http://m.iltalehti.fi/hyvaolo/201707032200243214_ie.shtml Miksihän tähän ei ole laitettu ollenkaan puissa kiipeilyä! Se on kuitenkin yksi kiipeilyn ala lajeista. Itse olen harrastanut kiipeilyä lapsesta asti nii kuusissa,koivuissa sekä mixannut näitä ja muita puita ihan fiiliksen mukaan. Usein olen kiivennyt ihan latvaan asti. Täytyy olla tarkkana ettei latva ole sitten laho.
Puissa kiipeily on mukavaa ja haastavaa
7
366
Vastaukset
- Maailmanemoa
Köysi kaulassa kuten se eräs Helsingissä?
- Kiipeilijä2
Sulla on tosi kiva harrastus, mäkin tykkään kiipeillä puissa mut en uskalla kiivetä kuitenkaan kovinkaan korkeelle:D
- Tape9
Meilläkin alakoulumatka venähti keväisin aina 2-4:ään tuntiin, kun piti etsiä ja kiivetä kaikille rastaan ja harakanpesille hakemaan munat. Isä maksoi niistä pennin kappale ja jos sai ilmakolla ampuneeksi rastaan, joka ripustettiin roikkumaan jalastaan muille pelokkeeksi, sai markan.
- MeileIsäAntoiVainSelkään
Me särjettiin kaikki maakotkan munapesät, josta sankari teostamme tämä päivän lappalaiset poronhoitajat ois maksaneet varmasti meille maltaita?
- KöhömJaTuota
Oliko kyseessä 60, 70 vai 80luku? Mistä ihmeestä te löysitte maakotkan pesiä sillloin rikottavaksi asti?
- BananisOnHiilihytraattii
Oispa suomeskiin banaanipuita kun omena puut on niin matalii, ettei niihin viitsi oikein kapuilla exsreem mielessä saadakseen ilmaista syötävää.
- pajuonparas
Joo, onhan mukavaa kiivetä puuhun kun saa orgasmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875