Olen kokellut kaikki uskonnot, ja päätin että on vain yksi jumala poika ja pyhä henki. Kulta kaupunki on avaruudessa ja laske sitten kun aika on. Alieneiden kauta pääsin näkemään ja kokemaan ihmeita. Jumala on luonut ihmisen jo kun on ollut dinosaurukset.
Teistä sanoisin että jos uskotte Jumalan joka ei ole sidonut kirkon vaan ainoastaan elävän jumalan. Te tulette saaman yliluonnolisiä voimijä. Jumalan oikea nimi on Jahve.
Ei Jehova, ei Alah, eikä Butha. Mutta kun he uskovat oikea Jumala niin hekin pääsevät hänen lähelle. Ja ufot ovat myös kun enkilit ja niilekin on annettu raamattu joka on ennustettu niiden kohtaan. Siis näysä olen nähnyt niiden tekstit ja pystynyt lukemaan ne.
Minut on monia kertooja ufot ovat siepanet. Ja he ovat hyviä ihmisille. Mutta varoitus
jos mailma muutu huonnoksi siis syntikääksi on vaara että ne tuhoavat meitä kaikki.
Ja kun he tuhoutaneet, he ottavat ihmelisen pienen pallon ja siitä kaikki palautuu ennalle.
Vaain menneisyyden että estyisi se kohtalo. Oleteko joskus törmäleet että hei olen tämän kai ennen jo kokeennut tai elännyt ennenkin että tuttu juttu. Te olette todella koeneet sen todellisuudessa te vain ette muistanneet että olette eläneet ennenkin. te tulette todella elämän sama elämä aina uudestan ja udestan että Jumalan
sunitelmä onnistui. Ja kun se onnistuu niin meille ei tarvitse kuolla, niin että me pelkämme sen
vaan me saame ikuisen elämän ja elämme iätti Jumalan kansa kulta kaupunkissa.
Tämä on tosi.
olen perillä, ja olen Jumalan kansa.
Antuaneeta
1
125
Vastaukset
- Mooseslainen
Mooses on herra, mooses on herra!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389