Kotimaa kun taakse jää,

ajatuksialoppusoinnuin

mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin,
kertoisinko totuuden, vaan jotenkin kiemurrellen, tai kokonaan valehdellen !
Myin osan Suomea, velaksi join juomia, kuka velat maksanee ?
Ne lastemme hartioille langennee ?

Lisäksi vielä ajattelin, myydä pohjavedetkin, siitähän mä isot rahat tienaisin,
joita sukulaisilleni jakelisin,
ja loppuikäni rahassa kylpisin.
Mitäs minä muista välittäisin, kun itse vaan voisin paksummin.

12

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukatuonjuonenkeksi

Eihän sitä nyt mitään noin vaikeaa kysyjille vastata - eivät ne osaa edes kysyä pohjavesistä!

Minulta kysyttiin, että mitä joulutontut ovat ja tietysti kerroin rehellisesti, että ne ovat sellaisia pieniä hiippalakkipäisiä ukkeleita, jotka joulun aikaan kurkkivat ikkunoista, ja merkitsevät muistiin, että ovat lapset olleet kilttejä saadakseen joululahjoja.

Selitykseni sai räväkän kauhistuneen vastaanoton kysyjässä: miten suomalaiset suostuvat elämään sellaisessa kulttuurissa, että jo lapsesta asti kytätään ikkunoista, että ollaanko kilttejä?

Niin miten me suostumme?

• Nykysuomi

Punaiset on silmät ankarasti verestäen,
      valkoinen on lärvi peilin eessä irvistäen.
      Lompakko on musta tyhjyyttänsä ammotten.
      Olen perse auki - syy se on hallituksen.

• kukasuomalaisetelättäisi

Suomalaiset eivät uskalla tehdä enää lisäkasvua, kun velkaa on jo liikaa,
      lastemme harteilla.
      Lisää tänne vaan kutsutaan suomalaisten varoilla lorvimaan ja pitkin kauppakeskusten
      käytäviä kulkemaan, nuoria, reippaita, riskejä miehiä.
      Velaksi ruokaa ostetaan ja ilmaiseksi kaikki annetaan, kukapa ei tulis siitä nauttimaan ?

• kaikkityöhönvaan

Somalinaiset töihin !

• tasa-arvo2017

Somalinaiset töihin ! Eivät tee muuta kuin lisää elätettäviä, siihen ne kyllä pystyy, eivät
      mihinkään muuhun.
      Lopetettava niiden elättäminen; eivät elätä itseäänkään, niin tekevät isoja lapsilaumoja, toisten elätettäväksi, elikkä suomalaisten veromarkoilla elätettäväksi.
      Se ei ole oikein eikä tasavertaista.

• hrytrytrytryrty

Äijä ei päästä töihin. Luulee, että nainen pettää. Ukko saa piehtaroida länsinaisten kanssa. mutta nainen ei saa mennä ulos yksin ilman burkhaa ja jotain sukulaista.

Pitäisi oppia, että ei täällä miehet heti pystystä vetäise fatimaa reiden ryppyyn. Ainakin vartin juttutuokio edeltää varsinaisia toimia. Yksipuoliseen seksiin ei nykyään edes maaseudulla sorruta, kuten ennenvanhaan, jolloin sukupuolimoraali rajoitti naisia likimain nykyisen islamin tapaan. Lammas ja lehmä tarjosivat jonkinlaisen purkautumistien miehille, kuten nyt on laita islamilaisissa maissa.

• joseikelpaapainukaapois

Maassa maan tavalla tai maasta pois !

• Suomieiolesoststo

Suomalaisilta poistetaan etuuksia, että jää rahaa tänne tulleiden joutilaiden pakoilijoi-
      den elättämiseen.
      Vastuuntunnottomasti lisääntyvät vaikka eivät elätä edes itseään; elävät sukupolvesta
      toiseen veronmaksajien varoilla.
      Tähän kaivataan muutoksia !

• sopeuduttavamaantavoille

Ennen oli maaseudulla isoja perheitä ja isä kävi työssä ja äiti hoisi lehmiä, joista saatiin
      maitoa ja muuta karjaa vasikoita, hevosia, porsaita, kanoja ym.
      Ei yhdenmiehen tulot olisi riittäneet ison lapsilauman elättämiseen.
      Kuitenkin itse pidettiin huoli elatuksesta ei haettu rahaa sossusta, kuten nykyään.

Somalinaiset pistettävä elättämään lapsensa, eihän siitä tule mitään, että elätyttävät
      veronmaksajilla lapsensa sukupolvesta toiseen, ei se ole tämän maan tapa.
      Vievät vielä lapsensa päiväksi tarhaan että saavat loikoilla päivän, olleet tietysti
      yön lapsentekopuuhissa, ilmanko ovet käyvät tiuhaan tahtiin yölläkin, yksi kun lähtee,
      niin toinen tulee. Ensin kävi yksi, sitten toinen ja sitten yks ja toinen.

MAASSA MAAN TAVALLA TAI MAASTA POIS ! KAIKILLE TASA-ARVO !

• eihuolta

Kaikki maat ovat jatkuvasti velkaa, ei ne velat jää lasten maksettavaksi sen enempää kuin nykyisinkään velkoja maksetaan. Kansalaiset eivät ymmärrä talausasioita eikä varsinkaan valtioiden velka-asioita. Ministeritkin höynäyttävät kansalaisia tällä, että lapsemme maksavat velkaa, sillä saadaan perusteltua leikkauksia.

• antaamennävaanitsestään

Jokainen tietää että leikkauksia tehdään että saadaan elatusrahaa tänne tuleville
      elintasopakolaisille, kun ei pystytä takaamaan niin hyvää elintasoa, on leikattava.
      Ihmiset kuolevat, velka ei kuole, se on jokatapauksessa maksettava.

Jää nähtäväksi jos Eu yhdistää kaikkien jäsenvaltioittensa velat voi Suomenkin osuus
      nousta.

• Anonyymi

länen lokari,pareman mailman perässä,veteen piiretty viiva,merimies,jossa sanat katosivat,mutta kiskot vievät etelään entinen taakse jää,oli j-k,kertomus,ja se että entiajat eivät koskaan enää plaa,eli on historiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      60
      4088
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3445
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2924
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2518
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2107
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1929
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1899
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1797
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      389
      1491
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1278
    Aihe