Kokemuksia. Huonointa palvelua saa Orivedellä.....

NytPalautetta

...... sana on vapaa.....

5

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exdemari

Paulin Valinnassa ei myyty minulle tupakkaa, vaikka olin 2 päivää yli viidentoista!

• zzztoppi

NESTE!!! ...ruoka ja hinta ei aina vastaa listaa. Eikä yhtään tulla vastaan, jos asia huomataan, hmm.

• Tyrmistyin

Siellä on myös eräs käsittämättömän tympeä vanhempi naismyyjä. Ihmettelen miks työnantaja ottaa asiakaspalveluun ihmisiä joilla ei ole palveluhalukkuutta tai halua yrittää edes olla ystävällinen.

• ItekinKiva

Ei missään. Kaikissa paikoissa, joissa itse olen käynyt, osataan asiakaspalvelu vähintään riittävän hyvin. (Ml. Nesteellä sekä vanhempien että nuorempien toimesta.)

• peukalo_Liisa_2017

Mielestäni ehdottomasti huonointa palvelua saa Orivedellä hankkijasta. Siellä on todella heikkotasoista asiakaspalvelua johon syynä lienee työntekijöiden kokemattomuus ja useiden myymiensä tuotteiden heikko tuntemus. Jos joistakin tuotteista kysyy neuvoa, niin myyjät alkaa etsiin tietoa netistä, vaikka sellainen tieto pitäisi olla myyjällä ns. selkäytimessä. Näin on käynyt minulle siellä usein.Keskustan rautakaupassa ainakin rautapuolen myyjät ovat enemmän asiantuntevia sen suhteen mitä myyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      133
      5622
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4097
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1735
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      978
    5. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      135
      917
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      64
      913
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      903
    8. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      109
      782
    9. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      40
      776
    10. Mitä ihmettä on

tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      752
    Aihe