Jotenkin somessa ei saa koko kuvaa. Kaikki vaan kehuu siellä.
Onko paljon Beauty Blyn tyytymättömiä asiakkaita?
148
11776
Vastaukset
- Janniina_79
Mikä viesti tästä mahdettu poistaa?
- Ano-nanna
Käyntini siellä eivät onnistuneet. Oli virheitä värissä sekä leikkuussa, molemmissa.
Jos haluaa yksisarvistukan niin suosittelen, muuten en.- Bubbyzuuna
Joissain somekuvissa näkee hyvin, että leikkaus on välillä heikkolaatuista.
- Tukkahyvinkaikkihyvin
Tarja on raudanluja ammattilainen! Vuosien kokemus! Suosittelen 😘
- Eioohyvä
Huonoo palvelua.. ei se ymmärrä mitä asiakas haluaa ja lopputulos on ihan jotain muuta... onneksi kokemäellä on parempia partureita.
- Rizzlemizzle
Ystävälläni oli pitkät hiukset. Antoi vapaat kädet omistajalle... Voi luoja. Siitä tuli ihan hirvee. Huonosti leikattu lyhyt ja ORANSSI 😞 Voi kun hän oli pettynyt! Nykyään hänellä on tukka mintissä.
- NaurettavanKuuloista
Miten tukka voi olla mintussa? Minttujäätelössä?
Älä juntti muija yritä niin paljon esittää amerikkalaista. - vapatkädetonvapaatkädet
Rizzlemizzle kirjoitti:
Ystävälläni oli pitkät hiukset. Antoi vapaat kädet omistajalle... Voi luoja. Siitä tuli ihan hirvee. Huonosti leikattu lyhyt ja ORANSSI 😞 Voi kun hän oli pettynyt! Nykyään hänellä on tukka mintissä.
Jaa antoi vapaat kädet ja sitten ei ole tyytyväinen. Kenessähän silloin vika, tekijässä vai luvan antajassa???????
- Anonyymi
Rizzlemizzle kirjoitti:
Antaa vapaat kädet ja sitten pettyy??? Eiks se tarkoitakaan sitä kirjaimellisesti?
- huolestunuthuittisista
Eikös se omistaja ole vale-parturi vailla asianmukaista koulutusta?
- TukkajumalaNykyään
Joo! En tiennyt aiemmin että ketä vaan voi perustaa parturin... Mutta kai muutkin asiakkaat pian häippäsee, kun tajuaa että on parempia ja jopa halvempiakin!
Ja täytyy myöntää, että pari kertaa ihmettelin hänellä käydessään että mitä mahtaa tehdä... Ei tule sillä tyylillä kyllä tasasta jälkeä! Ei värjäykseen eikä leikkaukseen.
Moni siellä käynyt ja hehkuttaa... Ja minä vaan ihmettelen! Tukat ovat kylleet olleet juuri niitä sateenkaarihiuksia. Luonnollisia nättejä en ole somestakaan nähnyt. - Anonyymi
Vastuu työstä siirtyy aina työn teettäjälle jos työn tekee paperiton ja kouluttamaton tyyppi, se pitää muistaa. Joten vaatikaa hyvät ihmiset paperit ja luvat pöytään, turha niitä täällä nillittää. Kouluttamattomia hyypiöitä touhuaa joka alalla oli sitten kyseessä putkari , parturi tai vaikkapa lääkäri. Eli otetaan itse vastuuta ja selvitetään asiat.
- Anonyymi
Heiheihei! Jasmin on ammattitaitoinen ja ystävällinen ihminen en ole koskaan pettunyt❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heiheihei! Jasmin on ammattitaitoinen ja ystävällinen ihminen en ole koskaan pettunyt❤️
Ihmettelen kanssa miten monta vuotta pitää osata leikata/kammata ennenkuin tämän kylän ämmille kelpaa kokemus🤔😂
Ei se koulutuskaan kestä kolmea vuotta kauempaa ja on muitakin parturikampaajia jotka aloittaneet uransa tekemällä, oppisopimuskoulutuksen kautta. - Anonyymi
TukkajumalaNykyään kirjoitti:
Joo! En tiennyt aiemmin että ketä vaan voi perustaa parturin... Mutta kai muutkin asiakkaat pian häippäsee, kun tajuaa että on parempia ja jopa halvempiakin!
Ja täytyy myöntää, että pari kertaa ihmettelin hänellä käydessään että mitä mahtaa tehdä... Ei tule sillä tyylillä kyllä tasasta jälkeä! Ei värjäykseen eikä leikkaukseen.
Moni siellä käynyt ja hehkuttaa... Ja minä vaan ihmettelen! Tukat ovat kylleet olleet juuri niitä sateenkaarihiuksia. Luonnollisia nättejä en ole somestakaan nähnyt.Todennäköisesti sun hiuslaatu on niin heikko ja hiukset liian ohuita että soveltuisivat värjäykseen. Kannattaa käydä verikokeissa, selviää mitä puutosta sinulla on, tai vielä pahempaa sairautta. Käytäntö huumeita, se näkyy heti hiuksissa.
- Poristapäin
Mäkin ihmettelen miks jotkut hehkuttaa... ei oo hehkuttamisen arvonen kokemus todellakaan... maksaaki helvetisti tukan värjäys. Niin ylimielinen tapaus muutenkin.
- Mitä_te_teette
Jaahans, taas alkoivat kateelliset vinkumaan. Kiva seurata kuinka pitkän ketjun tällä kertaa katkerat noubadit saavat aikaan...
- Kateellinen666
Kateellinen siitä että hän on ammattitaidoton ja itse olen rahat heittäny ku kankkulan kaivoon... Asia on sitten niin 😊
- 1500mg
Nuori, kaunis, näyttävä,ahkera ja menestyvä nainen näyttää olevan kova pala Kokemäen sohvalla makaaville harmaille hiirulaisille...
- enenääikinämene
Nuori=keski-ikäinen, Näyttävä=luonnottomat hiukset, Ahkera=saattaa olla, Menestyvä=luottohäiriöinen... Kateellisuuskortin heilauttajilta kysyisin että mikä on se asia mistä pitää kateellinen olla?
- Niinettänäin
Sillähän se harmaa hiirulaistukka on ...ja lomailee koko aika...
- Janniina_79
Pysytään asiallisina ja puhutaa vaan tukkajutuista.
Luonnolliset hiukset on muodissakin. Mikä jollain on luonnollisia hiuksia vastaan? Outoa. Ja parturin kuuluu osata luonnollisetkin tyylit, vaikka ei niistä itse tykkäisikään. - Pettynyt_asiakas
Oon käynyt kyseisellä parturi-kampaajalla kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla laitettiin vaaleita raitoja -> lopputulos vihreät raidat ja toisella kerralla sain oranssin tukan kun piti olla jotain aivan muuta. Oli aivan ylihintaista. Muutenkin hieman ylimielistä kun kirjoittaa sivuillaan itsestään kolmannessa persoonassa ja kehuu omia töitä, vaikka ei ole värisilmää, tyylitajua, eikä ammattitaitoa.
- ihmettelensyvästi
Siis jos se homma menee noin totaalisen vihkoon niin ei kai siitä tarvitse maksaa?
- Pettynyt_93
Pitää. En saanut rahoja takaisin.
- Jekyll_and_hyde
"ei ole värisilmää, tyylitajua, eikä ammattitaitoa." silti kävit kaksikin kertaa... Mitä mieltä olet itsestäsi?!?
- Yksvaantäällä
En ole kirjoittaja, mutta kyllä itselläkin voi mennä tovi tajuta. Tai ekalla kerralla ei vielä ole saanut pilattua tukkaa. Monen tukan hän on polttanutkin!
Kukaan ei kertaakaan kehunut tukkaani ku kävin hänellä. Nyt on löytynyt hyvä parturi. - Entinenasiakas-82
Itse ehdein varata uuden ajan ennen kun pääsin katsomaan tulosta kunnolla itse. Sitä ei kuvista nää mitä hän siellä vilauttaa.
- Eienenei
En ole käynyt, enkä käy. Syitä on monia.
- Arghimedes
Voi tsiisus näitä Kokemäkeläis naisten ja tyttöjen kateutta. Kertokaahan nyt te " upea hiuksiset " jotka jaksatte mollata muita, että missä itse käytte hiuksianne laitattamassa , että tiedetään kaikki sitten suunnata sinne ? Itse tiedän minne en menisi mistään hinnasta vaikka työnsä osaisikin tehdä hyvin, no, oikeastaan tiedän kaksikin liikettä minne en menisi, mutta jätettäköön se nyt vain omaksi mielipiteekseni. Ennemminkin olisin huolissani näistä naisista ja tytöistä jotka otattavat ihan järkyttävän näköisiä tönkkötikku- ripsiä ja tekokynsiä. Eipä osaa niitäkään kuka tahansa tehdä, mutta oikeasti kunnon ammattilainen ei taida niitä oikein haluta tehdäkkään. Näitä tikkuja näkee jo joka kassan silmissä ja yhdellä jos toisella ja jos kulmakarvatkaan eivät kasva niin on ne naurettavan näköisiä. Yök.
- merkillinenkysymys
Edelleen peräänkuulutan kateuskortin esittäjille että mistä olisi aiheellista olla kateellinen
- Mämmiäjapinnejä
Totta, nyt onkin mielenkiintoista saada lukea kirjoittajien itsensä valitsemista kampaamoista joissa käyvät hiuksensa laitattamassa ja miksi?! Joten antakaahan listan kasvaa...!
- Simpeasthat
Riittää että on suorittanut tutkinnon, jotta tietää mitä tekee.
- surullistapaskaa
Tämä palsta on yksi surullisimmista.
Surullista niiden ihmisten vuoksi joita haukutaan täällä ja suupielet vaahdossa jauhetaan paskaa vaikka ei olisi niin minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta haukuttavista ihmisistä. Vihataan ja haukutaan vaikka ei tunneta ja ei taatusti ole tehty mitään pahaa haukkujille että pitää kohdella IHMISTÄ huonosti.
Surullista niiden ihmisten vuoksi joilla on niin paha olla että pitää oksentaa pahaa oloansa tämän palstan tyylisesti.
Joskus vois olla hyvä poistua Kokemäen rajojen ulkopuolelle, voisi maailmankuva ja näkemys laajentua.- Anniina_79taas
Onko lääkkeet ottamatta? Ylilyöntejä monella. Vai onko kampaaja itse?
En asu itse Kokemäellä ja ihan hiuksista vaan halusin jutella. Ei ole tarpeeksi kiinnostava muuten minulle. Mutta kommenttien perusteella etsin toisen paikan. - Eijassa
On hyvin ikävää kun osa partureista ei tajua sitä että toiset tulee hemmotteluun eikä kuulemaan parturin ongelmia. Erittäin yleinen tapa!!!
- Aivanniin
Opetetaanko koulussa juuri tätä asiakaspalvelua?
Aivan. - rakkauspuuttuu
Jokainen teko ilmentää tekijänsä, myös nämä kirjoittajat tällä palstalla.
- Nytenymmärräihan
Anteeksi mitä?
- Helvetinärsyttävä
Puhuu asiakkaille paskaa toisista ihmisistä. Utelee toisten asioista,ihan helvetin ärsyttävää...
- rakkauspuuttuu
Nytenymmärräihan kirjoitti:
Anteeksi mitä?
Omilla mielipiteilläsi kerrot sen kuka sinä olet. Julkituot sen itse.
- pliiiseiuskota
Anniina_79taas kirjoitti:
Onko lääkkeet ottamatta? Ylilyöntejä monella. Vai onko kampaaja itse?
En asu itse Kokemäellä ja ihan hiuksista vaan halusin jutella. Ei ole tarpeeksi kiinnostava muuten minulle. Mutta kommenttien perusteella etsin toisen paikan.Kukaan ei usko ettetkö olisi Kokemäeltä.
Kolahtiko? Perimmäinen tarkoituksesi oli juurikin saada aikaan paskamyrkyä ja nauttia poppareistasi.
Jo ensimmäinen kappaleesi vastauksessasi kertoo että olet ylimielinen itseään toisten kiusaamisella ylentävä kateellinen ihminen jolla ei ole muuta elämää.
Aikuinen ihminen ei muodosta mielipidettään pelkän nimettömän nettikirjoittelun perusteella vaan menee ja kokee itse. - Anniina_79taaaaas
No en kuitenkaan ole Kokemäeltä. Aika läheltä kuitenkin. Ylimielinen? Kolahtiko? Ootko parturi vai parturin tuttu kun noin reagoit? Mikä juttu...?
On sitä kaikkea kuullut hänestä ja nyt tuli varmistus. Aikuinen ihminen tekee niin kuin haluaa.
Onko Kokemäellä parturia, johon kannattaisi mennä? Jossa olisi hinta-laadusuhde kohdillaan. - Eikateellinen
Helvetinärsyttävä kirjoitti:
Puhuu asiakkaille paskaa toisista ihmisistä. Utelee toisten asioista,ihan helvetin ärsyttävää...
Haukkuu muut parturit, koska "he vihaavat minua koska ovat kateellisia koska olen niin hyvä".
Katellisuuskortti käytetty. - voivoivoikasva
Anniina_79taaaaas kirjoitti:
No en kuitenkaan ole Kokemäeltä. Aika läheltä kuitenkin. Ylimielinen? Kolahtiko? Ootko parturi vai parturin tuttu kun noin reagoit? Mikä juttu...?
On sitä kaikkea kuullut hänestä ja nyt tuli varmistus. Aikuinen ihminen tekee niin kuin haluaa.
Onko Kokemäellä parturia, johon kannattaisi mennä? Jossa olisi hinta-laadusuhde kohdillaan.Aikuinen ihminen tekee todellakin mitä haluaa, mutta ihan kaikki ei ole sallittua eikä edes fiksua.
Aikuinen ihminen ei ylimielisesti heti saadessaan eriävän mielipiteen herjaa toisia kommentoijia mielisairaiksi, eli et ole aikuinen.
Aikuinen ihminen kantaa vastuunsa, eli sait sen mitä lähdit hakemaan tällä ketjulla, paskamyrskyn ja henkilökohtaisuuksiin menemistä myös omassa tekstissäsi.
Ei aikuismaista, kasvaisit ensin.
Tosin eivät kaikki kasva, kun on kusta päässä. - Annniina-79
No otetaan askel taaksepäin. Harjavallasta. Kertokaa joku parturi jolla kannattaa käydä? Linkkejä?
- Ainasamajuttu
Miksi se muuten on niin että parturit puhuvat miesseikkailuistaan tai muista jutuistaan todella paljon, vaikka ei edes tee lisäkysymyksiä?
- Ano-nanna
Aina töissä, että jos ei ole ystäviä muuta kuin sitten asiakkaita?
- Instamom
Eikös kaasotkin ole asiakkaita ihan? Instagramista vilkaisin.
- Kannattaakoittaa
Moon käyny Jokisalonki Johannan Sannalla nyt. Tyytyväinen! Ei tee täysiä päiviä varmaan vielä, mutta soitappa ja kysäse 😊
Sitten on se Hiuksenhieno ja ja... Mutta itsellä ei kokemusta niistä.- risteeltävaan
Onkos sillä jokisalonkin omistajalla jo tuollainen pari kymppisen ikänen poika joka kuskailee semmottella maasturi mersulla äiteensä kaupoissa nopiastihan vuodet vierivät.
- TukkaaSeVaanOnMUTTA
Kävin kyseisellä parturilla hetken aikaa. Värjäyksessä iso moka, jota nyt korjaillaan toisessa parturissa. En viitsi paremmin kertoa tässä, ettei tunnisteta... Mutta todella aloittelijan moka!
Mutta ehkä juuri Sinulla on parempi tuuri ja tähdet on oikeassa asennossa ja
tukkajutut onnistuu 😊 Mutta on niitä parempiakin kyllä, Kokemäellä ja lähialueilla!- thebestplace
Mä olen jo monta vuotta ollut tyytyväinen ko. parturiin ja tukkani on värjätty usein ja aina olen ollut sata tyytyväinen. Monilla on tukka sellainen ettei värjäys välttämättä onnistu jos esim. käyttää mielialalääkitystä joka vaikuttaa oman tukan hiusrakenteisiin ja silloin väri muuttuu.
- Faktatfaktoina
thebestplace kirjoitti:
Mä olen jo monta vuotta ollut tyytyväinen ko. parturiin ja tukkani on värjätty usein ja aina olen ollut sata tyytyväinen. Monilla on tukka sellainen ettei värjäys välttämättä onnistu jos esim. käyttää mielialalääkitystä joka vaikuttaa oman tukan hiusrakenteisiin ja silloin väri muuttuu.
No hehheh.. olipa hauska kommentti... mielialalääkitys ei liity hiustenvärjäyksen lopputulokseen.
- kauvatsalta
Kyllä se ainakin minulla vaikutti kun söin diapamia muutaman kuukauden ja joku immuniteetti meni sekasin ja piti värjätä punertavat huikset niin tulikin vihertävää sävyä. Nyt en käytä mitään lääkkitystä ja hiusten väri on hyvä.
- TaivasVarjele92
Jos kyseinen parturi asian sinulle kerto niin on tainnut olla selityksenmakua 😊
Mutta joku lääkitys pitää todella olla, että tolla käy.. - TaivasVarjele92
Mulla on itellä lääkitys ja tiedän mistä puhun.
- Janniina_79
Jotenkin somessa ei saa koko kuvaa.
- ServingSize
TukkaaSeVaanOnMUTTA, mainitsetko muutaman tiedoksi muille..
- Ihmepaikka
Huomasin että täällä on joku kirjoittanut nimimerkilläni lisää tekstiä. En osallistu enää.
- Peukkualas
0/5
peukku alas. - Ijkh
Ei välitä kuivuuko asiakkaan tukka päähän heti ekalla käynnillä vai vuoden päästä. Ammattitaitoon kuuluu pitää hiuksesta hyvä huoli. Mutta kouluja hän ei olekkaan käynyt, joten enpä ihmettele 😊
Oli katkera kun yksi hyvä mahdollinen työntekijä kouluttaa ja kouluttaa itseään.
Ja tästä opiskelijasta kuulemme pian kun saa opiskelut opiskeltua ja oma putiikki pystyyn! 😘- Penttilänniämi
Mahtavaa. Parturiputiikkeja ei Kokemäellä riittävästi vielä olekaan.
- Moromo
En ole tyytyväinen
- Moromo
En ole tyytyväinen itteeni
- Moromo
Tarkotin etten ole tyytyväinen beauty blyn palveluun.
- Eiikinätakaisin
Omistaja teki mulle sellaset tukkataiat, että meni kaksi parturiaikaa MUUALLA korjata värjäysvirheet. Ikinä en enää mene. Eikä kuittiin erottele palveluiden hintoja, hyllyissä ei ole esillä tuotteiden hintoja jne.
Että onnea vaan hänelle kouluttajan pestiin... 😁 Toivottavasti oppisi tyttö itsekkin samalla. - ainakäynsiellä
Minullekin tehtiin kultaisia raitoja ja voi ihanaa miten ovat taidokkaasti tehty muittenkin mielestä. Olen huomannut kuinka täällä kateelliset moittivat kun itsellä ei ole muuta kuin kotona itse värjätyt surkeat hiukset.
- Eiikinätakaisin
Olen värjännyt viimeksi itse ehkä viisi vuotta sitten, joten siitä nyt ei ole kyse. Värjäyksen epäonnistui täysin! Tuli epämääräisiä läikkiä pää täyteen, kun sutikäsi vähän livennyt. Hän ei myöskään kertonut tästä itse vaan kotona sain huomata. Asia olisi vähän eri, jos olisi asian rehellisesti myöntänyt föönätessä.
Eikä kukaan muuten kehunut minun tukkaa ku hänellä olin käynyt. Yksi käynti eri parturilla, niin moni kehunut. Vaikka eihän se tärkeää nyt olekkaan 😊 - niinoleonnellinen
Eiikinätakaisin kirjoitti:
Olen värjännyt viimeksi itse ehkä viisi vuotta sitten, joten siitä nyt ei ole kyse. Värjäyksen epäonnistui täysin! Tuli epämääräisiä läikkiä pää täyteen, kun sutikäsi vähän livennyt. Hän ei myöskään kertonut tästä itse vaan kotona sain huomata. Asia olisi vähän eri, jos olisi asian rehellisesti myöntänyt föönätessä.
Eikä kukaan muuten kehunut minun tukkaa ku hänellä olin käynyt. Yksi käynti eri parturilla, niin moni kehunut. Vaikka eihän se tärkeää nyt olekkaan 😊Se olikin tarkoitus että on asbraktinen värjäys, eli ei ehkä niin pikku tarkka kuin halusit. Taiteellinen värjäys, ei ole samanlaista toista vastaantulevilla Tulkkilantiellä, Olisit nyt onnellinen että sait jotain väriä hiuksiisi. Kaikki eivät saa koskaan kun ovat vielä vähän köyhempiä kuin sinä.
- Ettämitähänvittuatäh
niinoleonnellinen kirjoitti:
Se olikin tarkoitus että on asbraktinen värjäys, eli ei ehkä niin pikku tarkka kuin halusit. Taiteellinen värjäys, ei ole samanlaista toista vastaantulevilla Tulkkilantiellä, Olisit nyt onnellinen että sait jotain väriä hiuksiisi. Kaikki eivät saa koskaan kun ovat vielä vähän köyhempiä kuin sinä.
Mitä juuri luin?
- kauhearölli
Jippii! Trolli onnistui jälleen kerran....
- Hhhuoh
En suositteli paitsi jos haluaa rumat hiukset
- kiiutv
On se ainakin ammattitaitosempi, kuin jokisalonki.
- ontäähienomaalaiskylä
Höpö höpö- Lopettakaa nyt tälläset paskanjauhamiset.
Joku nillittää kun ei ole tutkintoa, no kokemusta on ja työn oppii todellakin tekemällä. Olenpa jopa nähnyt todella kauniit luonnolliset hiukset hänen jäljiltään. Enkä ole asiakas. Tuo tutkintojuttu muutenkin, monenko valittajan vanhemmilla esimerkiksi on muutakuin kansakoulutodistus? Moni tehnyt koko ikänsä töitä ja saaneet sitä kautta sen hemmetin tutkintonsa, ei ole tarvittu mitään todistuksia! Tältä pohjalta siis vois kaikki valittajat katsoa peiliin tai sitten reilusti mennä sormi ojossa sanomaan tutkintoa vaille olevalle sukupolvelle että SOO SOO, jokainen tunti ja vuosi tehtynä ilman papereita ihan selkeesti pelkkää paskaa ja sutta.
Ja Johanna osaa kyllä kammata ja hoitaa työnsä riittävän hyvin.
Kokemäellä ei ole yhtään huonoa tai paskaa kampaajaa. Siinä on montaa tekijää kun aletaan kemikaalien kanssa leikkimään, joskus se voi olla sen asiakkaan ihan oma vika, jospa kaikki paska mitä itse lykätty hiuksiin vaikuttaa ja ei edes kampaaja saa kenestäkään taiottua pelkällä kampaamokäynnillä maailman luokan tähteä tai huippumallia. - Paljonoppimista
Oman elämänsä huippumalli saa olla.
Ammattitaitoinen ottaa huomioon "omat aiemmat paskat". Minua ei kiinnosta olla kenenkään opetuspää. Ja hinnat sitten ainakin sille tasolle kun on taitokin/koulutus. Ja se hintojen kertominen on tärkeää.
Katsooko kukaan niitä tukkakuvia somessa ollenkaan kriittisesti? Osassa näkyy haituvia jonka oletettavasti pitäisi olla leikatut... Vai mitenkäs se abstraktileikkaus? Hmm. Voi olla sekin tietty. - onsenytkummaperkele
ontäähienomaalaiskylä kirjoitti:
Joku nillittää kun ei ole tutkintoa, no kokemusta on ja työn oppii todellakin tekemällä. Olenpa jopa nähnyt todella kauniit luonnolliset hiukset hänen jäljiltään. Enkä ole asiakas. Tuo tutkintojuttu muutenkin, monenko valittajan vanhemmilla esimerkiksi on muutakuin kansakoulutodistus? Moni tehnyt koko ikänsä töitä ja saaneet sitä kautta sen hemmetin tutkintonsa, ei ole tarvittu mitään todistuksia! Tältä pohjalta siis vois kaikki valittajat katsoa peiliin tai sitten reilusti mennä sormi ojossa sanomaan tutkintoa vaille olevalle sukupolvelle että SOO SOO, jokainen tunti ja vuosi tehtynä ilman papereita ihan selkeesti pelkkää paskaa ja sutta.
Kokemäellä ei ole yhtään huonoa tai paskaa kampaajaa. Siinä on montaa tekijää kun aletaan kemikaalien kanssa leikkimään, joskus se voi olla sen asiakkaan ihan oma vika, jospa kaikki paska mitä itse lykätty hiuksiin vaikuttaa ja ei edes kampaaja saa kenestäkään taiottua pelkällä kampaamokäynnillä maailman luokan tähteä tai huippumallia.Eli sinusta vaikka vale lääkärit on ok? Vale juristit? Vale lentäjät?
- Valekauppias
ontäähienomaalaiskylä kirjoitti:
Kokemäellä ei ole yhtään huonoa tai paskaa kampaajaa. Siinä on montaa tekijää kun aletaan kemikaalien kanssa leikkimään, joskus se voi olla sen asiakkaan ihan oma vika, jospa kaikki paska mitä itse lykätty hiuksiin vaikuttaa ja ei edes kampaaja saa kenestäkään taiottua pelkällä kampaamokäynnillä maailman luokan tähteä tai huippumallia.Nyt ei puhuta miten ennen vanhaan on asiat hoidettu. Nyt on 2017 😁
Hän sanonut ettei tullut opettajansa kanssa juttuun. Kovin hankalalta ihmiseltä kyllä vaikuttaakin. Mutta liekö silti tekosyy sille ettei hän vaan osaa.
Ja silti puhuu pahaa asiakkailleen parturia, joka on entinen kananleikkaaja... Itse ei ole sitäkään 😁
Onko lähialueilla muitakin valepartureita?
- Kohtaloppuuasiakkaat
Aivan paska parturi! Surkein jolla oon ikinä käyny! Rumia hiuksia saa aikaiseksi. Jotain unicorn-hiuksia jotka kestää viikon. No ei siitä mitään... Käyvät ainakin usein! 😁
- Ellulotta
Muutaman päivän yritin saada aikaa sovittua. Ei vastattu, eikä soitettu takaisin, ei sähköistä ajanvarausta... Nyt kun luki , niin taisi ylempi voima auttaa etten sinne eksynyt!
Kovin hiljaiselta siellä näyttääkin! Onko jo suljettu?!?!- Tiinaii
Kuka siellä kävisi..kyllä näköjään suljettu.
- TARJAUUSITORPPA
Liike oli syyskuun alussa viikon suljettu kesälomani takia.
- Eriskummallinen
Ei se oo auki kun kaks kertaa viikossa ja puhelimeen ei ketään osaa vastata.
- TARJAUUSITORPPA
Otappas asioista selvää,ennen kuin kirjoitat perättömiä tänne.
Olen ilmoittanut ,että vastaan puhelimeen työaikana tai jos en ole paikalla,soitan takaisin.
Ja liike on kyllä auki niinkuin ennenkin.
- Kermitinvärinennaama
Koittakaa nyt vaan kateelliset kestää todella näyttävää, kaunista ja työssään menestyvää naista.
Mitäs jospa itsekin ryhtyisitte yrittäjiksi, vai onko asialle esteitä?- rinssirohkea
On todella kaunis ja sekös närästää kokemäkisiä tyhmiä, jotka eivät hänelle pärjää missään.
- Höpöhöpöhäpä
Ei ole parturin ulkonäöllä väliä!!! Menestyksen takia hänelle halusin juuri, koska paikkaa suositeltiin. Pettymys vaan oli kova. Itselle tärkeää on värjäyksen jälki sekä kestävyys, sekä tietenkin leikkuujälki. Näihin en ollut ollenkaan tyytyväinen. Todella huonoa jälkeä ja kallistakin vielä.
En usko, että kyse on nyt kenenkään mielestä ulkonäöstä tms. Mutta tuotahan nyt aina jauhetaan, että jos ei tykkää esim taidosta niin on kade ja vihaa jne jne.
Mutta partureita on onneksi monia! Jokaselle jotakin. Mutta jatkossa olen tarkempi.....
Ja ehkä muutaman opitun vuoden jälkeen jälki olisi parempaa! Mene ja tiedä! - tahoisintietää
Edelleenkin. Nämä jotka väläyttävät tätä kateus korttia niin kertokaa nyt mistä pitää olla kateellinen? Koulutuksesta(jota ei ole) Luottotiedoista(joita ei ole) Ylipainosta(jota on) vai mistä?
- Teijatti
Se tyyppi on teennäinen ja osaa olla feikki.
- Noramina
Ja huomionhakuinen
- TARJAUUSITORPPA
Oikaisen väärää tietoa,jota täällä näyttää joku jakavan.
TYÖSKENTELEN BEAUTY BLYn tiloissa ja liike EI todellakaan ole SULJETTU .
Oli todella ikävää lukea,että täällä joku valheillaan haittaa minun yritystoimintaani.
Ps.Ja minä en kirjoita tätä nimimerkin takana vaan omalla nimelläni.- Partuleissöni
Joo, on on auki. Kyllä sen facebookistakin helposti näkee 😊
- Aamuvirkku84
Tarja, juoruatteko mielestänne muiden asioista paljon liikkeessänne? 😉
- tepsis_
Jos jonkun henkilökohtaiset asiast mietityttävät niin varaa aika Beauty Bly:hyn. Saat varmasti vastaukset kysymyksillesi, mutta vaan erittäin hyvin väritettyinä.
- Enmenisikinä
Minäkin sain tietää itsestäni uusia asioita sieltä... taitaa olla partureiden elämä niin tylsää että täytyy jauhaa paskaa muista... en todellaka suosittele beauty bly:tä
- Pahanmielenpaikka
Joo, samaa olen miettinyt että tekeekö bisnekselle hyvää haukkua kaikki siellä, asiakkaan kuullen. Itse en nauttinut kuunnella ja kun arvaa että vähän vielä maustetaan.
Eniten ärsyttää se omakehu kuitenkin.
- Kerrankäynyt
Kävin kerran Beauty Blyssä:ssä. Paikka ihan ok ulkoasultaan. Pesupaikalla hierova pesutuoli, joka oli mukava lisä. Itselleni tehtiin vaaleat raidat. Parturi suositteli pelkkiä vaaleita, itse olisin kaivannut joukkoon muutakin sävyä ja mielestäni yleisihme värjäyksessä hieman pliisu. Muutoin jälki niin värjäyksessä kuin leikkuussakin ihan hyvä. Kyseesssä omistajan tekemä työ. Hinta on mielestäni kallis, hinta noin 120 e olkapäille ulottuviin hiuksiin. Vastaavan saa 20-40 km eteisyydellä noin 70-80 eurolla (parilla sävyllä), joten siksi en mennyt uudelleen.
Toivottavasti tästä oli kiinnostuneille apua.- liirumlaarumia
Aika halpaa, viittitkö nimetä paikkoja?
- Perusporaaja
On omalla kohdalla osan värjäyksistä ja leikkuista hoitanut hyvin. Kuitenkin viimeiseksi kerraksi jäi se, kun tukassa oli montaa eri väriä, punaista, oranssia, ruskeaa, myös harmaita ja mustiakin läikkiä jostain mystisestä syystä.. tasaisen värinen oli tarkoitus saada ja sitä luvattiin, ehkä yliarvioi omat taitonsa.
En osannut sanoa mitään, mutta varmasti molemmat tiedosti että ihan päin helvettiähän se meni. Maksoin fiaskosta yli 120€, ja poraten kotiin :D korjailin sitten muualla sen jälkeen.- Pussipäähän
Minulle on tullut vaaleita läikkiä. Vieläkin huomaan ne itse. Ja maksoi yli satkun kanssa! Är-syt-tä-vää.
- Kuhantiedän
En usko, että kyseinen ihminen myöntäisi tuon menneen päin helvettiä. Koska ei hän myönnä muitakaan virheitään.
- Thomasi
Oon kuullut huonoja kommentteja vaan siitä paikasta.
- Elyve
Ei ole instagramin Beauty Blyybin puolella tullut vuoteen hiuskuvia..? Vois edes vähän paneutua paremmin.
- Elyveass
Beauty Blyyb? Tarkkuutta Elyve! Katso muualta niitä kuvia vink vink.
- rättikauppiaanteko
Jotenkin koko aloitus vaikuttaa suurimman kateellisuuskuningattaren avaukselta.
Ei ole kampaajankaan työ häneltä pois, mutta koskas hän mitään ymmärtäisi. - Pettynyt123
Itse kävin vuosi sitten laittamassa vaaleita raitoja. Vanhempi rouvashenkilö kertoi siellä että ei tullut hyvä,laitetaan uudelleen. Ja laitettiin. Latvoja myös tasoiteltiin. Kassalle 100€ ???? Pääsin ulos niin ystäväni kysyi,mitä sulle tehtiin, kerroin mitä tehtiin. Ei näkynyt raidat yhtään. Pettymysten pettymys ja kerrankin kun satsasin salongissa käymiseen.Taisin vain kerryttää Kreikan loman matkakassaa. Nyt tiedän paikan paremman ja sinne uudelleen menen.
- Tiinahes
Onneksi se omistaja ei enää siellä pilaa ihmisten hiuksia, pysyisi kotonansa vaan.
- noufiltterii
Kyllä sen katukuvassa huomaa kun palaneet hiukset lisääntyy ja monella on "superupeat" pidennykset peittämässä huonoa työnjälkeä. Yksi mikä auttaa aina on FILTTERI!!! Voi vaan kuvitella miltä näyttäisi hiukset (ja öhh naamakin) ilman filtteriä.
Ei ne parturikoulut turhaan ole olemassa. Siellä oppisi hiuksia käsittelemään. - Tiinahes
Kiva olisi nähdä se ilman filttereitä xD pakko käyttää filttereitä..
- Eiosaaniineiosaa
Ikinä enää mene hänelle meikkiin. Meikkaa kulmakarvat oudon mallisiksi sekä huulten rajaus... Amorin kaareen kova v. Kuka niin meikkaa?!?! Ihan kuin joku itäblogin horo! Tyylitöntä!!!
Onko jollain vinkkiä hyvästä meikkaajasta Kokemäellä?- Kokemäenparas
Minä käytän Beauty Bly:n ammattitaitoista meikkaamisosaamista, sitä suositan Sinullekin.
- Eivoiymmärtäää
Suosittelet samaa paikkaa tyytymättömälle asiakkaalle?!?! Miksi?
- missbeauty
Minäkin suositan Beauty Bly -nimistä kauneudenhoitoalan ammattitaitoisia palveluja. Harvoin saa niin hyvää palvelua. Kansainvälistä tasoa.
- Jollainhyvätlääkkeet
Käy Kokemäen rajojen ulkopuolella edes, niin yllätyt :D Kansainvälistä tasoa in my ass.
- missbeauty
Jollainhyvätlääkkeet kirjoitti:
Käy Kokemäen rajojen ulkopuolella edes, niin yllätyt :D Kansainvälistä tasoa in my ass.
Olenkin Porista ja käyn nimenomaan Kokemäellä Beauty Bly:n asiakkaana. Todella korkeatasoinen paikka. Ymmärrän, ettei sinne ihan pikku rahalla voi mennäkään kauneushoitoon. Sitä saa mitä tilaa, jos on likviditeettiä :)
- Ohoeikäkö
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/jasmin-26-oli-liian-kiltti-ammattihuijari-vei-hanelta-kaiken/
Rahaa taida olla yrittäjälläkään.
Ei ole rahasta kiinni itselläkään. Mutta hinta-laatusuhde pitää olla kunnossa. - pinkkipää-täälläkin
Ohoeikäkö kirjoitti:
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/jasmin-26-oli-liian-kiltti-ammattihuijari-vei-hanelta-kaiken/
Rahaa taida olla yrittäjälläkään.
Ei ole rahasta kiinni itselläkään. Mutta hinta-laatusuhde pitää olla kunnossa.Ihana juttu Jasminista. Hän on itsekin ihana!
- SarafromHelsinki
Beauty Bly in Kokemaki is a truly high quality beauty salon. I recommend their services to all stylish women.
- LarsfromStockholm
Yes, me too. Very very much recommend her service.
Och samma på svenska. - vtyylilyyli
Sara from Helsinki? Kuinkas tänne eksyit kansainvälisenä vastaamaankin? Vai pyöritkö usein Satakunnan keskustelupalstoilla? Jos ymmärrät suomea, niin miksi et vastannut suomeksi? On se jännä juttu.........
- Norapaula
Liian kallista,ei hyvää jälkeä..
- Haluatkopilatapääsi
Hän on polttanut jo omatkin hiuksensa piloille. Kuinka voi parturi olla niin taidoton, että laittaa permiksen vaalennettuun hiukseen ja sitten vaan jatkaa vaalentamista?
No, onneksi on filtterit. - Jepjepje
Keskittykää ihmiset omiin asioihinne! Vai Onko niin tylsä jo oma elämä että pitää elää Jasminin kautta omaa elämää. Get life !!!! Kuluttaa tosi paljon ihmistä kun jaksaa jauhaa pahaa muista!
- Tuccajumalatarrr
Tarkoitatko ettei parturia voi arvostella?! Älä ota henkilökohtaisesti.
Tuota permiksen vaalentamista olen itsekin ihmetellyt. Taisi permis olla vain hetken ennen kuin leikkasi hiuksensa lyhyeksi. Joten oliko tämä permis tehty huonosti vai johtuuko kärvähdys vaan pohjasta?
Tehnyt mieli myös permistä, mutta jos tulevaisuus on lyhyt kananperse, niin ei kiitos 😁 On niitä hienosti tehtyjäkin!!!
- Anonyymi
Olin vähän aikaa sitten parturissa.. ja enää en mene ikinä kyseiselle. Hiukset leikkasi aivan vinoon ja huonosti.
- Anonyymi
Minä en myöskään valitettavasti ole ollut tyytyväinen lopputulokseen. Kurja juttu. Sanoin kyllä asiasta.
- Anonyymi
No, kuinka pahasti kävi?
- Anonyymi
En tiedä,ainakin hieno nimi on.
- Anonyymi
Paras kampaaja kellä ikinä käynyt. Tampereelta ajelen aina kokemäelle hiustenlaittoon kun ei tampereelta löydy mieleistä. Aivan huikea tyyppi, asiakaspalvelija ja kampaaja. Herättää kateutta kokemäellä muissa kampaajissa ja ilmeisesti heidän ystävissään ja siksi saa paljon vihaa niskaansa. Mutta itse käynyt jo vuosia ja vuosia eikä koskaan ollut mitään valitettavaa. SUOSITTELEN!
- Anonyymi
Paras Satakunnan paikoista. Tykkään, on mun vakkari, asuin ennen Porissa. Ei edes siellä vastaavaa.
- Anonyymi
Kehun myös, paras palvelu, työn laatu ja mitä ihanin tyyppi!
- Anonyymi
On äänestetty johonkin Wella kisaan, asiakkaat saavat ”ilmiantaa” oman kampaamon. JBllä ilmeisen hyvä asiakaskunta kun on kilpailuun päässyt! Toivotaan että pärjää.
- Anonyymi
Hyvä asiakaskunta kertoo, että on suosittu ja tykätty.
Kaikille ei aina voi olla mieliksi, jolloin jokaisen pitää tyytyä kohtaloonsa. - Anonyymi
Äänestin, vaikken koskaan ollut asiakkaana!
Yksi syy on olla kiusatun puolella ja rinnalla seisten näyttää näille herjaajille pitkää nenää!
- Anonyymi
Mailman ihquin tyyppi, kaikki äänestämään.
https://wellafund.com/fi/
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768