Oliko silloin terrorismia? Entäs 60 luvulla? Oli Persia tai Iran ja Pahlavi. Käviköhän tuolla lähi-idässä niin, että muutaman diktaattorin avulla pääosin Amerikkalaiset veivät öljyt ja varat, eikä kansa saanut juuri mitään. Käviköhän vielä niin, että Amerikan yhdysvallat aktiivisesti vaikutti siihen, että heille edullinen diktatuuri jatkui. No Pahlavi syrjäytettiin ja Ajatollah Khomeini otti Iranin haltuunsa. Taisi USA tukea ja aseistaa erästä Saddam Husseinia ja todella paljon sodassa Irania vastaan ja tietysti myivät aseita myös Iranille, hyvää bisnestä aseita molemmilla..Aseisti Afghanistalaisia ja koulutti myös..Hyökkäsi aseistamaansa Irakia vastaan...yllytti Kurdeja taistelemaan Saddamia vastaan.....no ei hoitanu Saddamia pois vallasta...Kurdeilla oli kohta todella hauskaa, Saddamilla oli jotain hampaankolossa...Nine Eleven..väärillä perusteilla hyökkäys Irakiin...niin ja Libyassa Ghaddafi ajettiin pois vallasta.. Niin ja Palestiinalaiset...Israela on harjoittanut valtioterrorismia yhdysvaltojen tuella viimeiset 60 vuotta ja haistattaa paskat kansainväliselle laille. Ei ole mikään ihme, että lähi idän ihmisiä hiukan vituttaa varsinkin, kun heitä on tapettu sadoin tuhansin. Trumppi on niin kovin kärkäs vaatimaan kaikkia hoitamaan omat pesänsä, joten voistko hyvä Yhdysvaltojen Presidentti hoitaa tämän teidän vuosikymmenten saatossa aikaansaamanne sopan pois päiväjärjestyksestä, kävisikö millään. Olette toiminallanne tapattaneet satoja syyttömiä eurooppalaisia siviileitä. Ilman teitä terorismia ei olisi, hoitakaa se pois, me emme sitä halua.
50 luvulla
3
220
Vastaukset
- Jubba
Tekstisi on melko sekavaa. Koetahan hieman miettiä mitä olet sanomassa ja koeta jakaa tekstisi kappaleisiin. Tuo runsas pisteiden (…) käyttökin saa tekstisi näyttämään siltä, ettet oikein tiedä mitä olet sanomassa. Pointtisi jää epäselväksi.
Viestisi loppuosassa yrität syyttää Israelia valtioterrorismista ja jostain kansainvälisiin lakeihin liittyen. Pystytkö tarkentamaan? Onko sinulla mitään linkkejä asiaan liittyen?
Jotain selität myös Yhdysvaltain presidentistä ja Trumpista. Ilmeisesti yrität kertoa, että hän olisi vuosikymmenien toiminnallaan syyllinen satojen eurooppalaisten siviilien kuolemiin ja ylipäänsä terrorismin olemassaoloon. Voitko jotenkin perustella väitettäsi? - sokeekin-osaa-laskee
Anders Behring Breivik
Iskuissa kuoli 77 ihmistä
Siis joku ihan tavis norjalainen? ja saldo 77
(Tästä syystä en edes usko että terroristejä on olemassa)
Jos (puhutaan et terroristeillä on rahaa käytössään satoja miljoonii suunnitteluun / asehankintoihin) niitä olis niin kyllä ne kykenis kylvämään pelkoo tehokkaammin (eli teilaamaan kymmenii - satoituhansii joka päivä) terroristit todennäköisestti valtioiden palkattuja virkamiehii. - Rismia
Kyllä oli myös täysin Lähi-idän ulkopuolista terrorismia, joka ei liittynyt Israelin miehitykseen, Yhdysvaltoihin ja öljyyn. Esim. Kanadassa ja Irlannissa oli kotoperäisten separatistien terrori-iskuja ja Yhdysvalloissa valkoisten suprematistien harjoittamaa systemaattista terrorismia. Keniassa käytiin sissisotaa, jossa yhden "vapaustaistelija" oli toiselle "terroristi".
Kansallismielinen separatistinen ja nationalistinen terrorismi on historiallisesti se kaikista verisin terrorismin muoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674