No mikäs tätä palomuuria nyt sitten vaivaa.
Kun avaan Vindows Defender Security Centterin,siinä lukee tuo otsikossa mainittu juttu.
Windows Defenderin pakomuuri käyttää asetuksia jotka voivat vaarantaa tietokoneen.
No,sitte on valinta,,,palauta asetukset,no minähän palautan,ei mitään vaikutusta.
Ja aivan sama,onko kaikissa palomuurin säätöjutuissa rasti ruudussa vai ei,onko palautettu oletusasetukset palomuurille tai ei,samaa se jauhaa koko ajan,voi vaarantaa....koneessa ei ole mitään muuta virustorjunta eikä ylimääräisiä palomuuriohjelmia kuin W10 omat systeemit.
Mikäs vuittu tätä nyt vaivaa.
Ja kyllä on käynnistetty uudelleen vaikk kuinka montakertaa,aina vaan sama juttu.voi vaarantaa,,,,,.
Palomuuri ja verkonsuojaus
5
254
Vastaukset
- aslakkialatölviöstä
Kun sitten joskus kyllästyt niin valitse tuolta
https://support.microsoft.com/fi-fi/instantanswers/4bf2674b-53b9-5fc5-7cd6-046a8eff49f2/reset-or-reinstall-windows-10
Paras vaihtoehto taitaisi olla uudelleenasennus joka tietysti edellyttää (tarvittaessa)
varmuuskopiointia. - tuntematon___
Uudelleen asennuksesta,siis täydellinen uudelleen asennus tehty paripäivää sitten.
Kokeilin sellaista että laitoin Defenderin tekemään pilvipohjaisen täydellisen virustarkistuksen,ja kas kummaa,palomuurissa on nyt kaikki kunnossa,ei minkään valtakunnan valittamista mistään.
Mitähän tekemistä tuolla virustarkistuksella oli tuohon palomuurin valitukseen.
On tällä Winukka 10 aika outoja käyttäytymistapoja,ninkun tämänkin edelläkerrottu,sulavasti kyllä toimii,ei valittamista,niinkun nyt tuo palomuurijuttu,ihan omillaan on saanut toimia iät ja ajat,en ole ikinä tehnyt minkäänlaisia säätöjä itse palomuurille. - tuntematon___
Meniköhön tänä nyt monologiksi.
Eipä ollut pitkäaikainen ilo tuosta pilvipohjaisestakaan virustarkistuksesta palomuurin toimintaan.
Sammutin yöksi koneen ja kun aamulla käynnistin ja katsoin miten palomuuri jakselee tänään,sama saat,,,,,anan valitus taas,Windows Defenderin palomuuri käyttää asetuksia jotka voivat vahingoittaa tietokonetta.
Kertokaa nyt tietäjät kun täällä niitä tuntuu olevan joka asian asiantuntijaa että mikä tätä rakkinetta vaivaa.
Palomuuri asetuksiin en ole ikinä koskenut enkä muutellut mitään asetuksia,ihan on saanut olla omilla säädöillään,ja kone on juuri muutamapäivä sitten levyltä asennettu täysin uusiks.- aslakkialatölviöstä
Minulla on käytössä yksityinen verkko eikä ole mitään rutinaa.
( Vierasverkot ja julkiset verkot: Ei yhteyttä)
- tuntematon___
Missä tuo vierasverkkoasetus on,minulla on vaan yksityinen,,julkinen,ei ole vierasverkkoasetusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138