Eli tää tarina ei oo totta, mut jotenki ittee vaa kiihottais tälläne..
Olen Olivia ja olen nyt hieman yli 16-vuotias. Minulla vaaleat hiukset, joissa on myös luonnostaan tummempia raitoja (hiukseni ylettyvät peppuuni) . Olen aina ollut isin kiltti tyttö, joka on hyvä koulussa ja on ahkera.. isäni ei tosin tiedä omasta pikku salaisuudestani. Olen nimittäin huora. Tuotevalikoimaan tosin ei kuulu pillu, sillä en halua menettää neitsyyttäni karvaiselle vanhalle miehelle, mutta valikoimaani kuulu peppuseksi ja suihinotot. Kaikki alkoi siitä kun vanhempani pakottivat minut mukaansa jonnekkin juhliin jotka oli illalla. Puin päälleni ohuet ja tiukat minishortsit ja napapaidan, sillä oli kesä ja kuuma. Minulla ei ole kovin isoja tissejä, vain 70B, mutta olen silti tyytyväinen itseeni. Olen muutenkin aika pieni, sillä olen vain 164 cm pitkä. Treenaan aika paljon, ja sen takia minulla on timmi, mutta samalla hoikka vartalo. Erityisen ylpeä olen perseestäni joka on pyöreä ja kiinteä.
Juhlapaikalla ei ollut mitenkään hirveästi väkeä, lähinnä aikuisia. Osa aikuisista oli jo pienessä maistissa.. myöhemmin illalla päädyin siihen tilanteeseen että olin ulkona juhlarakennuksen takana jonkun hieman vanhemman miehen käpälöitävänä. Hän kysyi suoraan: "Paljolla annat pillua?" johon vastasin : "Pillua et saa mut kelpaisko perse tai suu?". Mies vastasi innokkaasti et ei ole ennen tavannut huoria jotka tarjoaa itse persettä. Olin salaisesti jo ihan märkä sillä tilanne kiihotti minua, varsinkin kun tiesin et kohta saisin kyrpää perseeseen. Sanoin vähän aikaa mietittyäni: " 170€ tunti , ja sä hankit kortsun. Voin myös antaa suihinoton, mut se maksaa 30€ lisää" , tiesin että pyysin aika paljon, mutta kun miettii että hän saa teinipersettä ja suihinoton, niin ei se nyt kovin paljoa ole. Mies suostui, ja sovimme että tapasimme vartin päästä minun kotona, joka oli juhlapaikalla vieressä. Kun erkanimme sanoin vielä : "Muista hankkii se kortsu!" ja tämän jälkeen menin etsimään vanhempani. Heille sanoin että minua väsyttää ja että lähden jo. He sanoivat että he tulevat 2-3 tunnin päästä kotiin. Kävelin ripeästi kotiin ja menin vaihtamaan vaatteeni. Riisuin vaatteet, ja laitoin päälleni mustat pitsiset stringit ja samantyyliset rintaliivit. Mies tulisi viiden minuutin päästä. Etsin vielä liukuvoideputkilon yöpöydän laatikosta. Sen jälkeen laitoin hiukset kiinni ja lisäsin ripsiväriä. Kuulin kun ovikello soi. Kävelin lanteet keinojen avaamaan oven, ensin kuitenkin tarkistin ovisilmästä että siellä oli oikea henkilö. Miehellä oli kolme kortsua mukana ja rahat käteisenä 50€ seteleinä. Ajattelin mielessäni että kuinka helposti tienaan rahaa. Mies esittäytyi Timoksi ja pahoitteli ettei ollut vielä esitellyt itseään. Arvelin että hän oli noin 45-vuotias. "Aloitetaanko heti?" kysyin ja mies sanoi haluavansa ensin suihinoton ja sitten persettä. Avasin hänen housunsa joista pompahti esiin jo puoliksi kova kyrpä joka oli keskivertoa hieman isompi. Otin kortsun ja rullasin sen kullin päälle. Aloitin suihinoton pyörittelemällä kieltäni terskan ympärillä ja toisella kädellä runkaten, toisella puristellen palleja. Välillä imin terskaa, tai otin kullia syvemmälle. Kohta mies jo tulikin karjahtaen. " Ja sit persettä?" kysyin ja sain myönteisen vastauksen. Otin kortsun pois, ja sanoin miehelle että hän voisi huuhtaista nopeasti kyrpänsä vessassa ennenkuin laittaisin uuden kortsun. Näin mies tekikin ja rullasin uuden kondomin paikoilleen ja runkkasin hetken kullia jotta se heräisi jälleen eloon. Otin stringit pois viettelevästi ja asetuin lattialle konttausasentoon. Pursotin liukuvoidetta reiälle ja sormilla levitin sitä sekä sisälle että muualle pakaroille. Sitten voitelin kovana seisovan kyrvän ja sanoin että hän voisi aloittaa. Aikaa oli jäljellä vielä 25 minuuttia. Hitaasti hän työntyi perseeseen ja inahdin nautinnosta. Olen aina pitänyt peppujutuista. Laskin pääni lattiaan. Hän hieroi ja puristeli käsillään pakaroitani ja samalla nai minua perseeseen. "Ahh.. ynhh" voihkin hänen nopeuttaessa tahtia. Siirsin toisen käteni sormet klitorikselleni ja rupesin hieromaan. Sain kohta orgasmin, ja melkein heti sen jälkeen mieskin tuli. Hän veti veltostuneen peniksen ulos perseestäni. Nousin ylös. "Kiitos! Haluaisitko ottaa joskus uusiksi?" sanoin, johon mies vastasi: "Jos vaikka ensi viikonloppuna? Vaimoni ei ole silloin kotona niin minä voin vapaasti tehdä mitä haluan. Vaikka samalla lailla kun tänään ja sama hinta?" Suostuin. Ajattelin hetken hänen vaimoaan, joka ei tiedä että hän miehensä pettää teinihuoran kanssa, mutta sitten ajattelin että se ei ole minun asiani.
Koko loppu kesän hän kävi säännöllisesti luonani aina sunnuntaisin klo 16-17, hän kysyi myös luvan että saako hän suositella minua kavereilleen, ja tottakai suostuin. Myös hänen kaverinsa kävivät silloin tällöin. Niiden 7 viikon aikana ansaitsin monta tonnia rahaa.
Myin persettäni vanhemmalle miehelle (olen nainen
nainennn97
1
2179
Vastaukset
Olen lukenut monen huoran olevan lesboja. Kun myy seksiä miehille rahasta niin rakkaus ei sotke lesboilla kuvioita.
Itse olen hetero ja olen vaihtanut pepussani käymisen moneen hyödykkeeseen. Jollain tavalla viehättää se kiihko jolla ostajat haluavat työntyä sisääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve132980Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U461961SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011753Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411743Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821473- 711016
Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11938Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä189934- 58840
- 18804