Päivän kysymys

korona

Mikä on suurinta, mitä olet tehnyt?

35

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmonenkirja

      No sitten luin raamattua mutta lopetin koska se oli niin väkivaltainen enkä halunnut lukea ihmisten silpomisesta ja lasten tappamisesta kun he eivät tottele vanhempiaan.

      • korona

        Eli sinut muistetaan siitä, että vastustit Raamattua kaikin tavoin. Muistokirjoitukseesi voisi kai kirjoittaa runon: "Hän vastusti Sanaa Jumalan, ja sai vastaansa Itse Jumalan. Kun Jumalan eteen joutuu hän, niin vastaa sanoistaan hänkin".


      • semmonenkirja
        korona kirjoitti:

        Eli sinut muistetaan siitä, että vastustit Raamattua kaikin tavoin. Muistokirjoitukseesi voisi kai kirjoittaa runon: "Hän vastusti Sanaa Jumalan, ja sai vastaansa Itse Jumalan. Kun Jumalan eteen joutuu hän, niin vastaa sanoistaan hänkin".

        En kannata väkivaltaisia kirjoja joten en kannata raamattuakaan.

        Raamattu vie ajattelukyvyn ihmisiltä. Sokeana luetaan sen lauseita ja toistetaan niitä eikä ajatella omilla aivoilla. Hoetaan maailmanloppua ja usko ennen kuin on myöhäistä.


    • Epiphaniuseikirj

      Ässien mestaruusvuotena 2013 huusin finaalipelissä niin paljon kuin keuhkoista lähti "hyvä Ässät!"

      Muuten on tullut touhuttua lähinnä pilipali-juttuja.

      • korona

        Suurinta mitä voit tehdä, on ottaa uskossa vastaan syntiesi anteeksianto Jeesuksen nimessä ja veressä. Se päätös kestäisi yhtä kauan kuin Jumalan armokin, eli ikuisesti. Pääsisit silloin osalliseksi historian tärkeimmästä teosta, Jeesuksen ristinkuolemasta.


      • korona kirjoitti:

        Suurinta mitä voit tehdä, on ottaa uskossa vastaan syntiesi anteeksianto Jeesuksen nimessä ja veressä. Se päätös kestäisi yhtä kauan kuin Jumalan armokin, eli ikuisesti. Pääsisit silloin osalliseksi historian tärkeimmästä teosta, Jeesuksen ristinkuolemasta.

        Paljonko Jeesuksesta pitää laskea verta?


      • syntinenihminen
        korona kirjoitti:

        Suurinta mitä voit tehdä, on ottaa uskossa vastaan syntiesi anteeksianto Jeesuksen nimessä ja veressä. Se päätös kestäisi yhtä kauan kuin Jumalan armokin, eli ikuisesti. Pääsisit silloin osalliseksi historian tärkeimmästä teosta, Jeesuksen ristinkuolemasta.

        Pääseekö osaksi Jeesusta jos käy pyytämässä synnit anteeksi suviseuroissa?


      • korona

    • jhkjhkhkjhk

      Kolmen lapsen kasvattaminen täysipäisiksi yhteiskuntakelpoisiksi aikuisiksi taitaa olla sieltä kärkipäästä. Uskon myös kyenneeni olemaan jonkinlaisena oppilailleni.

      • Sosadsosad

        Riippuu vähän siitä että mitä kukin pitää yhteiskuntakelpoisuutena.
        Tänä aikana kun kansan moraali mataloituu päivä päivältä niin on tultu siihen että helluntailaisnuorille on ihan tavallista asua avoliitoissa, siis tuo ei ollut mahdollista vielä 20 v. sitten vaan olisi johtanut seurakunnasta erottamiseen.

        On jotenkin surullista että hellaritkin antavat näin periksi Saatanalle ja siirtyvät kapealta tieltä lavealle.
        Ja kun tälle tielle on lähdetty niin eihän se ole kuin ajan kysymys että milloin hellariJeesuksen armo ulotetaan homostelijoihin.


      • Sosadsosad kirjoitti:

        Riippuu vähän siitä että mitä kukin pitää yhteiskuntakelpoisuutena.
        Tänä aikana kun kansan moraali mataloituu päivä päivältä niin on tultu siihen että helluntailaisnuorille on ihan tavallista asua avoliitoissa, siis tuo ei ollut mahdollista vielä 20 v. sitten vaan olisi johtanut seurakunnasta erottamiseen.

        On jotenkin surullista että hellaritkin antavat näin periksi Saatanalle ja siirtyvät kapealta tieltä lavealle.
        Ja kun tälle tielle on lähdetty niin eihän se ole kuin ajan kysymys että milloin hellariJeesuksen armo ulotetaan homostelijoihin.

        "Ja kun tälle tielle on lähdetty niin eihän se ole kuin ajan kysymys että milloin hellariJeesuksen armo ulotetaan homostelijoihin."

        Sen päättänee Jeesus, et sinä.


      • TosiuskovaiselleTiedoksi
        Sosadsosad kirjoitti:

        Riippuu vähän siitä että mitä kukin pitää yhteiskuntakelpoisuutena.
        Tänä aikana kun kansan moraali mataloituu päivä päivältä niin on tultu siihen että helluntailaisnuorille on ihan tavallista asua avoliitoissa, siis tuo ei ollut mahdollista vielä 20 v. sitten vaan olisi johtanut seurakunnasta erottamiseen.

        On jotenkin surullista että hellaritkin antavat näin periksi Saatanalle ja siirtyvät kapealta tieltä lavealle.
        Ja kun tälle tielle on lähdetty niin eihän se ole kuin ajan kysymys että milloin hellariJeesuksen armo ulotetaan homostelijoihin.

        Raamatussa on jokunen maininta häistä, mutta ei mitään avioliittoon vihkimisestä, ja häitäkään ei kaikki viettäneet.


      • Onseniinväärin
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        "Ja kun tälle tielle on lähdetty niin eihän se ole kuin ajan kysymys että milloin hellariJeesuksen armo ulotetaan homostelijoihin."

        Sen päättänee Jeesus, et sinä.

        Heh, Jeesuksen näkemys lukee Raamatussa, minä olen sen kanssa samaa mieltä.
        Hellarivanhimmat lienevät eri meltä koska heidän jumalansa on Seta.


      • DRHouse
        Onseniinväärin kirjoitti:

        Heh, Jeesuksen näkemys lukee Raamatussa, minä olen sen kanssa samaa mieltä.
        Hellarivanhimmat lienevät eri meltä koska heidän jumalansa on Seta.

        Jeesus ei muuten puhunut homoseksuaaleista, ellei sitten lähdetä kivityslinjalle...


      • Kanaanhäät
        DRHouse kirjoitti:

        Jeesus ei muuten puhunut homoseksuaaleista, ellei sitten lähdetä kivityslinjalle...

        Ei Heh, kerta toisensa jälkeen Dr.House tuo julki hölmöytensä.
        Jeesus oli juutalainen ja hyväksyi Mooseksen lain joka tuomitsi homot kuolemaan.

        Siis kaikki jotka ovat Jeesuksen kanssa samaa mieltä, tuomitsevat homouden luonnottomaksi, muut eivät.


    • Suurimpana saavutuksenani pidän omaa jälkikasvuani. Samoin sitä, että olemme vaimon kanssa olleet yhdessä pian 30 vuotta.

      Tyytyväinen olen myös siihen, että kykenin vaikeasta lapsuudesta huolimatta kasvamaan kohtuullisen tasapainoiseksi ihmiseksi, joka hankki itselleen ammatin ja osallistuu yhteiskunnan rakentamiseen.

      • YstävänneJyri

        Niin, onhan se upea suoritus että yltää siihen mihin normi varispariskuntakin.


      • Selvätapaus

        No en nyt kovin intoilisi jos lapseni olisivat isänsä kaltaisia homofanittajia ja tyhjänräjäyttäjiä, hehe.


      • YstävänneJyri kirjoitti:

        Niin, onhan se upea suoritus että yltää siihen mihin normi varispariskuntakin.

        Kertoisitko omista saavutuksistasi?


      • Selvätapaus kirjoitti:

        No en nyt kovin intoilisi jos lapseni olisivat isänsä kaltaisia homofanittajia ja tyhjänräjäyttäjiä, hehe.

        Voisi huonomminkin mennä. Heistä voisi tulla Suomi24:lla sössöttäviä multinikkejä.


    • jeesuksenseuraaja

      Elin vuosia evoluution valheessa mutta sain uskon Jumalaan ja nyt olen kreationisti.

    • Epäjumalienkieltäjä

      Lasten kasvattaminen on ehdottomasti suurin juttu. Lastenlasten kasvattelussa auttelen, mutta siinä rooli on väkisinkin avustava ja pienempi kuin omien lasten kasvatuksessa. Muu on pientä tähän verrattuna.

      Olen myös raivannut ja perustanut muutaman luonnonvaraisen pähkinäpensaan ympärille muutaman kymmenen pähkinäpensaan lehdon. Sekin jää jäljelle kun aika jättää.

      Ja olen rakentanut todella hyvän ja kauniisti maastoon istuvan ulkohuussin.

      Muu on sitten jo todella vaatimatonta. Työssä olen perustamassa paria yritystä ja mukana muutamassa suurehkossa talousuutisten ykkösaiheeksi noussussa yritysfuusiossa oman alani tekemisiä ja ratkaisuja suunnittelemassa, mutta yrityksiä tulee ja menee ja jos minä en olisi ollut tekemässä osaani, niin sitten olisi ollut joku muu.

    • Lumiukko

    • Olintuonälyllenivelkaa

      Niin, onhan se surullista että tämän nykyisen lyhyen elämän aikana ihminen ehtii käyttää vain murto-osan kyvyistään ja mahdollisuuksistaan.

      Yhtenä suurimmista asioista tein itselleni kun päätin etten usko sokeasti yhtään mitään niinkuin evokki, vaan otan kaikista elämääni koskevista asioista perusteellisen selon.
      Se johti siihen että minun oli pakko todeta evoluutioteoria vain tyhjäksi näennäistodisteille ja kuvitelmille perustuvaksi uskomuskorttitaloksi.
      Väitän että jokainen joka viitsii vaivautua tekemään samoin, tulee samaan johtopäätökseen.

      • Tänäänbridetetään

        Älä nyt taas Jyrki yritä.
        Sinun tietotaidollasi ei tehdä evoluutioanalyysejä.
        Minä ainakin uskon mieluummin oppineita ammatikseen evoluutiota tutkivia tiedemiehiä kuin sinua mokoma maallikko ja homofoobikko.
        Jos suuri enemmistö evoluutiotutkijoista on sitä mieltä että koska homoutta on olemassa niin sen on oltava evoluution aikaansaamaa, joten mikä sinä olet vastaanväittämään?

        Ja tietenkin evoluutio on totta koska sotä opetetaan ja tutkitaan laajalti. Jonain päivänä se tullaan varmasti myös tieyeellisesti todistamaan.


    • Jyristys

      En nyt tiedä onko se niin suurta mutta palkkatyöläiseen verrattuna suurehkon karjatilan pitämisestä kerrytin n. 40 v. aikana muutaman kymmenen miljoonan säästöt tililleni niin että oli helppoa ostaa Espoosta sellainen talo kuin halusin eläkepäivikseni.
      Siis hiekkarannalta pitkän laiturin vierestä loivasti nousevan mäen kummulle loistavien maisemien keskelle rakennetun tiilitalon.
      Ja kun talo on vielä niin sopivan matkan päässä Stadin keskustasta että vesi on kristallinkirkasta niin että sen näkee kun hauki käy vieheeseen kiinni, niin on se vaan mahtavaa.

      • KristalinkirkasItämeri

        Ja sitten heräsin päivätorkuiltani...


      • räyhräyh

        Tolkuton valehtelu on Jyrbä sinun ainoa "saavutuksesi". Mihin se hirvinauta ja Sanghain kirkkoyliopiston käyminen unohtui "saavutuksistasi"?


    • Psykiatrianpoli

      Näin jälkeenpäin ajatellen tein ilmeisesti nuorena psykoalan oppineena jotain sellaista jota tämän päivän evolutionistit eivät todeksi halua uskoa.
      Osallistuin tuolloin kunnalliseen uskomusvapaaseen homojen eheyttämistyöhön ja sain monista eheytyneistä ja normiperheen perustaneista ex-homoista ikuisia ystäviä.
      Tätä osin itse kehittämääni menetelmää käyttään toki vieläkin mutta kaikessa hiljaisuudessa vaitiolovelvollisuuden vuoksi, joka estää siitä huutelemisen. Seta taas on pyrkinyt vailla vähäisintäkään ammatillista tietoutta kieltämään tämänkin.

      • Eheytäpäs itsesikin ettet koko ajan höpöttäisi homoista ja homostelusta.


      • Paavaliolioikeassa
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Eheytäpäs itsesikin ettet koko ajan höpöttäisi homoista ja homostelusta.

        Säälin homoja koska olen sitä mieltä ettei eheytymiskyvytöntä homoa ole olemassakaan ja on suuri terveudenhuollollinen virhe estää näitä onnettomia itsarialttiita saamasta kipeästi tarvitsemaansa terapiaa.Ja olen järkyttynyt siitä miten Seta kehtasi lähteä sille valehtelemisen tielle että homous olisi mika vain joku evoluutiovaihe jolle ei muka voida tehdä mitään.
        Kyllä voidaan, jos vain halutaan.


    • Kakkija

      Kerran tuli lähes neljänkymmenen senttimetrin mittainen yhtenäinen kiinteä pökäle.

      • Vaimitäluule

        Taisit synnyttää evokin.


    • Yllätyin

      Jyrbä se tuossa leuhkii, mutta tosiaankin, se verran totuuden hippuakin siinä oli että Kauhavan verotulokärjessä näyttäisi olevan koko joukko maanviljelijöitä joiden vuositulot keikkuvat liki miljoonassa eurossa.
      Suomi on näköjään murroksessa tässä suhteessa, sillä sitä mukaa kun maaseutu autioituu niin jäljelle jääneet lisäävät viljelyalaansa ja vaurastuvat.

      • tieteenharrastaja

        Yrittäjän vuositulot (liikevaihto) on eri asia kuin vuositulos (liikevoitto). On nähty mlijoonan vaihdolla tehtyjä parin miljoonankin tappioita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      28
      3932
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3428
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      231
      2741
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      1986
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      82
      1920
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      94
      1830
    7. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1216
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      96
      1193
    9. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      13
      1182
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1178
    Aihe