Miksi W2000pro:ssa itsestään alkaa jakaa kovalevyjä vaikka muutan ne, joka kerta "my computer/esim asema H/properties ja kiellän sharen.
Kun seuraavan kerran avaan koneen niin ne ovat taas automaattisesti päällä.
Yllämainitun teen siis pääkäyttäjänä(Adm.)!
Kuinka ne saisi pysyväksi....?
Kuinka saa pysyvästi W2000 lopettamaan kovan jakamisen
5
550
Vastaukset
- ainakin M$ mielestä
M$ haluaa että levy jaetaan aina, tuo ei ole vika vaan ominaisuus. Selittävät jotain että se tarvitaan jossain Domainsysteemin ylläpidossa tms. Ihmettelen vain miksei sitä (selvää tietoturvariskiä) saa pois sellaisessa asennuksessa jossa sitä ei tarvita, aikoinaan löysin tuohon epävirallisen fixin mutta valitettavasti olen jo hukannut k.o. oson....
- Trainee
Palvelimeen:
Hive: HKEY_LOCAL_MACHINE
Key: SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanManServer\Parameters
Name: AutoShareServer
Data Type: REG_DWORD
Value: 0
Työasemaan:
Hive: HKEY_LOCAL_MACHINE
Key: SYSTEM\CurrentControlSet\Services\LanManServer\Parameters
Name: AutoShareWks
Data Type: REG_DWORD
Value: 0
Hyvä idea on ottaa varmistus ennen muokkausta....- Raikka eli Rauno
Pitää heti ottaa kokeiluun. Eli eiku reksiteriä säätämään ja varmaan varmistus kopio kannattaa ottaa. Thx.
- Rakentelija.
Raikka eli Rauno kirjoitti:
Pitää heti ottaa kokeiluun. Eli eiku reksiteriä säätämään ja varmaan varmistus kopio kannattaa ottaa. Thx.
Vaikka se on hallinnollisista jaossa niin ei se silti näy verkossa edes yrittämällä.
Itellä on kaksi W2K konetta verkossa kytkimen kautta. C: asema ei näy vaikka olen yrittänyt, kansioita kyllä pystyy jakamaan ja jaossa olon merkiksi kansion alapuolella on "ojentava käsi". - Trainee
Rakentelija. kirjoitti:
Vaikka se on hallinnollisista jaossa niin ei se silti näy verkossa edes yrittämällä.
Itellä on kaksi W2K konetta verkossa kytkimen kautta. C: asema ei näy vaikka olen yrittänyt, kansioita kyllä pystyy jakamaan ja jaossa olon merkiksi kansion alapuolella on "ojentava käsi".\\koneennimi\C$ tolla sen saa mäpättyä jos on paukkuja. Se on siis Admin jako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079