Olen kokellut kaikki uskonnot, ja päätin että on vain yksi jumala poika ja pyhä henki. Kulta kaupunki on avaruudessa ja laske sitten kun aika on. Alieneiden kauta pääsin näkemään ja kokemaan ihmeita. Jumala on luonut ihmisen jo kun on ollut dinosaurukset.
Teistä sanoisin että jos uskotte Jumalan joka ei ole sidonut kirkon vaan ainoastaan elävän jumalan. Te tulette saaman yliluonnolisiä voimijä. Jumalan oikea nimi on Jahve.
Ei Jehova, ei Alah, eikä Butha. Mutta kun he uskovat oikea Jumala niin hekin pääsevät hänen lähelle. Ja ufot ovat myös kun enkilit ja niilekin on annettu raamattu joka on ennustettu niiden kohtaan. Siis näysä olen nähnyt niiden tekstit ja pystynyt lukemaan ne.
Minut on monia kertooja ufot ovat siepanet. Ja he ovat hyviä ihmisille. Mutta varoitus
jos mailma muutu huonnoksi siis syntikääksi on vaara että ne tuhoavat meitä kaikki.
Ja kun he tuhoutaneet, he ottavat ihmelisen pienen pallon ja siitä kaikki palautuu ennalle.
Vaain menneisyyden että estyisi se kohtalo. Oleteko joskus törmäleet että hei olen tämän kai ennen jo kokeennut tai elännyt ennenkin että tuttu juttu. Te olette todella koeneet sen todellisuudessa te vain ette muistanneet että olette eläneet ennenkin. te tulette todella elämän sama elämä aina uudestan ja udestan että Jumalan
sunitelmä onnistui. Ja kun se onnistuu niin meille ei tarvitse kuolla, niin että me pelkämme sen
vaan me saame ikuisen elämän ja elämme iätti Jumalan kansa kulta kaupunkissa.
Tämä on tosi.
olen perillä, ja olen Jumalan kansa.
Antuaneeta
1
200
Vastaukset
- Mooseslainen
Mooses on herra, mooses on herra!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1268241Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4457410SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2145634Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1374570Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en844554Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1044432Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104132Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03810Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p62916Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil132680