Eli mulla on ongelmana etten pysty syömään tarpeeksi vähän laihtuakseni, koska olo menee tosi heikoksi jolloin pelkään pyörtyväni tms. ja saatan mennä siitä paniikkiin. Haluan harrastaa liikuntaa joka päivä joten pakko saada polttoainetta. Paino on pysytellyt pitkään välillä 54-55 kg, pitäisi saada muutama kilo pois. Pituutta on 175 cm. Onko vinkkejä miten syötte jotta jaksatte liikkua paljon mutta pystyisitte samalla olla n. 500 kcalin vajeella?
Miten syödä vähemmän?
4
362
Vastaukset
- hgbnm
Sinä olet tarpeeksi laiha, ehkä liiankin ! Voi syödä ihan kunnollisesti ja terveellisesti ja laihtua, mutta sinä et saisi laihtua enää.
Syö paljon monipuolisesti vihanneksia, kalaa, lihaakin (B12 vitam.), ruisleipää ja sitä rataa, ihan oikeaa ruokaa kun syöt, niin jaksat liikkua.
Paina saman kuin sinä, olen vain 170cm, olen niin laiha, että luihin saattuu nukkuessa tatamilla.
Sairaus laihdutti minut, jäin kuitenkin henkiin ja yritän saada painoni pysymään, ettei laskisi, saa noustakin jonkun kilon.
Tolla menolla saat itsesi hengiltä. Tule järkiisi !
Terveys on numero yksi ! Jos se menee, on ihan yhdentekevää kuinka laiha olet tai miltä näytät. - Tinntti92
Tee poppareita ja kynsi popparit pieniksi paloiksi ja syö tai sylje 😊
- Tinntti92
Osta kovia karkkeja ja imeskele niitä!
- ikuinen.laihduttaja
Sama. Jos syön alle 500 kcal, olen seuraavana päivänä todella väsynyt, enkä jaksa tehdä paljon mitään. Kannattaa syödä sen verran että jaksaa, ja olet varmasti todella hoikka jo nyt <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863