaseen Isän kirkkauteen. Siellä viimeistään näet sen,miten tärkeä Herralle olitkin. Ja hän Rakastaa sinutkin perille. Hän ha,uaa,että kaikki pelastuvat,eihän hän muuten olisi Poikaansakaan lähettänyt,eikä Pyhää Henkeä. Uskovien yhdyssidettä ja Kristuken kirkastajaa. Sekin lupaus on uskoville annettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe