...... sana on vapaa.....
Vastaukset 5
- exdemari
Paulin Valinnassa ei myyty minulle tupakkaa, vaikka olin 2 päivää yli viidentoista!
- zzztoppi
NESTE!!! ...ruoka ja hinta ei aina vastaa listaa. Eikä yhtään tulla vastaan, jos asia huomataan, hmm.
- Tyrmistyin
Siellä on myös eräs käsittämättömän tympeä vanhempi naismyyjä. Ihmettelen miks työnantaja ottaa asiakaspalveluun ihmisiä joilla ei ole palveluhalukkuutta tai halua yrittää edes olla ystävällinen.
- ItekinKiva
Ei missään. Kaikissa paikoissa, joissa itse olen käynyt, osataan asiakaspalvelu vähintään riittävän hyvin. (Ml. Nesteellä sekä vanhempien että nuorempien toimesta.)
- peukalo_Liisa_2017
Mielestäni ehdottomasti huonointa palvelua saa Orivedellä hankkijasta. Siellä on todella heikkotasoista asiakaspalvelua johon syynä lienee työntekijöiden kokemattomuus ja useiden myymiensä tuotteiden heikko tuntemus. Jos joistakin tuotteista kysyy neuvoa, niin myyjät alkaa etsiin tietoa netistä, vaikka sellainen tieto pitäisi olla myyjällä ns. selkäytimessä. Näin on käynyt minulle siellä usein.Keskustan rautakaupassa ainakin rautapuolen myyjät ovat enemmän asiantuntevia sen suhteen mitä myyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547