Miksi citikoita ei näy gay pride kulkueissa? Koska sitikan omistajat ovat niin harvoin ylpeitä autostaan.
Ctikka pride
7
201
Vastaukset
- Ylpeäsitikisti
Tyypillinen näppylänaama Tero avasi keskustelun.
Ikä- ja sosiaaliluokalle ominaisesti pyrkii kelpaamaan poikaryhmälle paitsi yhdenmukaisin kulutustottumuksin (automerkki), myös korostamalla heterouttaan joko naisjutuilla, ja jos uskottavaa heterosihdehistoriaa ei ole, nii homovihalla tai -vitseillä.
Kun saat naisen (tai miehen) niin helpottaa. - banzaipride
Minulla ei ole näppylöitä enkä kulje poikaporukoissa. Kuljen vaan silmät auki maailmalla ja kerron havannoitani. (Citikoita ei näkynyt gay pride marssia seuratessani.) Naista saa aina rahalla.
- Arvatenkin_näin
Ja ilmeisesti vain rahalla.
- banzaipride
Naisen kun naisen saa aina rahalla. Raha on kuin kärpäspaperia tuulipukukansan Pirkoille ja Irmoille.
Laadukasta citroenia ei saa edes rahalla. Ei siis sovellu pride marsseille. Ainoastaan tuulensuojaksi syrjäytyneille ja kierrätysmateriaaleihin. - Homojenmerkit
Ne kulkueet on suunnattu audi- ja bmwmiehille.
- banzaipride
Audi ja bimmeri miehet voivat ollakin ylpeitä autoistaan. Ja tietysti japsiautojen ylionnellinen kerho. Saako citikasta edes romutusrahaa?
- EW10
Koska sitikan omistajat eivät ole homoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984