...... sana on vapaa.....
Kokemuksia. Huonointa palvelua saa Orivedellä.....
5
461
Vastaukset
- exdemari
Paulin Valinnassa ei myyty minulle tupakkaa, vaikka olin 2 päivää yli viidentoista!
- zzztoppi
NESTE!!! ...ruoka ja hinta ei aina vastaa listaa. Eikä yhtään tulla vastaan, jos asia huomataan, hmm.
- Tyrmistyin
Siellä on myös eräs käsittämättömän tympeä vanhempi naismyyjä. Ihmettelen miks työnantaja ottaa asiakaspalveluun ihmisiä joilla ei ole palveluhalukkuutta tai halua yrittää edes olla ystävällinen.
- ItekinKiva
Ei missään. Kaikissa paikoissa, joissa itse olen käynyt, osataan asiakaspalvelu vähintään riittävän hyvin. (Ml. Nesteellä sekä vanhempien että nuorempien toimesta.)
- peukalo_Liisa_2017
Mielestäni ehdottomasti huonointa palvelua saa Orivedellä hankkijasta. Siellä on todella heikkotasoista asiakaspalvelua johon syynä lienee työntekijöiden kokemattomuus ja useiden myymiensä tuotteiden heikko tuntemus. Jos joistakin tuotteista kysyy neuvoa, niin myyjät alkaa etsiin tietoa netistä, vaikka sellainen tieto pitäisi olla myyjällä ns. selkäytimessä. Näin on käynyt minulle siellä usein.Keskustan rautakaupassa ainakin rautapuolen myyjät ovat enemmän asiantuntevia sen suhteen mitä myyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454097- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154978Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 40776
Mitä ihmettä on
tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk65752