Kokemuksia. Huonointa palvelua saa Orivedellä.....

NytPalautetta

...... sana on vapaa.....

5

569

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exdemari

Paulin Valinnassa ei myyty minulle tupakkaa, vaikka olin 2 päivää yli viidentoista!

• zzztoppi

NESTE!!! ...ruoka ja hinta ei aina vastaa listaa. Eikä yhtään tulla vastaan, jos asia huomataan, hmm.

• Tyrmistyin

Siellä on myös eräs käsittämättömän tympeä vanhempi naismyyjä. Ihmettelen miks työnantaja ottaa asiakaspalveluun ihmisiä joilla ei ole palveluhalukkuutta tai halua yrittää edes olla ystävällinen.

• ItekinKiva

Ei missään. Kaikissa paikoissa, joissa itse olen käynyt, osataan asiakaspalvelu vähintään riittävän hyvin. (Ml. Nesteellä sekä vanhempien että nuorempien toimesta.)

• peukalo_Liisa_2017

Mielestäni ehdottomasti huonointa palvelua saa Orivedellä hankkijasta. Siellä on todella heikkotasoista asiakaspalvelua johon syynä lienee työntekijöiden kokemattomuus ja useiden myymiensä tuotteiden heikko tuntemus. Jos joistakin tuotteista kysyy neuvoa, niin myyjät alkaa etsiin tietoa netistä, vaikka sellainen tieto pitäisi olla myyjällä ns. selkäytimessä. Näin on käynyt minulle siellä usein.Keskustan rautakaupassa ainakin rautapuolen myyjät ovat enemmän asiantuntevia sen suhteen mitä myyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe